Ozvalo se hlasité odkašlání, podíval jsem se tím směrem.
,, Nebudu to opakovat, takže vám radím poslouchat. Teď budu číst jména a budu říkat do jakého oddílu budete přeřazeni. Fred Ringrer, běž do Paulova oddílu." Dále jsem nevnímal, protože mě nezajímá co tam mele za keci. Teda, nevnímal jsem dokud neřekl mé jméno.,, Timonthy Screewel. Pojď ke mě." Já? Proč já? Šel jsem tedy za ním. Bylo tam také pár lidí.,, Asi jste teď zmatení proč tu jste. Jak jsem říkal na nástupu, jsou čtyři oddíly a já jeden z nich vedu. Já mám lidi, kteří neumí správně použít svoje schopnosti nebo je nepoužívají vůbec. Vaši velitelé vám řeknou do jakých pokojů budete přiřazeni. A další, pro vás potřebné informace." Ukončil svůj projev a věnoval se nám.,, Budete mít pokoje v třetím patře. Pokoje 21c, 22c, 23c, 24c, 25c a 26c jsou pro vás. Pokoje jsou pro dva lidi. Na postelích budete mít lísteček kde bude napsán rozvrh. Vojenské oblečení budete mít ve skříních. Vždycky budete nosit toto oblečení. Ovšem na spaní si ho nemusíte brát. Kdyby jste něco nechápali jsem po většinu času ve své kanceláři ve čtvrtém patře, číšlo 34d. " Dořekl Tord.
,,Pojďte" Pokynul nám a my jsme šli za ním. ,,Po večeři máte zakázáno chodit mimo vaše pokoje nebo toalety. Každé patro má toalety. Ty snadno poznáte. Večerka je v 20:00. Po večerce nedělejte zbytečně hluk, aby se ostatní vyspali. " Vysvětloval nám Tord po cestě. ,,A jsme ve třetím patře. Doufám že mi neuděláte ostudu." Kývl na nás. ,,Timonthy? Ty jdeš se mnou" Řekl přísně Tord a já nahlas polkl. Jsem zvědavý co se bude dít dál. Celou cestu do čtvrtého patra jsme mlčky šli. Všichni ho zdravili a uhýbali mu. Má tu asi vybudovaný respekt. ((Děkuji @gaycouplesarecute))
Konečně jsme došli k dveřím 34d. Odemkl je, pustil mě prvního a zavřel.,, Posaď se" pokynul mi a něco hledal ve skříni. Opatrně jsem si sedl a prozkenoval místnost. Byla vybarvená do černo červené. Uprostřed byl velký kancelářský stůl, na kterém byl počítač a plno štusů papíru. Na zdech byly nástěnky, plánky a plno políček s knihami. Byly tu i tři velké skříně. Naproti mě byla prosklená zeď, kudy mohl člověk vidět na cvičiste. Tord se ke mě vrátil a nesl v ruce.... Lékárničku?,,Na co to máš? " Přimhouřil jsem oči. ,, Řekl jsem těm idiotům, aby ti to ošetřili, ale jak koukám, tak se na to vykašlali." Povzdechl si a klekl si ke mě.,, Vyhrň si to tričko. " Podíval se na mě.,, Proč? " Propálil jsem ho pohledem.,,Dělej nebo to udělám sám. " Zavrčel na mě dost nepříjemně. Poslechl jsem a vyhrnul si ho. Vzal mokrej hadr a začal mi ránu čistit. Když byla rána čistá, vzal si další hadr a nějakou lahvičku, kterou polil hadr.,, Co to je? " Nedůvěřivě jsem se na něj podíval.,, Dezinfekce" Ušklíbl se. ,,Nemám ti rovnou říct složení? Teď to zabolí příprav se. " Řekl ironicky a hadrem mi začal znova čistit ránu.,, Tsk" Stiskl jsem zuby k sobě, protože to štípalo. Hadr odložil, vzal si obvaz a omotával ho okolo mých boků.,, Hotovo" Informoval mě Tord. Vzal si lékárničku s hadry a odešel.
Vrátil se zpátky, ale ještě s tričkem.,, Tvoje je celé od krve a potrhané" Podal mi jeho tričko. Mlčky jsem si tričko převzal. A převléknul se do něho. Tord mi staré tričko vytrhl z ruky a vyhodil ho.,, Hej to je moje tričko! " Zavrčel jsem. On se jen zasmál.,,Spíš bylo "
----------------------------------
-Hello Nuttelo!
Tak co? Konečně nová kapitolka, že? :'D Nom... Snad se nebudete zlobit, že jsem udělala z Torda začátečnického zdravotníka.Sára: Echm.... Začátečnického? Co to je za slovo .-.
Já: Eh...
Sára: Začázečníckého.... Vždyť jsi do jedné z tvých předepsaných kapitol dala, že někomu zpravil zlomenou nohu a někoho zas přivedl k životu...
Já: Dýchání z úst do úst umí každej...
Sára: Obvzlášť ty, že?
Já: **vzpomíná jak dostala z dýchání z úst do úst pětku** Jop... Člověk figuře nepodepře hlavu a hned dostane pětku...Mějte se, smějte se, bavte se a....
Bye Kaktusáci a Kaktusačky !
ČTEŠ
Who are you?
RandomUž od začátku věků chtěli, a také dosáhli Larssoni velkých věcí... Někteří vymysleli vraždící zbraně, někteří zase rozšířili komunismus po celé Evropě, někteří byli tak hroziví, že se každý bál, byť jen pomyslet o Larssonech ve špatném světle.. Ale...