Bölüm 2: Hastaneden Çıkış

430 22 9
                                    

Not: Hikayede Jeff Liu' dan büyüktür. Homidical Liu' nun hikayesinin devamıdır.
Ellerimi gelişi güzel yıkadım ve hastaneden dışarı çıktım. En ufak bir pişmanlığım yoktu. Çünkü abime hakaret eden oydu. Abime Şeytan demişti.
Jeff, sadece beni birkaç zorbadan korumak istemişti. Ama şu an bir katile dönüşmüştü. Acaba Billy' nin partisine gitmeseydi, sıradan bir hayatımız mı olurdu? Acaba neden bana saldırdı? Ve nasıl Dekstokadi hastası olduğumu unuttu?
Sakinleşip geceyi hatırlamaya çalıştım. Evet, o gece gördüğüm yüz Jeff' e benziyordu. Ama neden gözlerinin etrafında siyah halkalar vardı? Ve neden ağzı kıpkırmızıydı?
Ayağım ağrımaya başlayınca duraksadım. Hava kararıyordu. Bir evsiz gibi yol kenarında kalmak istemiyordum. Bu yüzden kimseye görünmeden yatabileceğim bir yer aradım. Ama ne yazık ki bir mezarlık dışında hiç bir yer bulamadım. "Eh, ne yapalım? Orada yatacağım." Mezarlığın girişine yürüdüm. İçeri girince kapıyı arkamdan kapattım. Bir süre mezar taşlarına baktım. Acaba neden ölmüşlerdi?
Aman, boşver. Jeff' i bulduktan sonra hiçbiri önemli değildi. Mezarlığın sonlarına gittim. Bir çite sırtımı yaslayıp oturdum. Acaba böyle yaşamaya devam edersem hayatta kalabilir miyim? Sanırım. Düşünmeyi bırakıp gözlerimi kapattım.

Liu Ve JeffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin