,,What would I need friends for when I've got THIS?"

243 33 8
                                    

,,Nenávidím tě! Věřil jsem ti, všichni jsme ti věřili!" Zařval na mě Edd. Nenávistně mě propaloval svým ledovým pohledem. ,,Mluv za sebe.." Utrousil Tom a znechuceně se na mě podíval. Klečel jsem na zemi, všichni tři okolo mne. ,,Tolik let, které jsme spolu strávili!" Přidal se Matt se slzami v očích. ,,Už od školky jsme s tebou ztráceli všechen čas! Pomáhali jsme si! Podváděli jsme spolu při testech!" Vyčítal Tom a kopl do mě. Projela mnou obrovská bolest a já se v křečích svíjel v klubíčku. ,,A co teprve naše dobrodružství? Naše závody o to, kdo s ní více slaniny?! Naše šmírování těch bloncek! Zombie apokalipsa!! Kam se to vše podělo?!!" Vykřikl Edd, jeho hlas byl v tuto chvíli, tak vysoký.. Třeštila mne hlava jako jeden velká střep, roztříštěný na vícero menších střípků. ,,To..To to všechno pro tebe nic neznamenalo? Vše.. Vše to byla jen přetvářka?!" Smutně po mně křikl Matt.  ,,Ne..Já-já.." Chtěl jsem něco říci, ale nepřícházela slova.  ,,Co ty.. ty.. ty?! Zkoušíš vymyslet další lži?!!" Přerušil mě Tom. 

Edd mi přiložil pistoli k hlavě. ,,Ne... P-prosím.." Zašeptal jsem, slzy mi tekly po tvářích. ,,Tentokrát se role obrátily.." Promlouval, hlasem, tak odlišným, ale přesto dost známým k jeho tváři. 

,,Jak si už dříve řekl... K čemu přátelé, když mám tohle?" Usmál se šíleně Edd a zastřelil Matta a Toma. Vyděšeně jsem sledoval jak padají jejich bezvladná těla k zemi a špiní ji svou karmínovou krví. ,,E-Edde! Stop! To.. ne... ne.." Snažil jsem mluvit, ale hlas se mi zadrhával a vzlyky bránily srozumitelnosti mých slov.  ,,Sbohem starý příteli..." Zašeptal Edd a ledová kulka mi projela tělem zanechávajíc za sebou nesnesitelnou bolest.

Who are you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat