,,A proto sis radši koupil dámskou, že?" Ušklíbl se a já se zasmál. ,,Ne, ta je po matce."
------------------------Pohled Matta
Jakmile dořekl tuto větu, lehce mě píchlo u srdce.
Když jsme ještě bydleli všichni pospolu. Tord byl na toto téma velmi háklivý.. a agresivní. Jednou, po hádce s Eddem si sbalil věci a odešel. Bylo tam bez něj ticho a mrtvo, Edd neměl totiž náladu na nic, jen tiše seděl na pohovce a popíjel colu.
Po týdnu Tom přivedl Torda zpátky z nedalekého Motelu a vše se pak uvedlo do starých kolejích.
Zvláštní, že až teď mi připadá, že i Tord měl svou roli v našem přátelství.
,,Mhm.." Vydal jsem nějaký zvuk na náznak, že rozumím. ,,To jsi pořád takhle ke všem přátelský?" Zeptal se Tord a lehce se ušklíbl. ,,Ovšem, že ano!" Odpověděl jsem hned, co jsem zpracoval otázku. Jakoby mě knírač propleskl a já si na něho vzpomněl.
,,Nenenenenenene.. Ne! FUJ! Až na jednoho úchyla!" Vykřikl jsme pohotově. Tord tázavě pozvedl obočí. ,,Úchyla? Spadlo ti mýdlo nebo..?" Nedokončil otázku a já hned spustil.
,,Jeden týpek mě chtěl znásilnit! Mě! Já vím, že moje tělo je dokonalé, ale tohle přehnal! Chtěl jsem jenom mít knírek jako on, ale on to tak asi necítil! Stejně se mi ten jeho knírek už nelíbí.. vypadá to jako koště! Pedo-koště!" Tord se na mě koukal nechápavě a jako na postižence. ,,Dobře...?" Řekl spíš otázkou a já ho spražil pohledem. ,,To NENÍ dobře!" Zavřískal jsem a plácal rukama ve vzduchu. ,,Ok, ok." Zvedl ruce v gestu vzdání, ale to mě ještě víc naštvalo. ,,To NENÍ ani ok!"
,,Jen se uklidni, chováš se jako holka" Ušklíbl se Tord a já jen na něj s pokerfacem hleděl. ,,Aspoň nemám ten tvůj příšernej přízvuk, zníš jako mutující dědek!" Utrousil jsem, na to se jen zasmál a zvedl se ze země.
Tords POV
,,No.. Tomuto mutujícímu gay dědkovi, toto klima nesvědčí. Jdu do základny." Oznámil jsem a už si to štrádloval zpátky do Red Army po lesní cestičce. ,,Počkej! Jdu s tebou!" Křikl po mne Ludvík a přiběhl ke mně. ,,Uuu les." Řekl tiše a chytl mě za mou robotickou ruku.Má ruka absolutně s tímto gestem nesouhlasila. A to dala znát tím, že ucukla takovou rychlostí, že to muselo udělat díru do čtvrté dimenze.
,,Co.. Co to kurva děláš?!" Vyjel jsem po něm celkem zmatený. Není divu, že si o mně lidé myslí, že jsem gay, když mám okolo sebe takové lidi! ,,Držím tě za ruku?" Odvětil jako jasnou věc a znovu mě za ní chytil. Jako kdyby v mé železné končetině přeskočila jiskra, má ruka se zmítala, kroutila a snažila se vymanit. Ten chlap se nezdá, ale má sílu. ,,Nech toho! Dělám to jen pro bezpečí mého těla a vlasů! To si snad neslyšel o držení v rukou v lese?!" Zaječel na mě vytočeně a rozešel se pevným krokem k základně.
Vzpomněl jsem si na Matta.
------------------------------------------------------
-Hello Nutello!
HMMMMM, tak mě tak napadlo.. kdy jsem naposledy vydala kapitolku této knížky?BOOOM
7.9. 2019
Vítám vás lidičky u další kapitolky! :3 Toto trvalo, že?
nejdříve bych chtěla poděkovat nově příchozím čtenářům za velkou podporu a spam! :3traumaisreal , DiamondFlowerPetals , BasicWriter6 , SaberMoon_CZ , ruskasuka
A pak čtenářům, kteří to se mnou nevzdali a zůstali zde i po tak dlouhé době! :3
ElisaCaleisa , smolors , xtheweirdobbyx , nikolAwake a tatypkazwattu
Moc vám děkuji za podporu a spam! Děkuji, že jste tu se mnou už přes rok a i tak neumíráte cringem! XD Tato kapitola je věnována všem mým čtenářům jako omluva za tak dlouhou pauzu! :33
A co by to bylo za Nico, kdyby se klasicky neloučila..
Mějte se, smějte se, bavte se a..
Bye Kaktusáci a Kaktusačky! :3
ČTEŠ
Who are you?
RandomUž od začátku věků chtěli, a také dosáhli Larssoni velkých věcí... Někteří vymysleli vraždící zbraně, někteří zase rozšířili komunismus po celé Evropě, někteří byli tak hroziví, že se každý bál, byť jen pomyslet o Larssonech ve špatném světle.. Ale...