Placeři běželi dlouho. Moře písku jim běh dost ztěžovalo, ale Thomas je vedl. Musel, pokud nechtěl, aby je ZLOSIN dostal. A cesta to byla složitá. Až příliš. Ale po několika hodinách se dostali až k opuštěnému nákupnímu centru, kde se zastavili, aby si odpočinuli.
Minho s Pánvičkou prorazili dveře a okamžitě se rozhlédli kolem, jestli tam někdo není. Když zjistili, že tam jsou sami, otočili se k ostatním a kývli, aby je pozvali dovnitř.
Newt vešel jako první a otočil se k Thomasovi, aby se na něco zeptal, ale předběhla ho Tereza.
"Může mi už někdo vysvětlit, co má tohle znamenat?"
Tara s Thomasem si vyměnili pohled a blondýnka se posadila na nějakou trosku. "S Thomasem jsme zjistili, že je to ZLOSIN. A proto jsme utekli. Aby nás neposlali na další testy."
Jeden z Placerů, Jack, se zamračil. "A nebylo to jen proto, aby ti nevzali dítě?" obvinil ji.
Podívala se na něj a pohled mu nasupeně oplatila. Jak si vůbec mohl dovolit říct jediné slovo proti Gallyho dítěti?!
"Jacku, dávej si bacha na pusu," zavrčel Newt, který si jakýkoliv útok na Taru a to malé bral osobně.
Brunet si odfrkl a rozhodil rukama. "Cožpak to nikdo z vás nevidí? Od doby, kdy se tady objevila, tak je všechno vzhůru nohama. Nejdřív Gally a teď vy ostatní! Bráníte jí jenom proto, že v sobě nosí dítě. A bůh ví, jestli to dítě Gallyho opravdu je!"
V tu chvíli se Taře zbarvilo vidění do rudé a vymrštila se na nohy. Ve stejné chvíli se Minho, Pánvička, Newt a Thomas prudce napjali. "Jak se opovažuješ?!" štěkla na něj vztekle.
ď"Nemáme sebemenší důkaz, že je Gallyho. A nikdo ani neví, jak to doopravdy bylo s Ralphem. Třeba jsi jen chtěla mít vliv, ale dítě je Ralphovo."
Newt rychle popadl Tommyho a Taru za lokty, aby je udržel na místě.
"Nech mě, Newte!" sykla blondýnka a pokusila se mu vykroutit. Marně. Nemohla přece dovolit, aby se takhle vyjadřoval o jejím dítěti. O tom posledním, co ji drželo při životě.
Jack se jen ušklíbl. "Vidíte to? To, co s vámi udělala? Všichni jí sloužíte jako poddaní psi."
"Sklapni, šáde," vyjel na něj tentokrát Aris, který pocítil nutkání Taru bránit, a stoupnul si před ně. Vůbec se mu nelíbilo to, jak se do ní navážel. A hlavně pokud čekala dítě, neměla by se nijak stresovat. "Je jasné, že takový primitiv jako ty to nepochopí."
Tara se zarazila a přestala se vzpouzet. Jen se na Arise dívala. Nevěřila by, že se za ní zrovna on postaví. A díky tomu si ho začala vážit víc, než předtím.
"Co si ty otevíráš hubu? Neznáš nás, tak se do toho neser," štěkl nazpátek brunet.
"Jacku, dost!" houkl Minho a předstoupil. "Přestaň se srát do věcí, do kterejch ti vůbec nic není. To dítě Gallyho je, protože Taře věříme. A ty se jdi plopnout."
Tereza, která doteď byla zticha, si odkašlala. "Ehm...je hezký, že se tady hádáte, ale neměli bychom jít dál?"
Všichni se na ní podívali. Pak ale pohledy patřily Thomasovi a Taře. "Je nějaký plán?" zajímal se Winston.
Černovlasý chlapec si skousl spodní ret. "No...Janson říkal něco o lidech v horách."
Newt se plácl do čela. "To nemyslíš vážně...takže my jsme utekli, ale nemáme plán?"
Tommy se podíval na Taru, jakoby u ní hledal podporu. A ta mu ji opravdu dodala. "Newte, nemusíš se bát. Nejsou až tak daleko," bránila Thomase.
"No dobře. Rozdělíme se po dvou. Aris půjde s Tarou, já s Tommym, Tereza s Pánvičkou, Jack s Minhem a k nim ještě přidáme Winstona," rozhodl Newt nekompromisně. Když nikdo neprotestoval, ačkoliv Tereza se několikrát k odporu nadechla, tak popadl Tommyho za loket a rozešel se do levé chodby.
Jakmile si byl Thomas jistý, že je nikdo nevidí, opřel Newta o stěnu a zmocnil se těch sladkých rtů, které na něm tak miloval.
Blonďáček mu vjel prsty do tmavých vlasů a polibek mu vrátil. Jakou chvíli spolu nemohli být, aby to ostatní nezjistili. A rozhodně se nechtěl dohadovat s Terezou, která se na JEHO Tommyho dělala zálusk.
Po chvíli se černovlásek odtáhl a opřel si čelo o to Newtovo. "Chyběl jsi mi," zašeptal a konečky prstů přejel po mladíkově tváři.
Newt se otřel o jeho prsty. "To i ty mně, Tommy," špitl nazpátek a vzal jeho ruku do své. Pak ji políbil do dlaně. "Hrozně moc."
Thomas si ho přitiskl k sobě a líbl do vlasů. "Až se dostaneme k Pravé ruce, tak budeš v bezpečí. Slibuju."
"Budeme," opravil ho světlovlásek, zatímco si na hrudník druhého chlapce položil hlavu. "A musíme se postarat o Taru s tím malým."
"To se nemusíš bát. Taru bych v tom nenechal. Už proto, že to byla dlouholetá kamarádka, co si pamatuju," přiznal a opřel si bradu o jeho hlavu. "Kamarádka, která mě podržela, když tě posílali do Labyrintu. Ten den...jakoby to bylo včera. Vyváděl jsem, aby tě tam neposílali. Nechtěl jsem tě tam nechat jít. Nechtěl jsem tě ztratit. Ale...když už nebylo možné tě odtamtud dostat, byla to Tara. Byla to právě Tara, kdo mi pomáhal se z toho nezbláznit."
Newt jen zamrkal. "My...měli jsme spolu něco i před Labyrintem?"
"No...ono se to tak moc říct nedá. Nic jsme spolu neměli, ale já už v tu dobu věděl, že je se mnou něco jinak. Že Tereze rozhodně podlehnout nechci. Že chci jen a jen tebe," zamumlal černovlásek, zatímco si mezi prsty nechával proplouvat Newtovy vlasy.
Chlapec se jen zaculil. "To je sladký. Vážně, Tommy."
Thomas zavřel oči. Už jen jeho hlas jej uklidnil. Hlas, bijící srdce a ta láska, která mu zářila z očí. "Miluju tě, Newte."
"To i já tebe, Tommy," zamumlal oslovený a rukama jej pohladil po zádech.
Po chvíli jej Thomas pustil. "Měli bychom začít hledat něco, co by nám pomohlo."
Hubený chlapec pokýval hlavou a začal se rozhlížet kolem sebe, aby našli něco, co by jim mohlo pomoci při útěku. Ale to ještě ani jeden netušil, že se dostali do větší bryndy, než by mohli zvládnout.
Ahoj, moji zlatí Placeři :3
Vím, že jsem kapitolku slibovala včera, ale už jsem to nedávala, tak jsem jí dopsala dneska.
No, snad budete spokojeni s touto částí, kde se Aris zastal Tary, Jack pochybuje o pravosti Gallyho potomka a máme tu i scénku NEWTMAAAS <3
Love you, guys <3
Kájí°
ČTEŠ
A Traitor II. (TMR CZ)✔
FanfictionLabyrint. Slovo, které jim nahánělo hrůzu. A přesto z něj dokázali uprchnout. Ale dostali se na svobodu nebo to byla jen další zástěrka? Placeři jsou venku a nyní se seznamují s jinými dětmi, které byly také zavřené v Labyrintových testech. A je ZL...