Not: MLP OC' lerine isim yaratıyorum. Sizin tek yapmanız gereken karakterin cinsiyetini, türünü (pony, unicorn, pegasus, allicorn) yele rengini, ten rengini, göz rengini, sevimli işaretini, özelliklerini, sevdiklerini ve sevmediklerini yoruma yazmak. Ben de ismini veririm. Bunu yapmamın sebebi çoğu OC' de insan ismi görmekten sıkılmış olmam. İyi şanslar.
Bölümü yazamadığım için özür dilerim. İki kardeşin maceralarını yazarken sizi öylece bırakmış gibi oldum, ama bunu yazmalıyım.
Liu Ve Jeff' i yazarken hemen birileri tarafından bulunacağını düşünmüyordum. ''10. bölüme gelince birileri kitabı fark eder.'' diye düşünmüşüm. Ama ilk bölümü yayımladığım anda birileri bir yerden bir şekilde gördü(kitabı daha yeni yayımladım arkadaş. Bi sakin ol. Nereden gördün o kitabı?). Ve eğer siz şu an bu kitabı tüm aksiyonuyla okuyorsanız, bunu başka birine de borçlusunuz.
MLPSPRENSESCELESTA bu kitap yayımlandığından beri kitabın arkasında durdu. Benden biraz küçük olmasına rağmen bazı kişilerin yapamadığını yaptı: Emekten anladı.
İkimiz de birbirimizin yazdıklarına saygı duyuyoruz ve biz her an birbirimizin arkasındayız.
Bu yüzden emeklerinin tam karşılığını alabilmesi için ona özel bir şey yapıp kitaplarını tanıtacağım.
Creepypasta Okulu
Kitap, Homidical Liu' nun Creepypasta Okulu' nda ve okulun çevresinde yaşadıklarını anlatıyor. Liu Jeff' le de azıcık sıkıntı yaşıyor.
+' lar
Sonraki bölümü her zaman merak ediyorsunuz.
- ' ler
Yazım ve noktalama işaretleri. Ama yaşı biraz küçük. Bu yüzden anlayışlı olun (küçük diye 5-6 yaş olarak düşünmeyin. Çünkü BİRAZ dedim)
MLP Sevgini Özledim
Hikaye Prenses Luna' nın başından geçenleri anlatıyor.
+' lar
Türk' lerin yaptıklarını arada sırada gösteriyor (Örnek: El falı/Toynak falı).
İnsanlara özel sözleri MLP tarzında yazmış(Örnek: Ayağa kaldırdı/Toynağa kaldırdı).
-' ler
Yine aynı. Noktalama işaretleri. Ama büyüyünce bunu düzelteceğinden eminim.
Umarım bana verilen destek ona da verilir.