Pohled Matta:
Zrovna jsem před obědem bloudil základnou a snažil se najít toho chlápka pokoj. Jenže jak ho mám najít když ani nevím jaký to je?
Najednou mě někdo vtáhne do svého pokoje ,,Ahoj~" Usměje se ten maník. ,,Dobrý den! Začneme?" Zeptala jsem se zpřímá. V očích mu nebezpečně zablýskalo. ,,Nebud tak netrpělivý~ Jinak.. máš rád trochu.. násilí?" Zeptal se váhavě a já ihned vyřkl jedno z mých hesel: ,,Pro krásu se musí trpět!" Podíval se na mne sice nechápavě, ale i tak přikývl. Jsem zvědavý jak budu vypadat v tom knírku!
later (Ima so lazy :'>)
Snažil jsem se mu vymanit, když jsem si uvědomil o co tu celou dobu vlastně šlo. Odtáhl se ode mne a nechápavě na mne pohlédl. ,,Já myslel, že to chceš!" Křikl po mně. ,,Chci.. A-al-" Nedopověděl jsem a už se mi zase přisál na krk. ,,J-já.. my...myslel knírek!" Vykřikl jsem spěšně. Zarazil se a odtáhl ode mě. ,,Oh.. ty.. si.. celou dobu.. o tom..?" Šokovaně se mě zeptal a já si začal oblékat zpátky uniformu. ,,Jo" Naštvaně jsem po něm štěkl. Mám na krku cucáky... CUCÁKY. Ty debilní modřiny mi zohavují můj nádherný krk! ,,Cítím se.. odstrčeně.. nechtěně.." Posadil se s prázdným pohledem na postel. Tak on mě tu málem znásilní a ještě chudinka se cítí odstrčeně?! ,,A já zase špinavě, každý máme svoje!" Propálil jsem ho pohledem na což si jen zahanbeně zakryl tvář.
,,Sbohem." Řekl jsem mezi dveřmi a ještě dodal: ,,Upřímně.. Doufám, že tě už nikdy v životě nepotkám." Křikl jsem po něm a práskl s dveřmi. Dobrá.. přiznávám, tohle bylo dost hnusný, ale málem mě znásilnil! A k tomu mě poskvrnil! A to doslova, jak to asi zakryju, když tu snad není ani jedna holka a makeup mi zabavily?!
Flashback
Procházeli jsme obrovskou bránou. Všude bylo plno lidí, kteří se na nás nekoukali zrovna dvakrát mile. ,,Edde? Kam to jdeme?" Špitl jsem směrem k Eddovi. ,,Pššt! Nezapomeň, že odteď si musíme říkat našimi vymyšlenými jmény!" Špitl zase nazpátek Edd. ,,Dejte nám vaše kufry a pasy." Promluvil jeden z vojáků. Byl hodně vysoký. ,,A to jako proč?" Křikl po něm Tom a odmítal se svého kufru vzdát. Voják do něj strčil a chytl ho za límec jeho černé mikiny. ,,Uvědom si na jaké seš úrovni." Plivl mu do obličeje a Edd se pro jistotu toho uchopil: ,,Time.. Udělej co říká.." ,,Fajn!" Řekl přidušeně a pustil kufr. ,,Pas mám v něm." Dodal a ten voják ho pustil. ,,Jsi v pohodě?" Přispěchal k němu Edd. ,,Jo." Zakuckal Tom a zvedl se ze země.
Ten chlápek si vzal i od nás pasy a roztrhl je. S Eddem jsme byli úplně šokovaní. ,,Co děláš ty krete-MHM!!" Začal na něj řvát Tom, ale Edd mu zakryl pusu. ,,Tady je potřebovat nebudete, ani kufry."
End Flashback
ČTEŠ
Who are you?
RandomUž od začátku věků chtěli, a také dosáhli Larssoni velkých věcí... Někteří vymysleli vraždící zbraně, někteří zase rozšířili komunismus po celé Evropě, někteří byli tak hroziví, že se každý bál, byť jen pomyslet o Larssonech ve špatném světle.. Ale...