Ben duwt me mijn slaapkamer in. 'W...wat ga je doen?' vraag ik angstig. Ben zegt niks en duwt me op het bed. Ben doet de deur dicht en zet er een stoel tegenaan. Ik weet niet wat hij van plan is en dat maakt me bang. Ben komt grijnzend dichterbij. Dan haalt hij iets uit zijn rugzak. Het is een touw. 'Je kan zelf meewerken of anders doe ik het zo', zegt Ben. 'Ik zal nooit meewerken met JOU!' zeg ik. De angst is te horen. 'Je bent bang en dat is goed'. 'I...ik ben niet bang... en al helemaal niet voor jou!' zeg ik. Ben grijnst. Ik ga rechtop zitten en wil opstaan. Ben duwt me op het bed terug en hangt boven me. 'Je gaat dus kennelijk niet meewerken'. 'Kom jij snel achter'. 'Niet zo'n grote mond. Gisteren was je niet zo stoer'. 'Je hebt wel lef he, beetje met zijn allen tegen mij!' zeg ik. Dan wordt Ben boos. Hij drukt me dicht tegen het bed aan. Hard. Ik kan niks doen. 'L...laat me gaan... auw...'. 'Nee, eerst dit afhandelen'. Ben komt met zijn gezicht dichterbij. Ik schud wild heen en weer, maar kan geen kant op. Dan zoent Ben me. 'S...stop... ik wil dit niet...' 'Nee, want je wilt alleen maar je broer he', zegt Ben. 'Auw... je...je doet me pijn'. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Ben drukt harder. Ik voel mijn polsen niet meer. Ben gaat van me af en loopt even weg. Ik maak van die gelegenheid gebruik om te bellen. 'R...Rudi?' "Nikita?" 'Ik kan niet lang praten, maar kom alsjeblieft naar huis. Ik-' Ben staat weer in de kamer. Hij kijkt boos. Ik slik. Ik laat mijn telefoon zakken. "Nikita? Hallo?" Ben pakt mijn telefoon en bekijkt met wie ik aan het bellen was. 'Aha, je vriendje. We gaan iets leuks doen', zegt hij. Ik graai naar mijn telefoon. Ben duwt me op de grond en belt Rudi. 'Hoi Rudi, ja hoor, ze is hier. Thuis. Bij mij'. "Bij jou? W...wat doet ze daar?" 'Wat denk je?' "Zijn jullie alleen?" 'Yup, helemaal alleen. Op mijn slaapkamer, maar ik moet gaan'. Ben hangt op en stopt de telefoon in zijn zak. 'Waarom doe je dit?' vraag ik. 'Om dezelfde reden als de andere', zegt Ben, 'nou, sta op'. Ik blijf liggen waar ik lig. Ben zucht. 'Je bent inderdaad een taaie'. Hij pakt me hardhandig beet en gooit me op het bed. Een kreun verlaat mijn mond. 'Ik heb je kus nog niet gevoeld... nog maar een keer dan'. Ik schud wild met mijn hoofd. 'Nee...nee... ik-' Ik word onderbroken door Bens kus. Ik voel de pijn. De pijn van zoenen met de verkeerde. De tranen stromen over mijn wangen. 'Bruno had gelijk. Je bent een goede kusser. Nu naar de volgende stap'. Ik kijk Ben bang aan. Ik kan de angst niet meer onderdrukken.
'Kleed je uit', beveelt Ben. 'Wat?' 'Kleed je uit'. 'NEE!' schreeuw ik. Ik weet zeker dat iemand me gehoord heeft. Dan hoor ik iemand bij de voordeur. Ik kijk Ben aan en ren naar de deur van mijn slaapkamer. Ik bonk tegen de deur. Door mijn raam hoor ik Rudi mijn naam schreeuwen. 'Ja, Ru-' Ben slaat een hand voor m'n mond. 'Jij houdt je mond dicht, begrepen?' Ik schud mijn hoofd. Ben zucht. 'Tja, dan maar op de ouderwetse manier...' zegt Ben en hij gooit me weer op het bed. Hij pakt een paar touwen en bindt me ermee vast. De touwen snijden diep in mijn huid. Ik kijk Ben met angstige ogen aan. Hij grijnst breed en komt boven me hangen. 'Rudi! Help!' schreeuw ik. 'Je mag schreeuwen wat je wilt, maar hij zou eerst binnen moeten komen. En tegen de tijd dat dat zover is ben ik al lang klaar met je'. Ik slik hoorbaar.
JE LEEST
In love with my stepbrother ft. Roediementair
RomanceWat nou als je verliefd wordt op je stiefbroer? Wat doe je als je wordt bedreigd? Dat is wat mij overkomt als ik een stelletje word met mijn stiefbroer Rudi. Hoe ik daarmee omga, lees je in dit boek.