Bölüm 9: İkinci Tanışma

260 18 3
                                    

Medya: İmagine Dragons-Demons ve Sully' le Liu (elinde bıçak ve Haç olan Sully)
Sola dönüp aşağı indik. Aşağıda üç kişi vardı. İki erkek ve bir kadın.
Erkekler kırmızı bir koltuğa oturmuş, televizyonda bir piranha belgeseli seyrediyorlardı. Kadın da mutfakta eğilmiş, Smile Dog' a benzeyen bir kediyi besliyordu. Kadının aynı Jeff gibi beyaz derisi ve siyah saçları vardı. Sadece saçları uzundu ve bir maske takıyordu. Jeff iç geçirip kadına yürüdü. Kadın onu görünce ayağa kalkıp bıçağını çekti. Jeff ellerini havaya kaldırdı.
"-Sakin ol Jane, kavga çıkarmak için gelmedim."
"-Ama sonu kanla bitiyor."
"-Her beni görünce bıçak çekmesen Jane? Biraz sakin olsan? En azından denesen?"
"-Yapamıyorum Jeff! Sana her bakışımda ailemi öldürdüğün gece aklıma geliyor ve..."
"-Jane, bunları sonra konuşsak? Hem ben buraya seninle kavga etmeye gelmedim. Seni kardeşimle tanıştırmaya geldim." Jeff omzuma dokundu ve ilerlememi işaret etti. Bende öyle yaptım.
"-Merhaba. Adım Liu. Jeff' in kardeşiyim." Kadın elimi sıktı.
"-Merhaba. Ben de Jane. Ağabeyinin düşmanıyım." Jane' e garip bir bakış attım. Kim bunu gururla söyler ki?
"-Tanıştığıma memnun oldum Jane."
"-Ben de Liu."
"-Bay bay Jane. Kendine iyi bak. Çalışmaya devam et, bir gün beni öldürürsün belki. Ama belki."
"-Jeff kapa çeneni!"
"-He he. Neyse ben kaçayım. Gel Liu. Seni Jack' lerle tanıştırayım." Mutfaktan çıkıp salona girdik.
İkisi erkek piranha belgeseline kilitlenmişti. Bir tanesi gri tenli, mavi maskeli, kahverengi saçlı, siyah kapşonlu ve siyah pantolonluydu. Gözlerinin olması gereken yer simsiyahtı ve o siyahlıktan aynı renkte bir sıvı akıyordu. Sol elindeki neşterle oynayıp duruyordu. Sanırım gazete haberindeki anneyi öldüren oydu.
Diğerinin heryeri siyah-beyazdı. Siyah ve beyaz dışında görünen tek renk açık maviydi. İki eline bandaj sarmış ve askılı bir pantolon giymişti.
Jeff dikkatlerini çekebilmek için öksürmek zorunda kaldı.
"-Beyler, sizi kardeşimle tanıştırayım: Liu Woods. Liu, bu Laughing Jack." dedi siyah beyaz olanı göstererek. "Bu da Eyeless Jack." dedi mavi maskeliyi göstererek. Laughing Jack' le el sıkıştım. Ama Eyeless Jack el sıkışmayı reddeti. Ayağa kalktı, maskesini çıkarttı ve elindeki neşterle üstüme yürüdü. Sırıtıp sivri dişlerini gösterdi.
"-Belki de tanışmadan önce akşam yemeği yemeliyiz Liu. Ne dersin?"
Bunu der demez sağ eliyle beni duvara bastırdı ve sol elindeki neşteri havaya kaldırdı.
Ve etraf karardı.

Liu Ve JeffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin