'' Pembe kangurum hazır mısın? '' diye sordu Alie yanıma gelirken. Bana yakıştırdığı kelime yüzünden yüzümü buruşturdum.
'' Pembe kanguru mu? ''
'' Evet. '' dedi omuz silkerek.
'' Evet hazırım sarışın. '' dedim daha fazla üstelemeden.
'' Çok seksi gözüküyorsun. Bu benim evlilik öncesi kutlamam. O yüzden lütfen kavga etmemeye ve birini dövmemeye çalış. '' dedi yalvarırcasına.
'' Ne zaman birini dövdüm ki? '' dedim kaşlarımı çatarak.
'' Hatırlarsan eğer 3 sene önce bara gittiğimizde adam sana asılıyor diye barın ortasında adam dövmüştün. '' dedi gözlerini açarak.
'' Yanlış hatırlıyorsun. Adamı dövmedim sadece elini burktum. Üstelik adam bacaklarıma dokunmaya çalışıyordu ne yapsaydın. ' Ah! Tabi istediğin kadar dokunabilirsin vücuduma' mı deseydim? '' dedim sinirlenerek.
'' Ben bilmem. Bugün tartışma istemiyorum. '' diyip arkasını dönerek odadan çıktı.
Üzerimde derin sırt dekoltesi olan diz üstü mini bir siyah elbise vardı. Dekolte sevmeyen için ironik bir elbiseydi ama sanırım bugünlük idare edebilirdim.
'' O zaman Niall ve Alie için kaldırıyoruz kadehleri. Şerefe! '' dedim ve shot bardaklarını tokuşturarak kafamıza diktik. Çocuklar ve sevgilileri vardı ve tabi ki Ed.
Zayn yanımda elini belime koydu ve bu benim gerilmeme sebep oldu. Zayn ile geçen zamanda gerçek bir sevgili olmuştuk ama sadece elimi tutması bile hala içimdeki kelebeklerin takla atmasına sebep oluyordu. Ona döndüm ve gülümseyip dudağına ufak bir öpücük kondurdum. Daha fazlasını istediği belliydi çünkü kafamı çevirdiğimde boynuma öpücükler kondurmaya devam ediyordu. Zayn ile henüz bir birlikteliğimiz olmamıştı ama sanırım bu gece birkaç içkiden sonra gecenin sonu belliydi.
'' Ben lavaboya gidiyorum. '' dedim Zayn nin kulağına.
'' Bende geleyim. '' diyip kalkmaya çalıştı ama omuzlarından tutup onu yerine oturttum.
'' Lavaboya tek başıma gidecek kadar büyük bir kızım. '' dedim yapay bir gülümsemeyle. Ama o bundan çok memnun olmamıştı. Sanırım Zayn ile aramızda oluşabilecek en büyük sorun beni korumak istemesiydi ama ben kendimi koruyabilecek kadar tecrübe sahibiydim.
Lavabodan çıkıp masaya doğru ilerlerken önümü bir adam kesti. Mavi gözleri olan uzun ve yakışıklı biriydi. Ama benim sevgilim daha yakışıklı diye geçirdim içimden. Sağ tarafa doğru adım atıp adamı geçmek isterken izin vermedi ve ben sinirli gözlerle adama bakıp tek kaşımı kaldırdım.
'' Dans etmek ister misin? '' dedi yarım bir sırıtışla. Sanırım biri bu adamı o şekilde bakınca seksi olduğuna inandırmış ama değildi.
'' Hayır. '' dedim sola adım atıp geçmeye çalıştım. Yine önümü keserek bun izin vermedi. Artık gerçekten sinir bozucu olmaya başladı bu olay.
'' Hadi ama. Senin gibi güzel bir kadın benim gibi biriyle dans etmeli. '' dedi elini belime koyarak.
Elini belimden çektim ve tam bileğini burmak için hamle yapacakken adam bir anda ters çevrildi ve bir yumrukla yere yığıldı. Zayn sinirli bir şekilde adamın başında ona küfür etmeye başladı. Ona dokunmak istediğim anda beni kolumdan çektiği gibi barın dışına çıkardı eve arabaya bindirip hızlı bir şekilde arabayı sürmeye başladı. Yol boyunca hiç bir şey söylemedim. Sinirinin geçmesini bekliyordum. Onun evine geldiğimizde hala sinirliydi.
'' Bu kadar sinirlenmeni gerektirecek bir durum yok ben halledebilirdim. ''
'' Halledebilir miydin?! Siktiğimin şerefsizi sana dokunuyordu ve sen benim karşıma geçmiş halledebilirdim mi diyorsun? '' dedi bağırarak.
'' İlk defa başıma gelen bir şey değil Zayn. Böyle insanlarla çok uğraştım. ''
'' Birde karşıma geçmiş alıştığını mı söylüyorsun?! Adam sana dokunuyordu diyorum. Neden bu kadar rahatsın ki?! Ben gelmeseydim neler olabileceğini düşündün mü? ''
'' Beni koruyacak kişi sen değilsin.! Ben kendimi koruyabiliyorum. ! Bana kabadayılık taslama! Ben 'Beni kurtardığın teşekkür ederim ' diyip boynuna atlayacak kızlardan değilim!. '' dedim bende onun gibi bağırarak.
'' Sen nesin biliyor musun? Hala geçmişinde yaşayan o küçük kızsın. İnkar ediyorsun ama seni koruyacak birini istiyorsun. İnsanların bana acımalarını istemiyorum diyorsun ama sana acımaları için geçmişte yaşadıklarını anlatıyorsun. Sen aslında insanların sana acımalarını istiyorsun. '' dedi. Söyledikleri bittikten sonra suratındaki pişmanlığı gördüm. Söyledikten sonra fark etmişti. Ama bu benim bir şey ifade etmezdi. Eğer benim böyle biri olduğumu düşünüyorsa zaten hiçbir şey fark etmezdi.
'' Venus be-ben üz-''
'' Sen ne? Üzgün müsün? Aslında onları söylemek istemedin mi? Ama söyledin. Ve ne var Malik biliyor musun? Sonradan pişman olacağın şeyler söylememen gerekiyor. '' dedim ve arkamı döndüm. Tam gideceğim sırada Zayn kolumdan tutup gitmemi engelledi.
'' Venus lütfen ben istemedim. Lütfen gitme. '' dedi Zayn. Üzgündü. Ama yapamazdım. O söylediği şeyleri kaldıramazdım. Bileğimi sert bir şekilde ondan kurtardım ve '' Bir daha sakın bana dokunma! '' diyip arkamı dönerek o evden çıktım. Bu gece için kurduğum tüm hayaller kumdan yapılmış bir kale gibi Zayn tarafından yıkıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird Set Free | ZM
FanfictionBahçeye çıktım ve bir sigara yaktım. Röportaj bitmişti ve Alie ne kadar ciddi olduğumla ilgili dalga geçmişti. '' Balkabağım bu kadar mükemmel cevaplar vermene şaşırdım. Keşke benimle olduğunda da bu kadar tatlı bir kız olsan '' diyerek hepimizi kah...