Bölüm 21: Eve Dönüş

125 11 24
                                    

Not: Creepypasta' lar hakkında 100' ün üzerinde bilgim var. Bu bilgileri kitap yapayım mı (bazı bilgiler aynı olacak. Bunun için özür dilerim.)?
Not 2: Siz medyaları dinliyor musunuz?
Not 3: Aramızda yabancılık olsun istemem. Adım Melis. Tam adım Selin Melis Kaplan. Ama genelde hep bana Melis derler. Siz, bana istediğiniz gibi seslenebilirsiniz (hararet edenlerin hakareti onlara aynı şekilde geri döner).
Not 4: Kısa olduğu için özür dilerim.
Medya: İmagine Dragons-Thunder
HOMİDİCAL LİU' DAN
"-Şu bandajları sarmasak Ann?''
''-Olmaz Jeff. Yaran iltihap kapabilir. Ve eğer yaran iltihap kaparsa başına geleceklerden ben sorumlu değilim."
"-Off, peki Ann.'' Jeff Smile Dog' u sevdi. Hayvan, dışarı çıktığından beri Jeff' i bırakmamıştı. Long Dog' un bana karşı olduğu gibi, Smile Dog' da Jeff' e karşı sadıktı. Aslında bu sadece ikisine özel değildi. Diğer CreepyPet' ler de sahiplerine karşı aynıydılar. Korumacı, sadık ve sahiplerin her emirlerini yapan hayvanlar.
Dönüş yolunda Jeff' ten öğrendiğim garip bir şey var. Eğer sen bir CreepyPet' in sahibiysen ve uzun süredir onun sahipliğini yapıyorsan CreepyPet' in bazı konularda seninle aynı tepkileri veriyormuş. Mesela Long Dog her acıktığında iç organ yermiş. Şimdi biraz daha iyi. Onu organdan uzaklaştırıp kol ve bacağa yönlendirmeye çalışıyorum. Her geçen gün, buna daha da alışacaktı. Ve en sonunda bir daha Jack' in yanına gidip bağırsak istemeyecekti.
Sonunda eve vardığımızda benimle beraber bazı Creepypasta' lar odalarına çekildiler. Bazıları da akşam yemeği yemek için mutfağa girdiler. Ben akşam asla yemeği yemem. Kahvaltı ve öğlen yemeği beni tutar.
"Liu, oyun vakti geldi. Ha bu arada, bu dostlarıma saldırdığın için."
Başımın arkasında bir acı hissettim ve dünya karardı.

Liu Ve JeffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin