Happy end?

743 70 11
                                    

~7~

Πριν με γυρίσει σπίτι αποφασίζουμε να κάνουμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο. Ο καιρός είναι όντως βροχερός και δεν μας επέτρεψε να πάμε χωρίς αυτό. Η ώρα πέρασε πολύ γρήγορα μαζί του, όσο για το μάθημα.......

Κοιτάζω το κινητό μου και βλέπω πως έχω δύο μηνύματα από την Κατερίνα που με ρωτάει πως πάει το ραντεβού. Απαντάω διακριτικά πως θα την πάρω όταν φτάσω σπίτι και το κλείνω. Το δικό του κουδουνίζει και το κοιτάζει με περίεργο βλέμμα. Αναρωτιέμαι ποιος είναι. Απαντάει με μισόλογα και μονολεκτικά και με κοιτάζει με την άκρη του ματιού του. Παράξενο.

«Ναι τα είπαμε αυτά. Ναι, όσο πιο γρήγορα μπορέσω. Κι εγώ. Σε φιλώ.»

Τι είναι αυτό τώρα; Χωρίς να το θέλω, ζήλεια με κυριεύει και παίρνω φωτιά.

Το βλέμμα του δείχνει αναποφάσιστο και μοιάζει σαν να θέλει να μου πει κάτι αλλά κάτι άλλο τον σταματά. Βρε λες να έχει άλλη; Στη σκέψη πνίγομαι και ανοίγω το παράθυρο για λίγο αέρα.

«Σιγά σιγά θα τα μάθεις όλα για μένα μωρό μου. Λίγη υπομονή μόνο.» μου ζητάει και το μυαλό μου σταματά να λειτουργεί στην προσφώνηση. Η χαρά μου μεγάλη, τόση που με κάνει να ξεχάσω τις αμφιβολίες μου. Του χαμογελάω και ανταποδίδει.

Η ώρα είναι ήδη 21:30 όταν με γυρίζει σπίτι και θέλω τόσο πολύ να του πω να ανέβει. Να περάσουμε λίγη ώρα ακόμη μαζί. Όμως κάτι με κρατάει.

«Θα περιμένω να μου στείλεις μήνυμα πριν κοιμηθείς. Για καληνύχτα.» λέει τρυφερά καθώς με οδηγεί στη είσοδο της πολυκατοικία με γρήγορο βήμα για να μη βραχούμε. Γελάει τόσο παιδικά βλέποντάς με να καθαρίζω τα μάτια μου από τις σταγόνες και με αρπάζει για ένα παθιασμένο φιλί που με αφήνει χωρίς ανάσα.

Ακουμπάει το μέτωπό του στο δικό μου και παίρνει βαθιά ανάσα πριν μιλήσει.

«Μου έχεις πάρει το μυαλό. Το καταλαβαίνεις;»

«Θα έλεγα το ίδιο για σένα.» λέω εκπλήσσοντας ακόμη και τον εαυτό μου.

«Τι θα κάνω με σένα μικρή;» με ξαναφιλάει και πηγαίνει στο αυτοκίνητο του. Μένω για λίγη ώρα να τον κοιτάζω να απομακρύνεται και νιώθω ένα κενό στην καρδιά μου. Απίστευτο.

Ανεβαίνω στον όροφό μου, ξεκλειδώνω την πόρτα και γδύνομαι, φορώντας το νυχτικό μου. Καλώ την Κατερίνα, που όπως με ειδοποιεί είναι με τα κορίτσια και με βάζει σε ανοιχτή ακρόαση για να με ακούν όλες. Τους περιγράφω με λεπτομέρειες το ραντεβού μας και τελειώνοντας τους αναφέρω το σκηνικό με το τηλεφώνημα.

Το τανγκό της ΝεφέληςWhere stories live. Discover now