Chapter 12

12 0 0
                                    

'' Ah! Kahretsin.! ''

Parmağımı kesmiştim. Akşam için mutfakta bir şeyler hazırlamıştık kızlarla beraber. Şu an da salata yapıyordum ama domatesi doğrarken bıçağı domates yerine parmağıma batırma hatasına düştüm. Evet bir klişe daha diye geçirdim içimden.

'' Balkabağım mutfakla çözemediğin bir sorun mu var? Bence sakin olursanız anlaşabilirsiniz. '' dedi Alie içeriden.

'' Ne? '' dedim. Gerçekten anlamamıştım.

'' Mutfaktan diyorum ne zaman gelmeyi düşünüyorsun? Çünkü hepimiz aç bir şekilde senin teşrif etmeni bekliyoruz. Ve emin ol Niall aç kalması gereken biri değil. '' dedi Alie içeriden.

'' Siz başlayın ben geleceğim birazdan. '' dedim parmağımı musluğun altına götürüp kanın durması için suyun altında tutarken.

'' Yardım edebilir miyim? '' dedi Zayn kapının pervazında dururken.

'' Ha? Yok gerek yok. '' dedim parmağım hala suyun altındaydı. Bu halime görünce koşarak yanıma geldi.

'' Ne oldu? '' dedi Zayn telaşla yanıma gelirken.

'' Önemli bir şey değil sadece domates doğrarken parmağımı kestim. '' dedim olayı özetleyerek.

'' Ver bakıyım bir şuna. '' dedi elimi suyun altın çekip dikkatle incelemeye başladı.

'' Sen burada bekle ben ilk yardım çantasını almaya gidiyorum. '' dedi ve arkasına bakmadan aceleyle çıktı. Ağzımdan çıkan 'Gerek yok' cümlesini duymadan.

10 sn sonra Zayn elinde ilk yardım çantasıyla yanıma geldi ve beni sandalyeye oturtarak kendiside karşıma oturdu. Eline çantanın içinden aldığı tentürdiyotlu beze baktı ve '' Bunu sürsem senin için sıkıntı olur mu? Yani bağışıklığın yüzünden? '' dedi kirpiklerinin arasından bana bakarken.

'' Bence sürmesek daha iyi. Bir tane yarabandı bana yeter. '' dedim elimi ondan çekmeye çalışırken. Ama izin vermedi ve elimi daha sıkı tutmaya başladı.

'' Venus lütfen bırak yardım edeyim. '' dedi gözlerimin içine bakarken. Ona izin vermemem kalbini kırmış gibiydi. O bana böyle bakarken olumsuz bir şekilde konuşamazdım.

'' Peki. '' dedim ve yarabandını çıkarıp parmağıma özenle yapıştırmasını izledim.

Evet tatilin son günü geldi ve ben odamda bavulumu hazırlıyordum. Şu an herkes odasında son hazırlıklarını yapıyordu evden ayrılmak için. Mutfağa inip su içmeye karar verdim. Bu sıcakta beni serinletecek tek şey suydu. Yazdan nefret ediyorum. Güneşten nefret ediyorum. Terlemekten nefret ediyorum. Söylenerek mutfağa indim ve bardağıma soğuk su oldurup içmeye başladım. Suyu bitirip bardağı tezgaha koydum ve arkamı döndüm. Zayn yine kapı pervazındaydı. Bu çocuk ne zaman tek kalsam karşımda bitiyordu ve sapık olduğunu düşünmeye başlayacağım artık.

'' Venus ben şey- geri döndüğümüzde yani Londra ya geri döndüğümüzde benimle beraber bir akşam yemeğine gelir misin? Yani ikimiz beraber. '' dedi sanki konuşmakta zorlanıyrmuş gibiydi. Bu bir çıkma teklifimiydi?

' Bu bir çıkma teklifi mi? '' diye sordum gözlerimi kısıp muzip bir şekilde bakarken.

'' Evet. '' dedi.

'' Tamam Malik. Seninle beraber bir akşam yemeğine gelirim. '' dedim ufak bir tebessümle ve odama geri çıktım.

Çok mu abartılı? Sonuçta bir akşam yemeği. Ama akşam yemeğine de salaş gidemezdim ki. Ah! Keşke Alie burada olsaydı. Niall ile buluşacak bugün mü buldu yani? Sakin ol Sophia. Sadece bir akşam yemeği ve bence güzel gözüküyorum. Kırmızı kayık yaka biraz göğüs dekoltesi olan dizimin yaklaşık 4 cm yukarısında olan dar bir elbise. Bence uygun bir elbise.

Kendimle konuşamaya devam ederken telefonuma mesaj geldiğini belirten bir ses duydum. Telefonu açtım ve mesaj Zayn den gelmişti.

'Aşağıdayım, bekliyorum.'

-Malik

Derin bir nefes aldım ve çantamı elime alarak evden dışarı çıktım.

Zayn arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Siyah bir gömlek ve siyah bir pantolon giymişti ve çok iyi gözüküyordu. İçimdeki elbisenin abartılı olduğunu söyleten sesim tekrar kendini göstermeye başlamıştı.

'' Muhteşem gözüküyorsun. '' dedi bana gözlerinde ışıltıyla bakarken.

O zaman abartılı değil dedim içimdeki o sese ve Zayn büyük bir gülümseme verdim. Kapımı açıp arabaya binmeme yardımcı olduktan sonra kendi tarafına geçti arabayı çalıştırmaya başladı. Nereye gideceğimizi bilmiyordum ama umarım çok fazla insanın olduğu bir yere gitmeyiz diye geçirdim içimden. Büyük bir evin önünde durunca soran bakışlarla Zayn e baktım.

'' Dışarıda suratımıza patlayan flaşlarla rahat edemeyeceğimizi düşündüm. '' dedi bana açıklama yaparken. Bu kadar düşünceli olması beni mutlu etmişti. Kapımı açıp inmeme yardım etti elini belime koyarak eve doğru ilerledik.

Bird Set Free | ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin