Medya: Ellie Golding-Figure 8
"-Sana bence silah olarak bıçak yerine makas verelim. 4 hamlede cinayet işlemişsin."
"-Teşekkürler Candy Pop." O konuşmadan sonra hikayemi anlattım ve sonra Creepypasta Evi' ne doğru yola çıktık. Bu sırada Hoodie, Masky ve Candy Pop benimle konuşmak için yanıma geldiler.
"-Eee, hiç kin duymadın mı Jeff' e?"
"-Ne olursa olsun, o benim ağabeyim. Onun için hapse girip bir hemşireyi öldürdükten sonra onu görünce "Ailemizi öldürdün Jeff. Senden nefret ediyorum." diyemezdim. Bu doğru olmazdı."
"-Vay be. Etrafta birileri varken cinayet işleyip kimse görmeden ve fark etmeden, elini kolunu sallayarak dışarı çıkmak kolay değildir."
"-Teşekkürler Masky." Masky konuşmaya devam etti.
"-Tabi bu Jeff ve Jack için geçerli değil. Onlar bunu sanki çok kolay bir şeymiş gibi yapıyorlar." İkisi de omuzlarını silkti.
"-Aslında çok kolay. Pencereyi aç, içeri gir, arkasından yaklaş, öldür, organlarını al ve pencereden kaç. Çok kolay bir şey."
"-Aynen. Bunun neresinde zorlandığınızı anlamıyorum." Masky öksürdü.
"-Jeff, bir Creepypasta olmak, o kişinin cinayette veya kaçmakta başarılı olacağı anlamına gelmiyor. En güçlü 3. Creepypasta olabilirsin, ama biraz saygılı ol. Bu konuda zorlanan kişilere karşı anlayışlı olmalısın. Hele bu kişi kardeşinse." Jeff iç geçirdi ve omuzları düştü.
"-Peki. Pardon Tim."
"-Yeniden yapmadığın sürece benim için sorun yok." Candy Pop beni dürttü.
"-Şşşt Liu, hiç ateşli silah kullandın mı?"
"-Hayır Candy Pop. Kullanmayı da pek düşünmüyorum."
"-Peki cinayet işlerken ne kullanacaksın?"
"-Bıçak."
"-Yine mi? Birçok Creepypasta silah olarak bıçak kullanıyor. Biraz farklı aletler kullansanız. Mesela..."
"-Candy Pop! Liu' yu rahat bırak. O bıçak kullanmak isterse kullanır."
"-Sadece ufak bir bir fikir vereyim dedim Jeff."
"-Ona karışma Candy Pop. Liu eğer isterse ateşli silah, isterse balta, isterse de bıçak kullanır." Candy Pop ellerini teslim olmuş gibi kaldırdı.
"-Peki. Karışmıyorum. Sadece fikir vermek istedim." Sonrada bana şunu söyledi:
"-eğer ateşli silah kullanmak istersen Brain' e git. Aramızda en iyi ateşli silah kullanan odur. Sadece bir derste tabanca kullanmada en iyisi olursun.''
"-Tamam. Teşekkürler Candy Pop."
"-Hav hav! Hav!"
"-Ne oldu Long Dog?"
"-Hav hav! Hrrrrrrr, hav hav hav hav!"
"-Hav hav hav hav hav!"
"-Galiba acıktılar. Çünkü Smile Dog' da havlamaya başladı. Umarım bir tehlike yoktur. Gerçi bir tehlike olsaydı Smile Dog bana söylerdi." Jeff' e anlamsızca baktığımı anlayan Masky açıklamaya başladı.
"-Eğer CreepyPet' in seni sevmişse senden asla ayrılmaz. CreepyPet' inle arandaki bağ çok güçlüyse o seninle iletişime geçecektir.
Biz, CreepyPet' lerin hepsini, eğer yakınlarda bir tehlike varsa aynı anda ses çıkarmaları için eğittik. Ama şu an yanımızda Grinny Cat olmadığı için etrafımızdaki tehlikeye mi havlıyorlar, yoksa acıktıkları için mi böyleler anlayamıyoruz. Gerçi halledebiliriz."
Smile Dog' un sesi daha da arttığı için Jeff sessizleşti ve başını öne eğdi. Bir kaç saniye sonra da kaldırdı.
"-Sorun yok. Sadece acıkmışlar."
"-Peki. Eve gidince onlara kol ve bacak veririz."
"-O zaman hızlanalım. Yoksa sesleri daha da artacak gibi."
"-Merak etme Liu. Onlar sadece bir tehlike varsa seslerini arttırırlar. Ama şuan açlar. Yani sesleri artmayacak."
"-Eğer artarsa?"
"-O zaman yakınımızda bir tehlike var demektir. Ama haklısın. Hızlanalım, çünkü bende acıktım."
"-Madem öyle, koşalım o zaman."
Ve böylece hepimiz eve doğru koşmaya başladık.