Chapter 3

23 0 0
                                    


Albüm için söylediğim şarkılar bitmişti. Ve ben artık rahat bir nefes verebilirdim sanırım. Etrafımda ki herkes şarkıları çok beğendiğini söylüyordu ve bu benim mutlu olmamı sağlıyordu. Etrafında sana destek veren kişilerin olması güzel bir şey. Ve bir şekilde yalan söylemediklerini anlayabiliyordunuz. Gözlerinde doğruyu söylediklerini gösteren o samimiyet duygusunu görebilirdiniz. Sadece doğru bakmak gerekiyor ve sanırım kendimle ilgili sevdiğim en güzel özellik kesinlikle insanları tanıyabilmemdi.

'' Artık tüm zamanımı harcayan albüm bittiğine göre hareket etmeye başlamam lazım yoksa hareketsizlikten kilo almaya çok müsait olan bu muhteşem bedenim şimdi ki kadar muhteşem olmayacak Yarın Logan'nın yanına gideceğim sarışın haberin olsun. '' dedim Alie ye gülerek ve hafif oyuncu tavrımla.

'' Eve suratında kocaman bir morluk ile gelmediğin sürece sıkıntı yok balkabağım. '' dedi Alie yalancı bir kızgınlıkla.

'' Alieeee suratım gözükmüyor zaten. Kimse fark etmez. '' dedim gülerek.

'' Ben görüyorum yetmez mi? '' dedi Alie kaşlarını kaldırıp sorduğu soruya cevap vermemi bekliyormuşçasına.

Ona dil çıkardım ve arkamdan ''SIA!!!'' diye bağırmasını umursamadan koşarak odama gittim. Dil çıkarılmasından nefret ederdi ve ben ona inat çok severdim.

''Neredeyse 1 aydır hiç uğramıyorsun buraya. Unuttuğunu sandım. '' dedi Logan suratına doğru gönderdiğim direk yumruktan eğilerek kaçarken.

'' Evet biliyorsun albüm bitmek üzereydi ve son prosedürler için stüdyodan hiç çıkamadım. Neden çok mu özledin beni? '' diye sordum cilveli bir gülüşle bana doğru gelen kroşeyi savururken.

'' Seni dövmeyi özledim. '' dedi Logan bir hareketle tüm ellerimi arkamda toplamıştı ve sırtımdan kulağıma çekici olduğunu düşündüğü fısıltısıyla.

Sağ ayağımla ayağına tekme attım ve onun acısıyla kollarımı daha serbest bıraktığı için sağ dirseğimle karnına kroşe geçirdim. O acıyla kıvranırken sol bileğini çevirdim ve kollarını arkada birleştirip 2 dk önce oluşan pozisyonun tam tersi durumuna geldik.

'' Hafızanın benim ki kadar güçlü olmaması senin için çok yazık. Ama kendini böyle avutmak istiyorsan sen bilirsin. '' dedim sırtından kulağına doğru fısıldarken.

Ellerimden kurtulmaya çalıştı ama ona fırsat vermedim.

'' Tamam pas diyorum sen kazandın bırak artık beni. '' dedi yenilmeyi kabullenememiş bir sesle.

Ring de kendi tarafıma geçtim ve su şişemde ki suyu çölde su bulmuş bir bedevi gibi içtim.

'' Logan ben gidiyorum. '' dedim. Logan ufak bir baş hareketiyle onayladı beni ve İngiltere'nin melankolik havasına doğru bir geçiş yaptım.

'' Sia güneş ışığım yarın bir randevun olmadığını varsayıyorum. Zaten menajerin benim, olsaydı eğer bilirdim. Ki varsa da iptal et. '' dedi Alie. Arka arkaya nefes bile almadan söylediği cümleler bir süre ufak çaplı bir şok geçirmeme neden oldu.

'' Neden?'' dedim çok sakin çıkan bir tonla.

'' Çünkü yarın sen ve ben bir partiye gidiyoruuzz.'' Dedi Alie son kelimeyi enerjik ve cilveli bir şekilde uzatarak.

'' Bana bundan 6 sene önce bir Cuma günü artık sana partiye gitmeyi tamamiyle yasaklıyorum diye bir cümle kurmuştun eğer hatırlarsan.'' Dedim meraklı bir şekilde.

Bana yandan gerçekten mi anlamına gelen bir bakış attı.

'' Evet tatlım hatırlıyorum. Ve yine evet tatlım tam 6 sene önceydi çünkü sen partilerde kendini kaybetmiş bir insandın hatırlarsan eğer. Şimdi kendini kaybedemeyeceksin çünkü yanında ben olacağım. Üstelik bu parti tamamiyle senin kariyerin için önemli. Ve canım biraz eğlenmek istiyor. '' dedi Alie sinirli, sert ve kendinden emin bir şekilde.

Bird Set Free | ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin