Bölüm 9
Herkes koşturuyor savaş fırat ağanın başında babam diye bağırıyor herkes ayaklandı milet yığılım şekilde adamın başında dövüneneler ağlayanlar ağıt yakanlar huzur bir anda koştu
" açılın" diye bağırdı fırat ağanın önce nabzını kontrol etti düşük dedi gömleğin düğmelerin açtı kırk diye geçirdi içinden abi diye seslendi herkes şaşkınca kızın ne yaptığını anlamaya çalışıyor genco hızlı adımlarla huzura yaklaştı " abi baş tarafına geç " dediğinde herkes şaşkınca kızı izliyor huzur fırat ağanın kalan düğmelerin açtı göğüs kısmındaki morluğu gördü anice ayağa kalktı " bir kemer verin alkan ayak kısmına geç acil adam ölüyor" diye bağırdı savaş korku ile huzura yaklaştı " kadın napıyosun sen" diye kükredi huzura... huzur gözlerin açıp kapatı " eğer şuan müdahale edilmese ölecek çok konuşmada çöz kemerin " dedi sinirle tıslayan savaşa baktı iki kızgın boğa gibi bakıyordu huzur elini savaşın kemerine atıp ani şekilde çözdü herkes ikiliye bakıyor ilk kendine gelen huzur oldu " alkan tlf atıf yazan kişiyi ara" savaş hırsla olanları izliyor genco ya verdiği talimat doğrultusunda dediklerin tapıyor atıfın sesi " canım"
" atıf durum acil kalp kırızı geçiren bi hasta ancak krizi tetikleyen şey büyük olası kaburgadaki kırık " telaşla anlatıyor bir yandanda müdahale ediyor " kaç dk gelir ambulans huzur" dedi atıf"15 dk ancak dayanamaz " dediğinde herkes feryatlar fısıltılar dolanıyor " atıf yaşayacak bu adam" dedi " huzur tek yol vae yalınız imkansız o koşullarda " dedi atıf ,huzur hiç istifini bozmadan " alkan beni ambulansa ta yetkili olan kişiye bağlasınlar " huzur fırat ağanın boğaz kısmından açtığı hava yolu ile bi imkansızı başardı 15 dk sonra gelen ambulansı yetkilisine bakarak " uzman cerrah huzur şadoğlu " diye kendini tanıttığında herkes doktormuş savaş ağanın karısı imiş şadoğulların kızı buymuş gibi uğultular dolanıyor o sırada huzur ambulansa binerek hastaneye geldi acil ameliyata alınan fırat ağanın ameliyatı için hazırlandığı sırada genco içeri girdi " bu ameliyata sen girme " huzur kaşlarını çatarak "neden" dedi " bu ameliyattan fırat ağa sağ salim çıkmasa kan davası durmaz " dedi huzur gözlerin yumdu açtı " abi bu benim işim ve ben en iyilerden biriyim anca ben şimdi bu ameliyata sırf bunu düşünüp girmesem ömrüm boyu acı çekerim vicdanımın yanında mesleğime olan saygımı yittirim" genco kardeşine sarıldı sana güveniyorum der gibi baktı " her an yanındayım canım ne olursa olsun" dedi huzur yürüyerek ameliyat haneye doğru yürüyordu etraf tıklım tıklım doluydu karaaslan aşiretin yanında diğer ağalar aşiretlerde burdaydı huzur korkuyordu bir hayat ellerindeydi anca bu hayat çok fazla kişin hayatının geleceğini şekilendirecekti kapıdan gireceği sırada bir kadın " amcamı bu kıza nasıl emanet edeceğiz heleki düşmanımız olan bir kıza" savaş hızla "ayşim kes sesini" diye kükredi kapıdan girmek üzere olan huzurun kolunu tutu ve huzura baktı huzur kalabalığa doğru dönerek " ben huzur dilefruz şadoğlu fırat karaaslanın doktoruyum keza şu koşularda benden daha iyisini bulamasınız şuan bir şadoğlu olarak değil yeminli bir doktor olarak burdayım ancak siz daha beni bu şekilde oyalanaya devam ederseniz her geçen dakika hastanın hayatını etkiliyor" dedi savaş minnetle baktı ilkkez bu kadın benim karım dedi içinden hayatım emanet ettiğim karım mardinin ilkkez gördüğü bir kadın bu kadın gözlerin unutmazken şimdide iyiliğini unutamıyordu savaş babası için çırpınışların unutamıyordu. Saatler ilerlerken kapıdan sesler gelmeye başladı beş saat sonrası artık insanlar telaşlanmış gelmek bilmeyen haber herkesi çıldırtmıştı karaaslan aşiretinden civan kapıda bekleyen alkana sataştı "eğer fırta ağam bu kapıdan sağ salim çıkmasın önce seni vurur sonrada orospu bacını"
diye kükredi. Alkan sinirle "ne diyorsun lan sen " diye adamın üstüne doğru yürüyordu ki savaş araya girip civana tokatı geçerdi "civan hadini bil sen benim namusum hakında nasıl konuşursun" diye adamı itekliyor ve koridorda bağırdı " o kadın benim karım karaaslan aşiretin hanımağası herkes hadini bilecek" diye uyarı tonunda konuştu sırada kapı açıldı dışarı çıkan huzur maskesini çekiştiriyordu.
Ve konuşmaya başladı " biz elimizden geleni yaptık....Beğeni ve yorumlarınız eksik etmeyin
Tekipleriniz bekliyorum
Biraz geç oldu ama kpss sınavım bitti artık hafta en az iki bölüm yayınlayacağım😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Yazmışlar
ChickLitAdı gibi herkese huzur veren kırılgan narin bir kız Sert korkulan acımasız can yakmaktan zevk alan bir adam Kurt kuzuya aşık olursa ne olur....