Ertesi gün her şey düzene oturmuştu. Herkes mutluydu. Bella bile. Alie Bella ya bir iş teklifinde bulundu. '' Bella benim asistanım olabilirsin. Sia yüzünden çok yoruluyorum ve bana acıması yok kesinlikle. Vicdansız patronlar gibi davranıyor bana. '' demişti çocuk gibi dudaklarını büzerek.
'' Getirin kırbacımı. Kölemi dövmek istiyorum. '' diye emir verdiğimde herkes kahkahayla gülmeye başlamıştı.
'' Ah lütfen efendim bana vurmayın. '' diyerek elleriyle suratını kapatmıştı Alie.
'' Hayır vurucam çünkü canım öyle istiyor. '' diye konuşmuştum şımarık kızlar gibi.
Havuz kenarında oturup ellerimizde biralarla birbirimize komik maceralarımızı anlatıyorduk.
Alie bana bakıp kahkaha atmaya başladı. Ne oldu derk gibi baktım.
'' Geçen sene yaptığımız şey geldi de aklıma. '' dedi hala gülmeye devam ediyordu. Neden bahsettiğini hala anlamamıştım. Geçen sene bir sürü şey yapmıştık.
'' Telefon, ex sevgili. '' dedi bana anlamamı kolaylaştırmak için. Ve o an hatırlayıp bende kahkaha atmaya başladım.
'' Hey burada ne olduğunu anlamayan sadece ben miyim? '' diye sordu Liam.
'' Hayır dostum sadece sen değilsin. Kadınlar gerçekten karmaşık yaratıklar. '' dedi Harry açıklamaya çalışarak.
'' Geçen sene Ali enin bir sevgilisi vardı ama kendisi tam bir megalomandı. Alie ondan ayrılmak istedi ama arkadaşım diye demiyorum o kadar yumuşak kalpli bir insan ki ayrılma konuşmasını bile yapamıyor. Bende Alie nin telefonunu aldım ve çocuğu aradım. Öyle bir ayrılık konuşması yaptım ki çocuk bir daha insan içine çıkamadı. '' dedim olayı özetleyerek.
'' Evet çok acımasızdın. '' dedi Alie.
'' Hayır acımasız değildim sadece ona dışarıdan nasıl gözüktüğünü söyledim. Bunlar gerçekler. '' dedim Alie ye kendimi haklı çıkartmaya çalışıyordum çünkü haklıydım.
'' Sia çocuğa kendi kıçıma kaş göz çizsem hem senden daha yararlı hem de senden çok daha yakışıklı olur. Seni pis orospu çocuğu dedin. '' dedi Alie sanki ona dünya düz demişim de oda buna yuvarlak olduğunu anlatmaya çalışıyor gibiydi.
Herkes Alie nin sözlerini duyunca kahkaha atmaya başladı. Evet biraz ağır konuşmuş olabilirim ama çocuk salaktı napayım?
'' Evet diyorum gerçekleri söyledim. Çünkü bunlar gerçekler. Spor salonunda kas yapayım derken beynini küçültmüş salağın tekiydi. Örneklemelerle anlatmam gerekiyordu. '' dedim çok normal bir şeyden bahsediyormuş gibi.
Zayn yanımda kulağıma eğilip fısıldayarak '' Gerçekten sağlam kızmışsın. '' dedi. Bu çocuk bana bu kadar yakın olmayı bırakmalı.
Ona döndüm ve şu an çok yakındık. Gözlerine bakarak. '' Görmek istemezsin. '' dedim. Dik bir şekilde gözlerine bakarak.
'' Aslında bakarsan isterim. '' dedi aynı şekilde.
Uzun bir süre birbirimizle bakıştık. Gözleri gerçekten çok güzeldi ve eğer biraz daha bu şekilde kalırsak sanırım üzerine atlayacaktım. Sonun bir öksürük sesi bizi ayırdı ve ben rahat bir nefes verdim.
'' Bir oda tutun. '' dedi Niall elindeki kaseden cipsleri bize atarken. Şu an herhalde morun 50 tonu kıvamına gelmiştim.
'' Kapa çeneni Niall. '' dedi Zayn. Rahatsız olmuş gibiydi.
Herkes yavaştan sarhoş olmuş gibiydi. Ve teker teker odalarına çıktılar. Bella Alie ile benim odamda kaldığı için Biz Waliyha nın odasında kalıyorduk. Herkes gittiğinde sadece Zayn ve ben kaldık bahçede.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird Set Free | ZM
FanfictionBahçeye çıktım ve bir sigara yaktım. Röportaj bitmişti ve Alie ne kadar ciddi olduğumla ilgili dalga geçmişti. '' Balkabağım bu kadar mükemmel cevaplar vermene şaşırdım. Keşke benimle olduğunda da bu kadar tatlı bir kız olsan '' diyerek hepimizi kah...