Chapter 16-Final

19 1 1
                                    

Birinin beni kendine çekmesiye uykumdan uyandım. Gözlerimi açtığımda Zayn nin uyuyan yüzünü gördüm. Dudakları önde doğru çıkmıştı ve saçları dağılmıştı. İkimizde çıplaktık ve Zayn kolları ile bacakları bana sarılmış durumdaydı. Dün gece olanlar aklıma geldiğinde derin bir iç çektim suratıma aptal bir sırıtış yayıldı. Burada uzanıp Zayn i izlemek çok çekici gelse de kalkıp banyoya yapmam gerekiyordu. Kendimi Zayn nin kollarından kurtarmaya çalıştığımda becermedim ve Zayn beni daha sıkı tutmaya başladı. Onu uyandırmak istemiyordum ama yapacak başka bir çarem de yoktu.

'' Zayn '' dedim fısıltıyla uyanması için ama hiç kıpırdamadı bile.

Yaklaşıp dudağına bir öpücük kondurdum. Sonra yanağına. Sonra boynuna. Ve kendimi bir anda Zayn nin altında buldum.

'' Ne güzel bir uyandırma şekli o öyle. '' dedi uykudan dolayı boğuk çıkan ses tonu ve hafif şiş gözleriyle.

'' İsmini söyledim ama uyanmadın.'' Dedim kıkırdayarak.

'' Hımm öyle mi? '' dedi boynuma doğru eğilip öperken sesi boğuk çıkmıştı.

'' Zayn duş almam lazım. ''

'' Beraber alalım. ''

'' Ama benim banyo yapmam lazım. ''

'' Beraber yapalım. Merak etme uslu duracağım. '' dedi boynumu öperken.

'' Pek öyle gözükmüyor ama. ''

'' Tamam biraz yaramazlık yapabilirim. '' dedi ve dudağımı öpmeye başladı.

Zayn rahat durmadı. Ama bende durmasını çok istemedim.

'' Zayn hadi geç kalacağız. '' diye bağırdım salondan Zayn e.

Bir erkek nasıl kadından geç hazırlanabilir ki?

'' Geliyorum Venus üm. ''

'' Hadi ama Alie ve Niall bugün geldiler ve geç kaldık biz. '' dedim sinirle. 1 haftadır Zayn nin evinde kalıyordum. Aslında eve gitmeme izin vermiyor desem daha iyi olur çünkü beni yanından ayırmıyor.

Çocuklarla oturmuş Alie ve Niall ın evinde yemek yiyorduk. Balayından dönmüşlerdi ve evli olarak verdikleri ilk davetti. Ve yemek boyunca balayında başlarına gelen olayları anlatıyorlardı. Yemekleri bitirip salona geçtiğimizde sohbet hala devam ediyordu.

Zayn bir anda ayağa kalktı ve kendisiyle beraber beni de ayağa kaldırdı. Ne olduğunu anlamamıştım. Ama bir anda önümde diz çökünce kafamda bir şeyler canlanmıştı ve ben buna hazır mıydım bilmiyordum. Elimi tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.

'' Aslında kafamda planladığım şey bu değildi. Baş başa olacağımız bir yerde bu soruyu sormak istiyordum ama daha fazla bekleyemedim. Senden daha fazla ayrı kalmak istemiyorum. Bundan sonra tüm hayatımı seninle geçirmek istiyorum. Akşam yattığımda, sabah kalktığımda ve günün her saati yanımda sen ol istiyorum. Bütün hayatımı varlığınla bir Venus gibi aydınlat istiyorum. Lütfen benimle evlen. '' dedi elindeki kutuyu açıp bana hayatımda gördüğüm en güzel yüzüğü gösterirken. Vintage bir yüzüktü ve taşı siyahtı.

Bir süre ne diyeceğimi bilemedim. Şoka uğramıştım. Ben bu adamı seviyor muyum? Evet. Tüm hayatımı böyle mükemmel biriyle geçirmek istiyor muyum? Evet.

'' Evet Malik seninle evlenirim. '' dedim ve hayatımda aldığım en unutulmaz öpücüğü aldım. Bundan sonra hayat bize ne gösterir bilmem ama bu adamla bir ömür geçirmeye karar vermek hayatımda aldığım en doğru karardı.

Bird Set Free | ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin