Medya: The J. Arthur Keenes Band-Foe Paw
Not: MLP OC' lerine isim yaratma teklifim hala sürüyor ve sonsuza kadar sürecek. Adı verebilmek için nelere ihtiyacım olduğunu yazmıştım. Haydi bastırın.
Not 2: 22. bölümün cevabı Liu' nun Sully' yi öldürmesi. Haydi bismillah. Artık finalde ne olacağını hepimiz biliyoruz.
"-Şşt, beyler. Toplanın bakayım. Jack' ler, Jane, Jill. Gelin buraya. Evet. Gelin, sizinle özel bir konu konuşacağım. Gel gel gel. Evet Jane. Gelmek zorundasın! Grinny Cat sende gel. Slenderman' in tüm Creepypasta' larını toplayın. Özel bir konu. Evet, hepiniz burada mısınız? İyi. Sizinle özel bir konu konuşmalıyız. Şimdi, başlıyorum.
Kardeşim Liu Zalgo' nun adamlarından biri tarafından rahatsız ediliyor. Ona yardım etmeliyiz. Çünkü şu an başına gelen, sonra sizin başınıza gelebilir." Laughing Jack gözlerini bana dikti.
"-Peki kim o?"
"-Adı Sully"
"-Peki görünümü nasıl?" Atkımı düzelttim.
"-Benim gibi. Görünüşü benimle aynı. Sadece gözleri küçük ve siyah." Jill araya girdi.
"-Ama aranızda başka bir fark yok, değil mi?" Kafamı salladım.
"-Sadece zihinsel özellikleri farklı. Onun dışında benimle aynı."
"-Zihinsel özellikleri ne?"
"-Kendini beğenmiş, kötü ve öfkeli."
"-Öfkeli mi? Kime karşı?"
"-Jeff' e karşı. Ailemizi öldürdüğünden dolayı böyle düşünüyor olabilir." Jeff savunmaya geçti.
"-Ama benim bir suçum yok. Aklımı kaybetmiştim. O an mantıklı düşünemedim."
"-Ama bu onun umrunda bile değil Jeff. Tek istediği beni senin katilin yapmak. Onun dışında pek birşeyi umursadığını sanmıyorum."
"-Peki onu ne zaman gördün?"
"-Jack bana saldırdığında ve Jeff' i kurtardıktan sonra, ben odama çekilince. Sully' le görüşmeden önce etraf kararıyor."
Biz konuşmaya devam edecekken aniden Mr. Pickles' ın siyah kuşu camı kırarak içeri girdi. Kuş, biraz Mr. Pickles' la konuştuktan sonra Red Angel' ın başını eğdiğini gördüm. Sonra kafasını kaldırıp bize baktı.
"-Zalgo' nun adamları geliyor."