,,He will got you too!"

384 33 134
                                    

Pohled Toma

Hned zrána mě probudilo hlasité bušení na dveře. ,,Vstávat! A opovaž se znovu zaspat!" Ozval se tlumený křik zpoza dveří a následně vzdalující se kroky. Otráveně jsem si protřel obličej a vyhrabal se z teplé postele. Můj malíček ovšem při tom nezapomněl na střet s rohem postelí. ,,U umletých Tordových koulí!!" Zanadával jsem si a chytl se za nohu. Toto pěkně začíná.

Převlečen a s lepší náladou jsem následoval houf lidí putujících někam do hlubin této budovy. Jakmile jsme všichni došli na ono místo zvané jídelna a vyčekali si TU ZASRANĚ DLOUHOU FRONTU NA LOUPÁK, tak jsme se posadili ke stolům. Mohl by tu být Edd s Mattem! Napadlo mě a proskenoval jsem celou místnost pohledem. Támhle jsou! Seděli skoro na druhém konci jídelny ještě se dvěma ženami, rychle jsem k nim přispěchal a sedl si k nim. ,,Jsem rád, že jsem vás tu potkal." Řekl jsem a ukousl si loupáku. ,,Kdo jsi?" Zeptal se zmateně Matt nebo-li Ludvík a prohlídl si mě od hlavy až k patě. Edd se jen přívětivě usmál a odpověděl za mě: ,,To je Tom, ale říkej mu Timonthy." ,,A joo! Já jsem nějak zapomněl jak vypadáš." Zasmál se Matt a já lehce pozvedl obočí. ,,Co tak dobrá nálada?" Usmál jsem se, jsem rád, že si z toho nedělá těžkou hlavu. ,,Jen jsem si včera povídal s Tordem a nekýchla na mě příšera." Pochlubil se a já jen pokýval hlavou v gestu, že rozumím. Je hezké, že si popovídal s jeho novým kamarádem Tor- ,,COŽE?!!!" Vykřikli jsme téměř naráz s Eddem a já se málem zadusil loupáku. 

,,TICHO TAM! TOHLE JE JÍDELNA, NE KONCERT JUSTINA BIEBERA!!" Křikl po nás nějaký starý muž. 

,,Kdy jste si povídali?!" Zhrozil se Edd. ,,Večer." Odpověděl prostě. ,,A kde?!" ,,Um... někde venku, poblíž lesa, na nějakém kopci." Zavzpomínal Matt.  ,,Takže mi chceš říct, že jste si večer u lesa povídali?" Zeptal jsem se nedůvěřivě a on jen přikývl. ,,Aha... A nehladil tě? Nedotýkal se tě na osobních místech...?" Ptal jsem se ho dál a Edd mě okřikl. ,,Co je?! Je to psychouš! Co když ho využívá jako sexuálního otroka? Co když nás rozřadil podle toho, jakou máme kdo výdrž?! A nebo hůř... Co když si plní svůj hentai sen a uspořádá nějaké válečné *BDSM orgie?!!" Vykřikl jsem a rozhodil rukama. Dívky u stolu se na mě dívaly velmi zvláštními pohledy. ,,Nejde jenom po mužích, jde i po vás.  A můžu vám zaručit, že vás u toho obleče do nějakých perverzních kostýmků!" ,,Time! Dost! To už stačí." Okřikl mě Edd a podíval se na obě ženy. ,,Velmi se omlouvám, můj kamarád je psychicky narušený." Usmál se a šeptem k nim prohodil. ,,Znásilňoval ho jeho otec, který se jmenoval stejně jako náš velitel." ,,Neznásilňoval! A můj otec se určitě nejme-" Chtěl jsem protestovat, ale Edd mi zacpal rukou pusu. ,,Chudinka, pořád si to nemůže přiznat." Povzdechl si smutně Edd a já myslel, že toho parchanta zabiju. ,,Nevěděl jsem, že tě znásilňoval." Řekl smutně Matt a pohladil mě po paži. AGHHHHHHHH. Obě ženy na mě hodily lítostivé pohledy. 

,,Mimochodem, já jsem Heidi a tohle je Fanny." Představily se dívky. Doteď jsem jejich vzhledu nedával velkou pozornost. Heidi měla krátké, lehce kudrnaté hnědé vlasy a stejné barvy i oči. Na krku se jí pohupoval náhrdelník. Fanny, která byla o hlavu větší než Heidi, měla čistě blond vlasy sepnuté v drdolu a šedo-zelené oči. ,,Já jsem Fred, tohle je Ludvík a tamto Tim, rádi vás poznáváme." Usmál se mile Edd a já jen protočil oči.

--------------------------------------------------
-Hello Nutello
Sice jsem chtěla tuto kapitolku věnovat úžasné podpoře u této knížky, ale rozhodla jsem se, že na to vyberu jiný den... Více speciálnější :3
A tak vám chci obecně poděkovat za podporu u všech knih a za 158-

157...

158...

Kdo sakra ten follow pořád přidává a bere?! AGHHHHHHH!!


Také plánuji přidat u kapitol vzhledy lidí a také KONEČNĚ nakreslit ten obrázek Torda v košilce QvQ
Bohužel obrázky nebudou digitálně, ale na papíře, jelikož mi tablet přestal pracovat -.- (nemám grafický tablet, myslím obyčejný)
Ale... Lepší něco, něž-li nic, není-li pravda! Ne? Nom.. konec proslovů, stejně si to většina nečte a ti, kteří ano, tak jen doufají, že tady bude něco důležitého... Zase zklamání, co? XDD


Nom.. Tak se Mějte, smějte, bavte se a...


Bye Kaktusáci a Kaktusačky!






*BDSM - Patří sem erotický sadismus, masochismus a fetišismus. Základem je absolutní oddanost a poslušnost podřízené osoby vůči dominantní a na oplátku za to podřízené osobě dominantní osoba zaručuje, že s ním bude jednat v rámci předem dohodnutých pravidel.
(aneb, když to řeknu jednoduše.. Ten/Ta dole + Ten/Ta nahoře + násilí = BDSM, chápeme?)

Who are you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat