-Kurwa, jakie masz hasło na telefon?- Jeon od godziny próbował odblokować telefon blondyna, lecz z marnym skutkiem.
-A po co ci moje hasło?- oderwał się od oglądania swojej ulubionej dramy by spojrzeć na chłopaka –Nie mam w telefonie nagich zdjęć skarbie- puścił mu oczko kiedy Jeon na niego spojrzał
-Nie potrzebuje twoich zdjęć, mogę widzieć to co chcę na żywo- mruknął z zażenowaniem z powrotem patrząc w ekran telefonu swojego kota.
-A czyli jednak chcesz popatrzeć?- uśmiechnął się i poruszył znacząco brwiami –Mów kiedy chcesz, jestem zawsze gotowy.
-Jungkookie nie pasuje.. Jakie jest to hasło?- powiedział dość zdenerwowanym głosem, a Taehyung zaczął się śmiać. Nie myślał, że Jeon jest aż tak głupi. Brunet spojrzał na niego pytającym wzrokiem, nie wiedząc o co mu chodzi. –Z czego się śmiejesz?
-Bo ja mam wzór idioto- wyrwał telefon z rąk Jeona i narysował na wyświetlaczu serduszko, a następnie spojrzał na Jeona –Po co ci mój telefon?
-To chyba logiczne. Nie dam ci umawiać się z jakimiś obleśnymi facetami- powiedział po czym chciał ponownie zabrać jego telefon jednak tamten okazał się sprytniejszy i odsunął się od niego.
-A kto powiedział, że z facetami?- Jeona przez moment zamurowało, ale przecież nie wiedział czy Tehyung jest stu procentowo homo. Jednak nie miał zamiaru tak łatwo pozwolić mu na wygraną. Już nawet był w stanie wyobrazić go sobie w stroju kota proszącego o wybaczenie.
-Takiej zdrady się nie spodziewałem..- powiedział po czym zabrał swój telefon i ruszył w stronę swojej sypialni –Tylko nie złap jakiegoś świństwa, bo cie nie wpuszczę do domu.
Taehyung nie bardzo zadowolony z obrotu sprawy uśmiechnął się sztucznie do niego i kiwnął twierdząco głową. Wiedział, że będzie z nim ciężko, ale nie aż tak bardzo.
Położył się na kanapie i zaczął przeglądać profile różnych dziewczyn. Jednak żadnej ciekawej i ładnej tam nie znalazł, a nie miał zamiaru umawiać się z jakąś babcią. Czuł, że będzie musiał spróbować innym razem.
CZYTASZ
Advertisement; k.th x j.jk
Fanfiction[PL] Taehyung wpada na głupi pomysł ze sprzedażą kota lub Jungkook chciał kupić kota, a zamiast tego kupił natrętnego kocura. top!j.jk pobocznie: yoonmin start: 180724 end: 181224 sone: 190525 stwo: ??? sthree: ???