Pohled Torda:
,,Už jsem se rozhodl!" Vtrhl jeden z vojáků do mé kanceláře a BEZ KLEPÁNÍ. ,,To tě doma nenaučili klepat?!" Zavrčel jsem podrážděně. Je ksakru něco kolem jedné ráno, já tu nemám ještě vyplněné všechny papíry a ještě k tomu se tu nějaký začátečník rozhodne mě takto nezdvořile otravovat! Podíval jsem se na osobu, která mě vyrušila a byl jsem v celku překvapen.
,,Timonthy? Co TY tu do prdele děláš?!" Zamračil jsem se a on provinile sklonil hlavu. ,,Omlouvám se, jen... Chtěl jsem vám oznámit, že by mi bylo velkou ctí, aby jste mne vycvičoval navíc." Zamrkal a já na něj chvíli zaraženě díval. To si jako vážně myslí, že mu to sežeru? ,,A nemyslíš, že by ta věc nemohla počkat do rána? A nebo máš prostě pocit, že mě musíš s tím v tuhle dobu otravovat?" Ušklíbl jsem se a dal bych svoji levačku, že mě na vteřinu propálil pohledem. ,,Ano pane veliteli... Víte.. bál jsem se, že na to do rána zapomenu, a tak jsem vám to chtěl říct hned." Ne.. Ne... To si opravdu o mně myslí, že jsem AŽ TAK blbej? ,,Ach ták ty si se bál... A nač ta slušnost, hm? Při naší minulé konverzaci jsi byl velice drzý, co tě ozářilo?" Opět jsem se ušklíbl. ,,Víte pane... Uvědomil jsem si, že když tedy budeme spolu trávit více času, než bychom oba chtěli, tak spolu musíme začít vycházet." Řekl otevřeně.
Však já si ozkouším, jak dlouho to vydržíš... Usmál jsem se pro sebe a dál pokračoval v této roli idiota, který vůbec neví, že něco chystá.
,,Že by nám tu někdo konečně začal používat tu světoznámou hmotu v hlavě, zvanou mozek?" Pronesl jsem ironicky a on tiše zavrčel. ,,Pane, být vámi, tak si dávám pozor na jazyk." Odsekl drze. No.. tipoval bych, že to vydržíš déle. ,,Oh... Opravdu? Měl by sis uvědomit, že i kdybych ti tady začal nadávat, ty nesmíš říct ani jedno křivé slůvko a jen, jako hloupá ovce, přikyvovat na mé rozkazy. Víš, ZDE máš právo jen zemřít." Informoval jsem ho výsměšně a on zaťal pěsti a už ani neskrýval vraždící pohled.
----------------------------
-Hello Nuttelo!
Tuhle kapitolku bych chtěla věnovat jedné holce, která mi pomáhá s přepsáním textu z papíru na internet, takže... tato kapča je jen tvoje! tatypkazwattu
Také se chci omluvit za neaktivitu, ale všichni známe lenost. No...
Také bych Vám chtěla popřát krásně prožité Vánoce s vašimi blízkými a šťastný nový rok! Přeji Vám do dalšího roka hodně úspěchů, radosti a zdraví (však my všichni moc dobře známe tu jarní "rýmičku")Mějte se, smějte se, radujte se a...
-Bye Kaktusáci a Kaktusačky
ČTEŠ
Who are you?
RandomUž od začátku věků chtěli, a také dosáhli Larssoni velkých věcí... Někteří vymysleli vraždící zbraně, někteří zase rozšířili komunismus po celé Evropě, někteří byli tak hroziví, že se každý bál, byť jen pomyslet o Larssonech ve špatném světle.. Ale...