Az sonra sevdiğim iki karakteri CreepyPet yapacağım. Ama bu iki karakteri size tanıtmak istiyorum(Not: Bu karakterler Creepypasta' ya katılmadılar. Onları Creepypasta' ya ben ekleyeceğim.)
Mr. Pickles (Mr. Pickles' dan)
Medya: Mr. Pickles Tribute(şarkı Vader-What Colour İs Your Blood)
Hikaye, doğduğunda omurgasındaki sıkıntı yüzünden yürümekte sıkıntı çeken 6 yaşındaki bir çocuğun, bahçeli evine siyah-beyaz bir Border Collie almasıyla başlıyor. Bu köpek çocuğa çok bağlanıyor ve onun gittiği her yere gidiyor. Hatta bazen yürümekte zorluk çekiyorsa veya yorulmuşsa çocuğu sırtında bile taşıyor. Ve ayrıca yaşadıkları yerdeki en garip şeyler de bu saf çocuğun başından geçiyor. Peki olay ne? Olay, evdeki en yaşlı kişinin, yani Büyükbaba' nın (nam-ı diğer Henry' nin)Mr. Pickles' ı bir cinayet işlerken görmesi ve onun aslında bir seri katil olduğunu ortaya çıkarması. Bunu binlerce kez Beverly' ye anlatıyor, ama Beverly Büyükbaba' ya inanmıyor ve babasının delirdiğini düşünüyor. Fırsatını bulduğunda Beverly' ye de yavşayan Mr. Pickles, diğer köpeklerden aşırı farklı. Bu farklar iki veya üç patisinin üzerinde sorunsuzca yürüyebilmesi, insanların kullanabildiği her türlü aleti onun da kolayca kullanabilmesi (Örnek: Tabanca, at, kılıç, bıçak vs.), sevdikleri için her şeyi göze alması, sevdiklerinin sesini uzaktan duyabilmesi, insanların yüzünü ısırarak koparması ve hayvanları kontrol edebilmesi(Not: Anormal hayvanlarda iş yaramaz ). Benim en güçlü olduğunu düşündüğüm yeteneği, hayvan kontrolü. Mr. Pickles bunu yaparken kuyruğu havaya kalkıyor, tüyleri dikleşiyor, dişleri gözüküyor ve gözleri siyahlaşıyor(kontrol ettiği hayvanın da gözleri siyahlaşıyor). Bu yeteneği sadece anormal hayvanlarda işe yaramıyor (Örnek: Bir bölümde yarı geyik, yarı insan birine bunu yapıyor. Ama o kişi hiç etkilenmiyor ve Mr. Pickles' ın sözünü dinlemiyor.). Bu da CreepyPet' leri kontrol edemeyeceği anlamına geliyor.
Kötü hareketlerine rağmen Tommy' ye karşı aşırı koruyucu ve sadık (Creepypasta' da bunu sahibine yapacak). Tommy' s Big Job' da göründüğü gibi onu taciz eden, tehtid eden veya rahatsız eden herkesi öldürecektir.
Ad: Mr. Pickles
Tür: Köpek (Border Collie)
Yaş: 22
Özel Yetenekler: Çılgın Hayvan Manipülasyonu (havanları kontrol edebilir), Süper İnsan Zekası (İngilizce' yi çok iyi anlar, robot yapabilir, motorlu araçları kullanabilir ve muhteşem bir cerrahi teknik beceriye sahiptir).
Zayıflık: Güçlü bir köpek olmasına rağmen Mr. Pickles(eskiden)elektrik süpürgesinin sesinden hoşlanmıyordu. Ama bunu (Wiki' sinde nasıl olduğunu anlatıyor)garip bir şekilde uğraşarak yendi. Yine de temel saldırılara karşı savunmasızdır (yumruk, tekme gibi).
İki veya üç patisinin üstündeyken hayvanları kontrol edemez.
Müttefikler (Mr. Pickles Tribute' de gözüküyorlar)
Kuş: Dişidir. Siyahtır. Mr. Pickles' ın deriden yaptığı pembe bir maske takıyor. Hikayede, Mr. Pickles' ın hızlı bir mesajcısıdır. Bir sıkıntı olduğunda yanına gelir. Aynı zamanda bazı yerlere kuşla beraber (uçarak)gidiyor. Adı Rose(Gül)' dur.
Rakun: Erkektir. Mr. Pickles' ın deriden yaptığı siyah bir maske takıyor. Ağzında elmaya benzer birşey tutar. Hikayede, iyi bir hırsız ve kilit açma konusunda başarılı bir hayvandır. Adı Saw(Testere)' dır.
Kaplumbağa: Erkektir. Kafasında ufak, ama iyi gösteren bir kamera vardır. Mr. Pickles' ın casusudur. Mr. Pickles ve dostlarının giremediği yerlere girip ona ve meslektaşlarına durum raporu verebilir (kamerada mikrofon da var). Kameranın gece görüşü, ısı görüşü ve normal görüş modu vardır. Sıradan kaplumbağalara göre biraz daha hızlı ve çeviktir. Eğer biri onu fark ederse (ya da o birini fark ederse)kaçmaya çalışır veya kabuğuna çekilir. Kamerasını almaya çalışanları (Mr. Pickles' ın ona özel yaptığı) sivri dişleriyle ısırır. Adı Wind(Rüzgar)' dir.
Whistle (HTF/Happy Tree Friends)Whistle (sakin hali)
Whistle (kötü ve vahşi hali)
Medya: HTF-Doggone İt
Whistle, ilk kez HTF' in Doggone İt bölümünde görünen açık4 gri bir köpek yavrusudur. Whistle, Ken Pontac' ın(HTF' in yazarı) köpeğinin sesiyle aynı (HTF' in yazarı, Whistle' ın sesi için köpeğini kullanmış). Whistle ilk başlarda zararsız bir köpek yavrusu gibi duruyor. Ama ıslık sesi duyduğunda(bir çaydanlık, bir kuş sesi veya ıslık çalan biri ), en yakınındaki kişiye karşı saldırganca davranmaya başlar. O kişiye zarar vermedikçe veya onu öldürmedikçe de eski haline geri dönmez.
Ad: Whistle
Tür: Köpek(Chihuahua)
Yaş: Bilinmiyor
Özel Yetenekler: Sivri Dişler(dişleriyle eti koparabilir)
Zayıflık: Düdük, ıslık veya buna benzer sesler
Müttefikler
Yok.