"I rindu you Jin," tangan Jin diraih,lalu digenggam erat. Kepalanya dilentokkan pada dada bidang lelaki itu.
"Minra,enough!" Jin terus menepis tangan Minra lalu menolak wanita itu jauh sedikit darinya.
"Jin,what's wrong with you?" Minra tergamam dengan respon yang Jin bagi.
"Sorry,I terpaksa pergi. I ada banyak lagi kerja yang nak kena siapkan," Jin melintasi di hadapan Minra dan membawa langkahnya meninggalkan wanita tersebut di situ.
"Tak guna!" Minra mendengus kasar. Dinding konkrit itu ditumbuk,melepaskan marah yang menghimpit dirinya. Rasa sakit menerja sukmanya bila Jin buat buat tak layan dia.
"Aku takan lepaskan kau!" sesekali dia ketawa mengekeh. Baru sekali kena tolak,takan sesekali pun semangatnya patah untuk terus mempermainkan lelaki naif seperti Jin. Bagi Minra,lelaki itu penting untuk dia mendapatkan apa yang dia mahukan. Iaitu DUIT.
* * * *
Minra mengambil beberapa buah buku yang berada di atas rak lalu dimasukkan ke dalam beg sandang.
Tok! Tok! Tok!
Kedengaran pintu biliknya diketuk dari luar.
"Masuklah!" balas Minra membenarkan gerangan yang berada di luar itu masuk.
Pintu tersebut ditolak dari luar. Muncul Saeran di situ.
"Beb,kenapa tak siap siap lagi ni? Pelanggang pelanggang kita dah tunggu kat club tu," kata Saeran,menghampiri Minra. Pakaiannya tersangatlah seksi,dengan dress ketat yang terbuka di bahagian dadanya,menampakkan lurah buah dadanya. Menjadi pelacur,kriteria yang paling penting kenalah seksi untuk senang menarik mata mata bapak ayam ke katil. Selalunya,bapak ayam yang tua lagi mahal bayarannya.
"Malam ni aku tak kerjalah. Aku letih," balas Minra lalu melabuhkan punggungnya di atas katil. Saeran berdiri di hadapannya sambil bercekak pinggang.
"Hey,you ni rugi betullah. 1 malam you tak pergi kerja,you akan rugi banyak tau. You kata nak cepat kaya,tak bolehlah malas malas macam ni,"
"It's okay Saeran. I ni manusia ok,bukannya robot. I jugak perlukan rehat secukupnya barulah ada tenaga untuk kerja," Minra memberi alasannya.
"Its up to you. You ni nampak lainlah sejak jumpa Jin tadi. Ke Jin ada hasut you berhenti buat kerja ni," tembak Saeran. Lekas Minra menggeleng.
"Jin tak tahu pun pasal hal ni,"
"Minra,listen! Kita ni dah takde dara,that means kita dah tak berharga macam barang second hand. I harap you sedar tu semua. Lelaki sebaik Jin tu takan terima perempuan jijik dan kotor macam kita. I think,better you stay away from him,"sindir Saeran,cuba menyedarkan Minra. Minra mengangguk. Jemarinya memintal hujung baju t-shirtnya.
" You tak rasa ke apa yang kita buat ni akan membahayakan diri kita sendiri. Takanlah sampai ke tua kita cari makan dengan duit haram tu,"dalam kejahilan Minra terselit sedikit kesedaran. Dia pun tahu,jalan hidup yang dia pilih ni akan membinasikan hidupnya di penghujung nanti.
"Takde yang bahaya pun. You takut you terjangkit dengan penyakit ke,don't worrylah. Semua penyakit ada ubat ok. Kita hidup hanya sekali je tau,I sanggup jual tubuh I untuk kemewahan hidup I nanti. Memanglah mula mula ni you perlu kerja keras,but nanti you akan jadi kaya. Trust me! Itu impian you kan Minra. Nilah jalan mudah untuk you capai impian you. Jangan cakap you nak patah balik,dah terlambat," panjang lebar Searan berleter. Sikap materialistik Saeran telah sepenuhnya menutupi matanya.
YOU ARE READING
7 REASONS WHY▶KSJ
Teen FictionKematian Jin yang membunuh diri di dalam bilik air betul betul mengejutkan BTS. Namun,selepas beberapa hari BTS menerima satu bungkasan yang berisi 7 buah pita suara dan yang paling mengejutkan mereka pengirim bungkusan tersebut adalah Kim Seok Jin...