,,Hello Princess~"

382 51 38
                                    

Pohled Matta:

Konečně jsem to doběhal. No musím říct, že to byla celkem dost velká fuška, ale mě jen taak něco nezasta- ,,Fuj! Co to je za kapičky na mně?!!" Vykřikl jsem zděšeně. ,,Um.. to je pot" Řekl nějaký voják. Přičichl jsem si k tomu 'potu'. ,,Bleh! Smrdí to! Sundejte to ze mě!" Znechuceně jsem nakrčil nos. Na to se ten voják zasmál. ,,Ty seš případ.. odkud tě Leader vyhrabal?" Pronesl výsměšně a já se na něj podíval. Můj pohled ihned zaujal ten dost známý kartáč pod nosem. Ten knírek chci....

Chvíli sem ten knírek pozoroval, než promluvil, čímž se ten knírek zvlnil. ,,Ooooo" Vydechl jsem. ,,Jak to že ho máš tak velkýho?" Zeptal jsem se ho s pohledem na tom knírku. Nejdřív se zadrhl ale potom s klidem řekl. ,,Ty ho máš určitě taky velkýho" Mrkl na mě. ,,No právě, že nemám. Koukni." Sotva jsem dořekl a on si zakryl oči. ,,Nemusíš mi ho ukazovat tady" Zašeptal takovým divným hlasem.. Takovým.. jako když Tord mluvil o Hentai.. Ne... takoví tón hlasu nemá nikdo kromě Torda.

,,Těsně před obědem se setkáme u mě v pokoji, ano?~" Zašeptal a přiblížil se tváří k té mé. Uuuu ten je hodnější než vypadá! Nechá mě si jeho knírek prohlédnout zblízka. ,,A co tam budem dělat?" Zeptal jsem se zvědavě. ,,Uvidíš~" Pousmál se tajemně. Určitě mi ukáže nějakej lektvar na růst knírku!

---------------------------------------------------------
-Hello Nuttelo!
To si snad lidičky děláte srandu! Přes 200 hvězdiček a skoro 1000 přečtení! <3
Straně moc vám děkuji a slibuji vám, že se pokusím vydat speciální kapitolku! :33

Mějte se, smějte, bavte se a...

Bye Kaktusáci a Kaktusačky!

Who are you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat