Bugün Teen Choice ödül töreni vardı benim En İyi Kadın Sanatçı kategorisinde aday gösterildiğimi söyledikleri için bu törene katılmam gerekiyordu. Törene katılmak istememiştim çünkü hava çok sıcak ve ben peruğun altında pişecektim. Ama başka şansım yoktu. Peruğumu takmadan önce aynada kendime baktım ve ilk defa bu kadar dekolteli bir şey giydiğimi fark ettim. Derin göğüs dekolteli gümüş parıltılı bir bluz giymiştim. Üzerine uzun bir blazer ceket, altına slim bir siyah kumaş pantolon ve uzun topuklu siyah parlak bir dekolteli ayakkabı vardı. Bence güzel gözüküyordum. Yüzümde ise her zaman ki gibi bir kırmızı ruj ve biraz pudra. Peruğum ise yarısı siyah yarısı beyaz gözlerimi kapatan küt kesimli, kahküllü bir klasik peruktu ama kafama kocaman bir beyaz fiyonk takmıştım ve bu şekilde çizgi dünyasından gelip modern dünyaya alışmaya başlayan bir karakter gibi gözüküyordum. Bu düşünce ile gülerken Alie odaya geldi.
'' Ne düşünüyorsun? Sence yeterince seksi olmuş muyum? '' dedi bir kolunu pervaza yaslayarak bir kolunu da beline koyarak seksi bir şekilde bana poz verdiğinde. Büyük bir kahkaha attım ve onu süzmeye başladım. Straplez beyaz, dizlerinin altında biten bir elbise giymişti. Uzun bir bacak yırtmacı vardı ve neredeyse bacağının tamamının iplerle sarılmasını sağlan bir topuklu ayakkabı giymişti. Sarı saçlarını dağınık bir şekilde açık bırakıp hafif bir makyaj yapmıştı. Gerçekten güzel gözüküyordu.
'' Benim kadar seksi olamazsın. '' dedim elimi belime koyup seksi bir poz verirken ona.
Kahkaha attı ve ellerini yukarı kaldırarak teslim olmuş gibi muzip bir şekilde gülümsedi.
'' Fiyonku beğendim. '' dedi abartılı bir şekilde alay geçer gibi parmağıyla kafamın üstündeki fiyonku gösterirken.
Ona dil çıkardım ve odadan arkama bakmadan kaçtım.
Arabadan indiğimizde poz vermemiz için bizi mavi bir standın önüne getirdiler. Tek başıma bir iki tane poz verdikten sonra Alie ile beraber poz vermeye başladık. One Direction grubunun yanımıza geldiğini görünce nedense oradan gitmek istedim ama bunu yapmam çok tuhaf kaçacağı için bir şey yapmadım. Onlar grup olarak yan tarafımızda poz verirken bizde Alie ile beraber poz veriyorduk. Sonra bir anda kameramanların '' Hep beraber poz verebilir misiniz? '' demesiyle beraber aramızda olan 5 adımı bozarak yan yana geldik grupla. Ben kenarda durup poz vermeye hazırlanırken bir anda kendimi grubun ortasında buldum bir yanımda Zayn diğer yanımda Alie ile beraber.
Zayn poz için elini belime koyduğunda gerildiğimi fark ettim. Bunu fark etti ve belimdeki elini daha da sıkılaştırdı. Birkaç pozdan sonra spiker ve kameraman yanımıza gelerek hepimize sorular sormaya başladı.
'' Ve şimdi karşınızda yılın en iyi müzik grubu için adaylar '' diyerek ekranda adayların videoları gösterilmeye başladı. Ben o sırada Alie ile sahneye çıktığımda ne konuşacağımı konuşmaya başlamıştık.
'' Ve kazanan One Direction grubu oldu. '' dedi ve hepimiz alkışlamaya başladık.
Ödüllerini alıp kısa bir konuşma yaptıktan sonra yerlerine oturdular.
'' Şimdi ise karşınızda Yılın En İyi Kadın Sanatçısı için adaylar. '' dediler ve benim heyecanım artmaya başladı.
Ekrana sırayla adayların görüntüleri gelmeye başladı.
- Selena Gomez
- Ariana Grande
- Demi Lovato
- Taylor Swift
- Sia
Birkaç konuşmadan sonra ismim açıklandı ve herkes alkışlamaya başladı. Ben Alie sımsıkı sarıldıktan sonra heyecanlı bir şekilde sahneye doğru ilerledim. Bana ödülü verenler Little Mix grubuydu. Hepsiyle tokalaştıktan ve tebriklerini aldıktan sonra ödülümü alıp mikrofon karşısına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird Set Free | ZM
FanfictionBahçeye çıktım ve bir sigara yaktım. Röportaj bitmişti ve Alie ne kadar ciddi olduğumla ilgili dalga geçmişti. '' Balkabağım bu kadar mükemmel cevaplar vermene şaşırdım. Keşke benimle olduğunda da bu kadar tatlı bir kız olsan '' diyerek hepimizi kah...