Ο Μπαμπάς Μου Μου Το Έφτιαξε..

737 67 3
                                    

~8~

Με κρατάει στην αγκαλιά του και με φιλάει που και που στο μέτωπο. Είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου. Νιώθω ολοκληρωμένη στην αγκαλιά του και δεν αφήνω τον εαυτό μου να σκεφτεί τίποτα κακό.

«Πως νιώθεις;» η φωνή του είναι χαμηλή.

«Υπέροχα.»

«Γιατί δεν μου είπες τίποτα; Έπρεπε να το ξέρω. Να προσέχω.»

Γυρίζω το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω και του χαϊδεύω απαλά στο μάγουλο.

«Ντράπηκα. Ποτέ δεν είχα νιώσει την έλξη που νιώθω μαζί σου. Ποτέ πριν δεν είχα να σκεφτεί να κάνω κάτι τέτοιο με κάποιον.»

«Δεν θέλω να με ντρέπεσαι. Θέλω να μου λες ό,τι νιώθεις. Κάθε στιγμή. Είμαι 32 χρονών και είναι η πρώτη φορά που νιώθω έτσι. Αυτό να το θυμάσαι» λέει και με φιλάει γλυκά.

Και ξάφνου η φούσκα σκάει και πετάγομαι όρθια τυλιγμένη στο σεντόνι.

«Τι ώρα είναι;» αναφωνώ ψάχνοντας το κινητό μέσα στην τσάντα μου.

Γελάει με την αναστάτωση μου και σηκώνεται κι εκείνος φορώντας το μποξεράκι του. Επιτέλους βρίσκω το κινητό μου και βλέπω πως έχω λιγότερο από μιάμιση ώρα για το ραντεβού .

«Χριστέ μου δεν θα προλάβω.»

«Ηρέμισε, τι συμβαίνει;» ρωτάει καθώς με πιάνει από τους ώμους και χαμογελάει γλυκά.

«Έχω το ραντεβού για το μάθημα που σου έλεγα. Δεν γίνεται να το χάσω. Και πρέπει να πάω σπίτι να κάνω ένα ντους και να πάρω μια τσάντα που έχω υποσχεθεί να κάνω δώρο στο Μαράκι.» λέω χωρίς να πάρω ανάσα. «Δεν έχεις ιδέα είναι το πιο γλυκό κορίτσι.»

«Ει ανέπνευσε μωρό μου. Θα κάνεις εδώ ένα ντους όσο εγώ ετοιμάζω κάτι να τσιμπήσουμε και μετά θα σε πάω στο σπίτι να πάρεις την τσάντα. Εντάξει;» λέει τρυφερά.

«Ναι αλλά....»

«Δεν έχει αλλά.»

Σκύβει και μου βγάζει ένα μποξεράκι από το κάτω συρτάρι για να μου το δώσει. Με οδηγεί στο μπάνιο και αφήνω το σεντόνι στην άκρη. Μπαίνω στη μπανιέρα και ρίχνω νερό στο σώμα μου. Με χαλαρώνει αρκετά και ντύνομαι ξανά ανανεωμένη και ευτυχισμένη.

Χαμογελάω στο είδωλό μου στον καθρέφτη και βγαίνω στον διάδρομο. Μια όμορφη μυρωδιά μπαίνει στα ρουθούνια μου και νιώθω την πείνα μου. Κινούμαι προς την κουζίνα και τον βλέπω γυρισμένο από την άλλη, φορώντας μόνο μια φόρμα να σιγοτραγουδάει. Μένω για λίγο ακίνητη να τον χαζέψω. Όταν με καταλαβαίνει μου χαμογελάει γλυκά και πλησιάζει για ένα φιλί.

Το τανγκό της ΝεφέληςWhere stories live. Discover now