Bölüm 3

148 8 3
                                    

Tuğçe..

Abimin seslenmesiyle yukarı ilerledim. Bu oyunu bu kadar idare etmesi bile mucizeydi. Meteden bahseden aptal Nisan olmasaydı böyle olmayacaktı. Nisana da kızamıyordum ki bir şeyden haberi yoktu. Şimdi anlatırsam ya Mete abimi ya da abim Meteyi öldürecekti. Bilmek hakkıydı. Tüm yük aylardır omuzlarımdaydı ve artık birileri bunu bilmeliydi. Esas bilmesi gereken kişi, abim. En başından söylememekle hata etmiştim. Tehditler, yaptıkları ve yapacakları.. O kadar tehlikeli o kadar kötü bir adamdı ki.. Nisanı saplantı haline getirmişti. Ölme ihtimali olan bir kazayı yaptırmış amacına ulaşmış Nisanı elde etmişti adi!

Abimin odasına girdiğimde sinirden oraya buraya döndüğünü gördüm. Beni çok zor bir sınav bekliyordu. Allahım yardım et!

"Tuğçe Nisan ne diyor Allah aşkına? Geri dönmek için oyun mu ne bu lan! Aklımı kaçırıcam!"

"Abi bak ben nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Sen yoktun uzaktın ben çok korktum."

Ağlamaya başladım. Abim ise ağlama diye bağırıyordu. İç çekmeye başlamamla gelip bana sarılan abime daha sıkı sarıldım.

"Anlat güzelim anlat ki çözelim."

"Abi Nisan hiç ayrılmadı senden, seni hiç aldatmadı, biz hiç küsmedik."

"O ne demek lan! O fotoğraflar neydi? Kız nişanlım diyor lan!"

"Abi dinle nolur dinle! Abi Nisan iki üç ay önce bir trafik kazası geçirdi. Kaza değildi. Mete denen adam Nisanı takıntı haline getirdi. Sen uzaksın takma diye Nisan söylemedi bende bir şey diyemedim. Önemli biri değil diye düşündüm. Sonra o kazayı düzenlemiş. Nisan o kaza da ölüyordu. Bir hafta uyanmadı. İki hafta hastanede yattı. Uyandı ama adını dahi hatırlamıyordu. Mete de o an beni seni öldürmekle, bana abi bana tec-a-vvüz ettirmekle tehdit etti. Bir kaç gün bir karanlık depoda kaldım. Beni biraz hırpaladı. Dediğini yaptırmak için adam gönderdi ama yaptırmadı. Korkutmakmış amacı ama dedikleri dışına çıkarsam söylediği her şeyi yapmakla tehdit etti. Kamerada gördüm seni abi, peşine adam takmış tek yanlış haraketimi bekliyordu. Çok korktum. Bir şey diyemedim. Telefonumu da dinliyor aptal herif! Senin Nisanla olan herşeyini kendi yaşamış gibi anlattı, tüm fotoğraflara sen yerine kendini montelemiş öyle gerçekçi ki! 1 aya evleneceklerdi. Nisan yalvardı yakardı bırak seni tanıyayım dedi vazgeçirdi iki ay kaldı evlenmelerine. Nisan hiç bir şey hissetmiyor adama, adamsa beni tuttu böyle."

"Nisanın ailesi ne dedi buna?"

"Kazada ailesine öldü cesedi paramparça oldu dedi. Nisanı kendi adamlarından birinin kızı gibi kimlik çıkarttı. O kadını ve adamı anne babası sanıyor abi. Kendi ailesinin yüzüne bile bakamıyorum. Gel acımızı dindir sende bizim kızımızsın diyorlar gidemiyorum, Nisan burda diyemiyorum. İyiki geldin abi, ben dayanamıyorum. Kendimi öldürecektim artık."

"Aklım almıyor lan. Herkese anlarım da bana niye yaptın Tuğçe dört duvar arasında, her çatışma da ölmek için dua ettim. Nisan bana yapmaz dedim o fotoğraflara baktıkça delirdim. Nisan benim kadınım! Bak yüzüğü hala parmağımda,atamadım."

"En azından sana öldü demedim abi! Kurtar kadınını o adamın elinden!"

"Nasıl yapacağım adam öyle bir plan kurmuş ki.."

"O ne kadar gizli kapaklı suç işliyorsa sen devletin adamısın abi, yaparsın!"

Abim özel olarak MİT'te çalışıyordu. Annem babam ise vefat etmişlerdi. Abimden başka kimsem yoktu. İnşallah Nisanı kurtarabilirdik..

Aşağı inen abimin ardından indim. Nisan koltukta uyuyakalmıştı. Eskiden her şeye uyanırdı bu kazadan sonra top patlasa anca uyanıyordu.

"Merak etme kazadan sonra uykudu çok ağırlaştı, dokunsan hissetmez."

SIFIRDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin