Kaçaklar

311 17 3
                                    

BÖLÜMÜ OKUYUNCA ÇOK ŞAŞIRACAKSINIZ. EMİNİM BÖYLE BİR SON BEKLEMİYORSUNUZ :D

VOTE VE YORUM LÜTFEN :P

"Haydi Drave! Seni burada bekliyoruz? Hey beni duyuyor musun?"

Beni yaptığım iyilik ve kötülükleri düşünmekten alıkoyan cümle işte buydu. Sanırım 10 dakikadır burda dikilmiş sınav alanına bakıyordum.

Her ne kadar burada iyi biri olsam da, aşağıda kötü biriydim. İşte şimdi bitmişti.

Yanıma Hermes geldi. İlk başta biraz korktum. Ama sonra elimi sıktı ve rahatladım. "Dostum, bu sınavı da geçip aramıza katılacaksın!" dedi yüksek sesle. Beni kendine çekip sarıldı. Sağ kulağıma "Sen doğru kişi değilsin." diye fısıldadı. Tabi ya! Sol kulağıma da "İyi biri değilsin ve şimdi buradan düşüp hayatımızdan siktir olup gidiceksin." dedi.

Gülümsedim. Tam benden ayrılacakken kendime çekip, "Bunu az sonra görücez." dedim.

Hep birlikte.

Hestia yaklaştı. Çekingen gibiydi ve ağlamıştı. Yüzü sapsarıydı.

"Sana ne oldu Hestia? İyi misin? Yüzün sapsarı." dedi.

"B-ben seni çok seviyorum biliyorsun. Sana birşey olursa çok üzülücem. Ama bence sen başaracaksın. Hatta eminim. Sen her zaman iyi birisiydin."

"Bunu bilemezsin ki?"

"Hayır canım. Ben yaşlı bir tanrıçayım. Ve emin ol ki biliyorum."

Kafamı sallamakla yetindim. Sarıldık. Çok uzun sarıldık. Ayrılınca yanağıma bir buse kondurdu. Ve yerine geçti.

Bir iki adım ilerledim. Apollon yaklaştı ve "hepimiz senin bir tanrı olmaya uygun olduğunu biliyoruz. Bunu başarabilirsin." dedi. Teşekkür edip ilerledim.

Poseidon durdurduğunda şaşırdım çünkü son anımız pek iyi değildi.

"Biliyorum, kızımdan hoşlanıyorsun. Ama sen de bana hak ver. Senin yaşayıp yaşayamayacağın bile belli değil. Kızımın ne üdüğü belirsiz biriyle birlikte olmasına izin veremem. O benim kızım?!! Benden bunu bekleme Drave. Bunu ancak testi geçersen düşünebiliriz." dedi çok kısık sesle.

Onaylar şekilde başımı salladım ve "Kızınıdan hoşlanmıyorum. Onu seviyorum." dedim. Onu bırakıp ilerledim.

Sınav alanının önüne gelince Zeus önümdeydi.

"Efendim, buraya kadar gelmiş olabilirim. Ama burdan sonrası belli değil. Herşey için teşekkür ederim."

"Önemli değil evlat, başarabilirsin." dedi.

Başarabilirdim.

Zeus önümden çekildi ve ilerledim.

Tam uca gelince birisi "Drave! Şimdi!" diye bağırdı.

Arkama dönüp bakınca bu kişinin Lotis olduğunu anladım. Ve arkaya doğru koşmaya başladım.

Koştum koştum koştum.

Lotisle aynı yere gelince el ele tutuşup koşmaya devam ettik.

Arkama bakınca Poseidonun bağırıp ayakta duramadığını ve Zeus'un "Yakalayın o kaçakları!" diye bağırdığını gördüm. Hermes kahkaha atıyordu. Hestia ise ne olduğunu anlamamış bir şekilde bizi izliyordu. Diğerleri de bize bakıyordu.

"Lotis, seni seviyorum!"

"Ben de seni Drave, hem de çok!"

Bunu koşarken konuşuyorduk. Arkamıza daha önce hiç görmediğim siyah giymiş koşan adamlar takıldı. Çok hızlıydılar.

Kiralık TanrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin