Usoudil a dále mě už ignoroval. Panebože... Tahle armáda se mi vůbec nelíbí... To mají v sobě zabudovaný hodiny a kalendář, že si to všechno pamatují?!
,,Timonthy!" Zavolal někdo za mnou. Otočil jsem se. ,,Tord žije! Normálně si tady vede red army s páskou přes oko!" Rozhodil rukama Fred. ,,Edde, proč říkáš Tomovi Tymonthy?" Přišel za námi chodící narcis. ,,Pššt někdo tě uslyší Ma- teda Ludvíku." Utišil ho Edd. Zasmál jsem se. Byl pěkně naštvaný když jsme mu to jméno vybrali.
//Flashback//
,,Měli by jsme si ještě vymyslet jména.." ,,Proč? Žádný jméno si měnit nebudu!" Vyjel jsem po Eddovi. Co je tohle za hloupý vtip?! ,,Musíme! Vždyť ti vojáci věděli naše jména! Myslíš že si jen řeknou ,Hele, oni vypadají jinak než tamti. To bude shoda jmen?!" Zamračil se Edd. Jen jsem otráveně protočil očima. ,,Jmenuju se Tom. V Londýně existuje milion lidí co se jmenujou Tom." Rozhodl jsem, ale Eddovi se to prostě nelíbilo. ,,Ne, nebudeme riskovat. Budeš třeba Timonthy! Timonthy Screewel" Usmál se Edd. ,,Žádnej Timon Crewel nebudu!" Zavrčel jsem. ,,Pokuď budeš souhlasit nebudeš mít Matta na krku." Pozvedl jedno obočí Edd. ,, Knírkyyy" Zafňukal Matt.,,Platí!"Vyhrkl jsem. Okay sice mám debilní "jméno" , ale nemám Matta na starost. ,,Hm...A jak se budu jmenovat já?" Přemýšlel nahlas Edd. ,,Mám to! Fr-EDD Ringrer!" Řekl Edd další svojí pitomou hříčku. ,,Není to vtipný." Protočil jsem očima. ,,A jak se budu jmenovat já?" Zeptal se Matt. ,,Hm...." Zamyslel se.
Po dlouhém přemýšlení konečně promluvil. ,,Jsem tak dokonalý že nemůžu pro sebe vymyslet jméno!" Zaskřehotal Matt. ,,A dost! Budeš se jmenovat Ludvík Narcissí a tečka!" Vyjel jsem na Matta. ,,Ludvík?! To není vůbec krásné jméno!" Vztekal se Matt jako malé dítě.
//End Flashback//
,,Šel jsi už na ten psychický a fyzický test?" Vyjekl Edd. ,,Jo šel, a vy?" Optal jsem se nazpět. ,,J-jo. Taky ti tam vypustili šelmu?" Zeptal se rozklepaným hlasem Matt. ,,Jo. Byl jsem úplně na nervi a podívej co mi udělala ta bestie" Zastěžoval jsem si a ukázal jim bok. ,,Panebože! Timonthy! Neměli by ti to ošetřit?! K-kde jsou nějací doktoři. Můžeš umřít! Udělá se ti tam zánět a-a začne ti to hnisat!" Panikařil Edd. ,,Myslím že je cvičenej, protože Tord řekl, že ještě nikdy nikoho nezranil." Řekl jsem, aby mi dal pokoj. Sice to trochu štípe, ale přežít se to dá. ,,Cvičenej? Tord říkal? To jste se nějak spřátelili?! Ještě mi řekni, že víš jak se ten gepard jmenuje!" Řekl ironicky Edd. Zamyslel jsem se. ,,Myslím že se jmenuje Nicholas." Pokrčil jsem rameny. ,,Jako vážně?" Podíval se na mě Edd.
,,Hele, hele vy k našemu oddílu nepatříte, takže se kliďte z cesty! " Křikl po nich Paul.,,Ale my si jenom povídáme! " Namítl Edd.,,Povídat si můžete jindy." Zamračil se Paul a já protočil očima.,,Se zblázní. "Zašeptal Edd a spolu s Mattem odešel. Ozvalo se hlasité odkašlání, podíval jsem se tím směrem.
--------------------------------------------
-Hello Nuttelo!
Další kapitola je na světě! Jak se-Sára: Počkat... Nebylo první kapitole, že se rozřadili do týmů? A ty tu máš do oddílů.
Já: Um... No... Ano? Jenže já to... Já to změnila na oddíly!
Sára: Počkat... A z trenérů se stali velitelé?!
Já: Eheh..
Sára: Tohle musíš, ale lidem říct! Budou mít v tom guláš!
Já: No jo..Takže v minulé kapitole bylo, že se měli přiřadit do čtyř týmů, jenže já to změnila na oddíly. A také jsem změnila že z Paula, Yuua atd. budou velitelé těch oddílů, místo trenéři těch oddílů..
Mějte se, smějte se, bavte se a....
Bye Kaktusáci a Kaktusačky!
ČTEŠ
Who are you?
RandomUž od začátku věků chtěli, a také dosáhli Larssoni velkých věcí... Někteří vymysleli vraždící zbraně, někteří zase rozšířili komunismus po celé Evropě, někteří byli tak hroziví, že se každý bál, byť jen pomyslet o Larssonech ve špatném světle.. Ale...