14. - "Newte...on je pryč."

327 17 2
                                    

Tara už se loučila se životem a připravovala se na shledání s Gallym, když její myšlenky proťal nelibý zvuk. Zvuk starého auta, které se řítilo k nim. Prudce se otočila a skrčila se před palbou vojáků ZLOSINu. "Utečte!" zakřičela na ostatní. 

Něčí paže, odhadovala to na Minha, ji táhly pryč. Daleko od nebezpečí. Daleko od smrti. 

"Honem!" vykřikl Newt, zatímco ze země popadl pistoli a střílel po vojácích ZLOSINu. 

Auto brzy zastavilo a ozval se smích. A Tara ten smích poznala. "Jorge!" křikla vítězoslavně. 

"Tommy!" zaburácel Newt, když si všiml, že na černovláska zaútočil Janson. Namířil na něj zbraní, ale to už Janson namířil na Thomase.

"Tati, ne!" vykřikla Tara a vytrhla se Minhovi. Rozeběhla se k nim, aby otci zabránila Thomase zabít. Nemohla to dovolit. 

Ozval se výstřel, který mohl symbolizovat hned několik věcí. Ale všichni viděli to, jak se Janson chytá za rameno a bolestí skučí.  Všichni se prudce ohlédli a uviděli Brendu, která právě zandala pušku, kterou Jansona střelila do ramene. 

"Taro, poběž!" vyzval ji Minho a sebral ze země pušku, kterou odstřeloval vojáky. Musel je chránit. Jak Taru, tak i to malé. 

Newt chytil Taru za ruku a utíkal s ní do kopce, dál od boje. "Honem! Musíme pryč!"

"Minho, uteč! Utíkej!" křičel Thomas, který mezitím kolem asiata proběhl. 

"Jděte vy! Dělejte!" odvětil mu Minho a střílel dál. Přímo před asiatem se objevili dva vojáci. Jeden z nich na něj namířil a zmáčkl spoušť. Na asiatův hrudník se přilepila jakási elektrizující věc a vyslala mu do těla šok, po kterém se zhroutil na nedaleké bedny. 

"MINHO!" zaburácel Thomas, když se otočil. Okamžitě vyběhl za ním, ale Jorge ho zadržel. 

"Thomasi, tomu už nepomůžeš! Dostali ho!" okřikl ho mexičan. 

"Minho!" křičel chlapec dál a pokoušel se dostat z Jorgeho sevření. 

Vojáci Minha popadli a táhli ho do bergu, kde už čekali ostatní na odlet. Těsně před odletem se dopředu prorvala Paigeová, která si pozůstalé prohlédla. Hlavně svou dceru propálila pohledem. Tuhle zradu od ní nečekala. Ne od vlastní dcery, která jim pomáhala. 

Jakmile berg odletěl, Newt došel k Thomasovi a objal ho. Hladil ho po zádech. "Tommy..." 

Chlapec ho objal kolem pasu a tiše fňukl. "Newte...on je pryč." 

"Já vím, Tommy...já vím," zašeptal konejšivě a povzdechl si. 

Tara se podívala na Pánvičku, který ji opatrně objal. "Vítej zpátky, Placerko."

"Ahoj, Pánvičko," zamumlala tiše a poplácala ho po zádech. 

Thomas se na ně podíval a odtáhl se od Newta. Zaplavila ho nehorázná vlna vzteku. Došel k nim a popadl Taru za zápěstí. "Je to tvoje vina! To ty jsi zařídila, aby Minha odvedli! Je to tvoje dílo!" zaburácel. 

Tara zatěkala očima. "Ne, Tome. Není. Víš přece, že bych vám nikdy neublížila. Víš to!" 

"To tvrdíš ty! Ale v poslední době to tak rozhodně nevypadá! Odvedli Minha! Odvedli i Arise, což tobě očividně nijak nevadí! Naopak! Vypadá to, že ti to udělalo dobře! O co ti vlastně jde, Jansonová?!"

Cukla sebou a pokusila se vytrhnout. "Tome, prosím! Nikdy jsem nikomu z vás nechtěla-" Umlkla, když jí na tváři přistála facka. Ohromeně si položila ruku na tvář a oči se jí zalily slzami. Tohle si nikdy nedovolil. Nikdy. 

A Traitor II. (TMR CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat