,,Za jakým důvodem....?"

341 52 15
                                    

Wow.. Ale to nemohl přežít, ne?" Pochyboval jeden z vojáků. ,,V jeho případě se dá přežít všechno."  Zavrčel jsem. Všichni se na mě podívali. ,,Ty ho asi nemáš moc rád, co?" Přimhouřil oči jeden z chlapců. ,,To teda ne. Vy ho máte rádi?" Podivil jsem se. Zas tak dobrou reputaci tu nemůže mít... ,,Zatím nám nic neudělal, a tak není důvod ho nenávidět." Proč nenávidět někoho bez důvodu?" Jaký je vlastně důvod k nenávisti mezi mnou a Tordem.. A kdy to vlastně začalo?

-Flashback-
,,A-ahoj. Já Tord" Řekl nervózně  chlapec, kterého jsem tu ještě neviděl. ,,Ahoj!" Usmál jsem se. ,,Chceš si-" Nedopověděl jsem větu a starší kluci mi brali mého plyšáka od rodičů. ,,Nazdar divnoočko, co to máš za méďu? To je tvůj jediný kamarád?" Zasmál se nejstarší kluk, který vedl celou bandu. Vhnali se mi slzy do očí. ,,V-vraťte mi ho!" Zafňukal jsem. A ze všech sil se snažil domanit svého plyšového kamaráda. ,,Vraťte mi mého jediného kamaráda" Naoko zafňukal jeden z trojice chlapců a na to se ušklíbl. ,,To by byla škoda kdyby se náhodou něco stalo" Přimhouřil hnědovlasí a chytl mého méďu za hlavu a tělíčko. ,,Třeba roztrh"

...Ale někdo ho zarazil. ,,H-hej vrátit to!" Stoupl si přede mě Tord.

,,Běž si hrát na píseček mrně" Zasmál se prostřední chlapec. Tord si to nenechal líbit a kopl ho silně do holeně. Věznitel mého medvídka se svalil a chytil za poraněné místo. ,,Co tam jen tak okouníte vy blbci?!! Chyťte ho!" Zařval na své poskoky a oni ho raději uposlechli. Tord jednomu podrazil nohy a druhému doslova rozdrtil rozkrok. ,,Medvídek" Nastavil ruku k prostřednímu a propálil je všechny pohledem, že jsem i já musel strachy couvnout. ,,Ještě jsme nezkončili"

Zavrčel prostřední a s neochotou mu podal medvídka. Tord se na mě otočil a podal mi medvídka. ,,D-děkuju" Zakoktal jsem se a ihned si převzal svou hračku. On se jenom mile usmál a chystal se odejít, ale přiběhli k nám moji dva kamarádi. ,,Tome si v pohodě? Viděl jsem vás" Přiběhl ke mě Edd. ,,Ano jsem. On mi ho dal" Ujistil jsem nervózního kamaráda a ukázal na Torda. ,,Pěkný vlasy." Řekl mu poklonu Edd. ,,Jak se jmenuješ?" Optal se Matt stále zahleděn do svého zrcádka. ,,T-Tord. Vy?" Nervózně přešlápl Tord na místě. ,,Tohle je Matt. Tohle Edd a já jsem Tom!" Představil jsem nás ,,Chceš si s námi hrát?" Nabídl ihned Edd, jak to bývá u něj zvykem. ,,Ano" Řekl už více sebejistěji Tord.

-End Flashback-

-------
-Hello Nuttelo!

Já: Všimli jste si toho? :33
Sára: Čeho? ._.
Já: Toho Coveruuu :33
Sára: A jo... Ten je až moc hezkej na to, aby si ho udělala ty. Kdo ho udělal?
Já: Ta nejlaskavější, nejochotnější a nejhodnější osoba! croiss_aka_fufu!!!

Takže, všichni ji poděkujte za tento cover a také, že kapitolka vyšla o týden dříve!! xD
Tímhle sis také vysloužila označení v kapitolce :33 (chtěla jsem ti dát věnování jenže mi to na mobilu nejde :c)

Mějte se, smějte se, bavte se a....

Bye Kaktusáci a Kaktusačky!

Who are you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat