Medya: Skrillex-Bangarang
Not: Bugün, yani 24.8.2018' de annemin teyzesi öldü. Hepinizin ona rahmet dilemesini istiyorum.
"-Tamam o zamam. Herkes silahlarını ve CreepyPet' lerini hazırlasın. Yaralı, hasta ve güçsüz olan(enerji bakımından) burada kalsın ve evi korusun. Dışarı, marş marş."
"-Jeff, bende dışarı çıkayım mı?"
"-Bıçak kullanmayı biliyorsun neğil mi?"
"-Evet."
"-O zaman çık."
"-Tamam."
"-Bir de, kendini kötü hissedersen, yaralanırsan veya karın ağrın başlarsa hemen buraya geri dön. Buradaki kimse seninle "Bizimle savaşmadı çünkü çok korkak." diye dalga geçmeyecek, geçemez. Ben izin vermem."
"-Sağol abi."
Bıçağı sıkıca kavradım ve Sally' le Jeff hariç evdeki herkesle beraber dışarı çıktım. Ve karşımda Tail' s Doll, Herobrine, Entity 303, Null, Enderman, Stripes, Sonic. exe, Pikachu. exe ve Sully' den oluşan bir ordu gördüm. Önce korktum. Ama bizim grubu görünce korku, yerini cesarete bıraktı.
Biz Jeff, Jack, Ben, Laughing Jack, Clockwork, Smile Dog, Jill, Kagekao, Hoodie, Masky, Nurse Ann, Grinny Cat, Ally, Rouge, Cat Hunter, Kate The Chaser, The Puppeteer, Purple Man, Candy Pop, Nahtan, Harddead, Silent Hunter, B.O.B., Judge Angels, Spider Eye, Long Dog, Jane, Bloody Painter, Lazari, Hypno, The Rake, Tattletail Mama ve Red Angel' dan oluşan koca bir orduyduk. + Slenderman' de bizimle savaşacaktı. Yani kısacası bu savaş bizdeydi.
Biraz birbirimizi süzdükten sonra Zalgo' nun adamları üstümüze yürüdüler. Biz de silahlarımızı çıkarttık ve savaşı başlattık.