'' Sophia bebeğim emin misin? Seninle gelebilirim. Yalnız kalmanı istemiyorum. '' dedi Alie bana anlayışlı bir şekilde bakarken.
'' Evet Sarışın eminim. Zaten birkaç günlük bir şey. Yalnız kalmak bana iyi gelir. '' dedim Alie ye.
'' Beni günün her saati haber vereceksin ama. '' dedi kaşlarını kaldırarak.
'' Taamamm. '' dedim gözlerimi devirerek.
Zayn nin evinden gitmemin üzerin 2 hafta geçmişti ve bu 2 haftalık süreç boyunca bana her şekilde ulaşmaya çalıştı. Ve ben her şekilde onu engelledim. Onunla konuşmak istemiyordum. Eve biliyorum pişmandı ama bu söylediği sözlerin bende ki etkisini hafifletmiyor. Alie ile konuştuğumda Zayn i öldürmemesi için onu sakinleştirmek zorunda kalmıştım ama aradan birkaç gün geçtikten sonra bana Zayn nin kötü bir durumda olduğunu ve barışma işini düşünmemi söylediğinde ona bu konu hakkında konuşmak istemediğimi söyleyip konuyu kapatmıştım. 2 hafta boyunca evden çıkmamış Bella nın kızıyla oynuyordum. Bella nın bir kızı olmuştu ve adını Sophia koymak istediğini söylediğinde çok mutlu olmuştum. Şu anda tek kafa dağıtma ilacım bu küçük bebek Sophia idi. Ama 2 haftalık Zayn nin baskılarından sonra yalnız kalabileceğim ve Zayn nin beni rahatsız edemeyeceği bir yere gitmek istedim. Alie ye İstanbul a gitmek istediğimi söylediğimde benimle gelmek için ısrar etmişti ama onu gelmemesi konusunda ikna etmiştim – yada öyle olduğunu düşündüm- ta ki bana bugün yine konusunu açana kadar. Valizim hazırdı. Evden çıkmadan önce bebek Sophia yı öptüm, Bella ve Alie ile de vedalaştım. Havaalanına kimsenin gelmesini istemiyordum. Sonuçta birkaç gün içinde geri dönecektim zaten. Uzun bir ayrılık olmayacaktı bu.
'' Siaa! İçeride misin? '' diye bağırdı Adam odanın dışından kapıya tıklayarak. Adam benim dansçılarımdan biriydi ve gaydi. Sevdiğim bir çocuktu. En azından eğlenceliydi.
'' Eveet!'' dedim aynı şekilde bağırarak.
Kapıyı açmaya çalıştı ama açamayınca tekrar kapıya vurdu.
'' Kapıyı açar mısın? ''
'' Hayır.''
'' Neden?''
'' Çünkü çıplağım ve üzerimi giyiniyorum. '' dedim
Bugün Alie ve Niall ın düğün günüydü. Düğünleri İrlanda da yapılacağı için İrlanda ya gelmiştik. Ve ben Baş nedimeydim. İç çamaşırlarımı giydikten sonra üzerime arkasında baş nedime yazan sabahlı giydim sadece ve kapının kilidini açarak odadan çıktım. Adam kapının önünde bekliyordu.
'' Sen hala hazırlanmadın mı? Saçların neden ıslak?'' diye sordu arka arkaya sinirli bir şekilde.
'' Banyo yaptım çünkü. '' dedim masum bir şekilde.
'' Sia bugün düğün var farkındaysan ve sen karşımda ıslak saçlarla bana bakıyorsun. İnanamıyorum! Nasıl bu kadar rahatsın? Hemen saçının ve makyajının yapılması gerek. Çabuk ol! '' diyerek beni makyaj masasının önünde oturttu. İtiraz etmeden beni sürüklemesine izin verdim. Neden bu kadar telaş ettiğini anlamadım daha düğünün başlamasına saatler var. Tam ağzımı açıp bunu söyleyecekken aynadaki yansımada koltukta oturan çocukları ve bana dikkatli bir şekilde bakan Zayn i gördüm. Bugün onu umursamayacaktım. Kafamı hemen çevirip
'' Sizin burada ne işiniz var? '' diye sordum kaşlarımı çatarak.
'' Arkadaşımız evleniyor.'' Dedi Harry çok normal bir şekilde.
'' Evet ama burada ne işiniz var? Burası gelinin hazırlandığı yer. '' dedim ellerimle etrafı gösterirken.
Onlar bana bir şey söyleyemeden bir adam önümü keserek beni aynaya doğru döndürdü ve saçımı kurutmaya başladı.
Saçım ve makyajım bittikten sonra Alie nin yanına gittim. Hala makyajını yapıyorlardı. Adam beni Alie nin yanında sürükleyerek
'' Hadi benimle dans et.'' Dedi oyuncu bir tavırla. Sonra da benim şarkım olan Move Your Body şarkısını açtı ve dans etmeye başladı. Etrafta hazırlık aşamasını çeken bir kameraman vardı ve ben de Adam a uyarak dans etmeye başladım. Çok saçma hareketler yapıyorduk ama çok eğleniyorduk. Çoğu zaman da kameranın karşısına geçip şarkıyı söylüyorduk. Bu süre zarfı boyunca Zayn in gözünün bende olduğunu biliyordum. Onu umursamama olayına devam etmeye karar verdim.
'' Hayatımda bir düğünde bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. '' dedim Alie ye kahkaha atarken. Düğün bitmişti ama biz ( çocuklar ve sevgilileri ) üstümüzdeki rahatsız abiyelerden kurtulup daha rahat bir şeyler giydikten sonra Alie nin ve benim düğün için hazırlandığımız evin bahçesinde oturuyorduk. Herkes yorgunluktan ölüyordu ama kimse gidip uyumak istemiyordu.
'' Cruella De Vil im benim hayatında kaç tane düğüne gittin ki? '' diye sordu Alie hafif çakırkeyfiydi.
'' Cruella De Vil mi? Bana kötü bir karakterin ismiyle mi seslendin sen? '' dedim kaşlarımı çatarak.
'' Bilmem sanırım öyle . '' dedi omuz silkerek ve kahkaha atmaya başladı. Gerçekten çakırkeyfiydi.
Kafamı umutsuz vaka der gibi salladım ve önüme döndüm. Zayn tüm düğün boyunca bana bakmıştı ve kendimi çok kötü hissediyordum onun bakışlarını yakaladıktan sonra. Hala çok üzgün gibiydi ve benim bu kadar neşeli olmam onun daha fazla üzülmesine neden oluyordu. Ama bende üzgündüm ve Bella ya bir erkek için bu kadar üzülme dedikten sonra Zayn için ağlamam çok ironik olurdu.
'' Ben gidip kendime bir bira alacağım. '' diyip mutafa doğru yürümeye başladım. Buzdolabını açıp biraları ararken Zayn geldi.
'' Venus lütfen konuşabilir miyiz artık? ''
'' Hayır.''
'' Daha ne kadar benden kaçacaksın? Ya da beni umursamaycaksın?''
'' Ömrümün sonun kadar. ''
'' Venus bak çok üzgünüm. Köpekler gibi pişman oldum. Lütfen sevgilim bunu bize yapma. Seni seviyorum. '' dedi. Son cümlesinden sonra şokla ona baktım. Seni seviyorum mu dedi o? Ben bir şey demeyince daha fazla yaklaştı ve
'' Seni seviyorum Venus. Lütfen bana geri dön.'' Dedi fısıltıyla. Sonra beni öpmeye başladı. Karşılık vermek istemiyordum ama vücudum komutlarımı dinlemiyordu. Onu özlemiştim. Ne kadar sinirli olursam olayım ona karşı koyamıyordum. Ve koymadım. Bu öpücük daha da ileri gitmeye başladı. Ve kendimi Zayn nin kucağında bir odada buldum. Biz buraya nasıl geldik? Zayn az önce kapıyı mı kilitledi? Umurumda değil. Şu anı yaşayacağım. Şu an beni öpen insanı hissedeceğim. Şu an onun bana bakan parlak ela-kahverengi-siyah gözlerine bakacağım. Ve bu geceyi hayatımda hiçbir zaman unutmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird Set Free | ZM
FanfictionBahçeye çıktım ve bir sigara yaktım. Röportaj bitmişti ve Alie ne kadar ciddi olduğumla ilgili dalga geçmişti. '' Balkabağım bu kadar mükemmel cevaplar vermene şaşırdım. Keşke benimle olduğunda da bu kadar tatlı bir kız olsan '' diyerek hepimizi kah...