Het is nu een week later na de kus van dat weekend. Ik denk er nog elke dag aan. Sindsdien hebben Rudi en ik in het geheim een andere relatievorm dan alleen maar broer en zus. Bij ons op school weten alleen Mandy en Pascal het. Zelfs onze ouders weten het niet. En dat laten we nog maar even zo. Mandy, Pascal, Rudi en ik hebben besloten dat Mandy en Pascal elk weekend mogen logeren. De video van toen werd erg goed ontvangen. Uiteraard heeft Rudi's vader hem ook gezien. En die was woedend om de kus. Rudi heeft hem ervan weten te overtuigen dat het gewoon bij het spel hoorde en niets voorstelde. Gelukkig maar, want ik wil niet dat hij daardoor in de problemen raakt. Op school gaat ook alles zijn gangetje. Ik haal goede cijfers en ben altijd aanwezig op het Frank Sanders Academie. Rudi gaat naar een entertainmentopleiding in Utrecht. We zien elkaar dus alleen 's avonds en 's ochtends. We hebben dus ook niet veel tijd voor elkaar. Zeker omdat we ook nog andere dingen hebben. Hij heeft zijn fulltime YouTube kanaal en ik hockey en mijn verhalen. We gedragen ons als een gewoon gezin. Hij komt bij mijn wedstrijden kijken en ik help hem met het editten van zijn video's.
Het is nu weer zaterdag, dus Mandy en Pascal komen weer logeren. 'Hoe is het met onze tortelduifjes?' vraagt Pascal. 'Nou, we hebben niet heel veel tijd voor elkaar, door onze drukke schema's', zeg ik. 'Da's wel heel jammer, vind je niet? Want jullie zijn schattig samen', zegt Mandy. Ik kijk Rudi aan. 'Ja, dat weet ik. We zijn heel schattig'. Pascal kucht. 'Ja, jullie ook', zeg ik. 'Willen jullie vandaag samen op een dubbeldate gaan?' vraagt Mandy. 'Uhm ja, lijkt me leuk, maar we kunnen niet zomaar naar onze ouders gaan en zeggen: "hey mam, pap, Mandy, Pascal, Rudi en ik gaan op dubbeldate', zeg ik. 'Dan zeggen we toch gewoon dat het vriendschappelijk is?' stelt Rudi voor. Dat lijkt ons wel een goed idee. We lopen naar beneden. Daar zitten mijn ouders in de woonkamer. 'Ehm, mam? Pap?' Begin ik. Petra en mijn vader kijken ons aan. 'Rudi wilt Mandy, Pascal en mij mee uit eten nemen'. 'Vriendschappelijk', vult Rudi aan. Mijn vader kijkt Petra bedenkelijk aan. 'Hmmm.... goed dan, maar maak het niet te laat', zegt Petra. Ik knuffel Petra en geef mijn vader een kus op zijn wang. 'Dan gaan we ons maar klaarmaken he'.
Ik hoef nu niet meer bang te zijn dat Rudi me ziet terwijl ik sta te douchen, omdat we nu samen zijn. Na het douchen, trek ik een blauw, offshoulder jurkje aan en loop ik de badkamer weer in. Ik doe mijn make-up en haar. Rudi komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn heupen. Hij geeft kusjes in mijn nek. 'Rudi, ik ben me aan het opmaken', zeg ik gemaakt streng. Daar heeft Rudi geen boodschap aan. Hij draait me om en kust me. 'Kom, dan gaan we naar beneden', zegt Rudi. We lopen hand in hand naar beneden. We gaan achter Mandy en Pascal staan, zodat we ongezien onze handen kunnen vasthouden. Papa en Petra bekijken ons kritisch. 'Rudi en jij lijken net een stel zo, alles is zo bijpassend', zegt Petra. Oei, da's gevoelig. 'Dank je', zeg ik. 'Je ziet er prachtig uit lieverd. Je lijkt net je moeder', zegt mijn vader. 'Dank je pap', zeg ik gemeend. Ik laat Rudi's hand los en geef mijn vader een knuffel en een kus. Dan wend ik me tot Petra en doe hetzelfde. We nemen afscheid en lopen de deur uit. Op weg naar ons etetentje.
JE LEEST
In love with my stepbrother ft. Roediementair
RomanceWat nou als je verliefd wordt op je stiefbroer? Wat doe je als je wordt bedreigd? Dat is wat mij overkomt als ik een stelletje word met mijn stiefbroer Rudi. Hoe ik daarmee omga, lees je in dit boek.