Bölüm 11: Slenderman

240 19 14
                                    

Medya: JT Music-Slender Rap ve Slenderman
Not: Kapak iyi mi?
Ona "Slenderman, ne yaptığını sanıyorsun?" diye bağırdım ve oda beni yanındaki duvara çarptı ve dokungacıyla beni daha da sıktı. Önüme yürüdü ve yüzünü bana yaklaştı. Birden kafamın içi cızırtılı bir sesle doldu ve canım acımaya başladı. Slenderman dediğini bile zor duydum.
"-Jeffrey Alan Woods, eve bir yabancı getirmenin yasak olduğunu ve Toby' ye olanları unuttun galiba?" Zorlanarak
"-Evet... unuttum... Vvar... mı?" dedim. Acım daha da arttı.
"-KİM O?!"
"-Kardeş... im."
"-PEKİ EVDE NE İŞİ VAR!?" Bir dokungacı göğsüme girdi ve canavar yüzü ortaya çıktı. Yani aşırı öfkeliydi.
"-(Öksürük)O-onu ormanda... (öksürük)Tail' s Doll' un... s(öksürük)-saldırısına uğramış bir şekilde b-buldum... (çifte öksürük)v-ve(öksürük)... Nurse Ann' e g(sert öksürük)-götürdüm..." Bir dokungacı karnıma girdi ve ağzımdan biraz kan geldi.
"-Kanıt?"
"-N-Nurse Ann' e s(öksürük)sorarsan... o s-sana (öksürük) k (kanlı öksürük)-kanıtlar." Slenderman dokungacını göğsümden çekti. Yüzü eski, boş halini aldı. Cızırtılı ses sona erdi. Beni bıraktı.
"-Peki. Ann' e gidiyoruz. Ama eğer yalan söylüyorsan cezan senin için bile çok acılı olacak." Diğerlerini bırakıp Liu' yu bir dokungacıyla kavrayıp aldı.
Ben hariç hepimiz evden dışarı çıktık. Clocwork, Candy Pop, Long Dog, Zero, Puppeteer, Laughing Jill, Cat Hunter ve Red Angel' da eve girdiler.
Clocwork yanımdan geçerken birbirimizle yumruk tokuşturduk.
Clocwork size kızmadığı sürece iyi bir arkadaştı. Clocwork iyi bir cinayet partneriydi. Birçok kere Sally' le bizim yerimize ilgilenmişti (cinayetten dönünce 8 yaşındaki enerjik bir kızla uğraşmak çok zor geliyor). Evi ve odaları binlerce kez düzeltmiş ve (o odanın sahibine göre)tasarlamıştı. Sanılanın aksine Creepypasta' da herkes yamyam değil ve böyle olan bazı katillere(örnek: ben, Jane, Sally vs.)yemek hazırlaması gerekiyor(gerçi çoğumuz cinayete gittiğimizde odada bulduğumuzu tıkınıyoruz). Sally ve Nightmare Ally' nin birçok yaramazlığını ve cezasını kendisi üstlendi.
Bu yüzden birçoğumuz Toby' yi kıskandı, ama kimse Clockwork' la aralarını bozmaya çalışmadı. Çünkü Red Angel bunu denediğinde ikisinin de saldırısına uğradı ve canını zor kurtardı.
"-Jeffrey, kardeşinin tam adı ne?"
"-Liu Woods. Ve bana Jeffrey demeyi kes Slenderman!" Slenderman' in böyle bir huyu vardı. Herkese tam adlarıyla seslenir ve birçok Creepypasta' yı gıcık ederdi. Ama eğer öfkeliyse size tam ad ve soyadınızla seslenirdi.
"-Ben sizin başkanınızım Jeffrey. Size istediğim gibi seslenebilirim."
"-Toby' nin ölümünden sonra sana olan saygımızı kaybettik Slenderman."
"-Ama hala bana itaat ediyorsunuz."
"-Düzeltmem gerek. İstemeyerek itaat ediyoruz."
"-Toby Roger' ın ölümü benim suçum değil Jeffrey."
"-Hadi ama Slenderman. Toby SENİN VERDİĞİN BİR GÖREVE dayanamadı ve intihar etti. Ayrıca Creepypasta Evi' ndeki kime "Toby neden intihar etti?" diye sorarsan benimle aynı cevabı verecektir. Hatta Jane bile." Slenderman iç geçirirken ben devam ettim. Her cümlemin sonunda da diğerlerinden onaylama sesleri geliyordu. "O senin Proxy' ndi. O seninle dalga geçen herkesi öldürmek için hayatını adamıştı. Ama şu an hayatı senin yüzünden karardı."
"-Ben sadece ona annesini öldürmesini emrettim."
"-Ve Toby' de annesine olan bağlılığından dolayı intihar etti."
"-Zayıf bir bünyeye sahipse benim bir suçum yok." İç geçirdim.
Eğer Nightmare Ally değilseniz onunla kavga etmemelisiniz. Çünkü Slenderman bir konuda aşırı inatçıdır ve tüm cinayet isteğinizi aniden yok ediyor.
"-Bunda sadece benim hatam yoktu. Smile Dog ve Grinny Cat' te oradaydı."
"-Yani suçlu olduğunu kabul ediyorsun. Değil mi?"
"-Hayır." Yine iç geçirdim. Onunla baş etmek çok zordu.
Slenderman:
"Ben Ann' in yanına gidiyorum." dedi ışınlandı. Ben de arkasından söylendim.
"-Kendini beğenmiş(çifte kanlı öksürük)."
"-(Hepsi aynı anda)Aynen."
Nurse Ann' in yanına giderken dikkatli davranıyorduk. Burası Slenderman' in ormanı olabilirdi, ama orman aşırı geniş ve büyüktü. Ve bu ormanda bizimle beraber Zalgo ve adamları da vardı. Ve Slenderman' in aksine Zalgo, savaşlara asla katılmıyordu.
Ben hiçbir savaşta Zalgo' yu adamlarıyla beraber savaşırken görmedim. Savaş başlayınca kalesine çekilip savaşı izlerdi. Zalgo hiçbir adamına(çocukları hariç), kim olursa olsun değer vermezdi. Ölmesi, yaşaması veya yaralanması umrunda bile olmazdı. Sadece kaçırılınca gelirdi.
O sadece Slenderman' in adamlarına(yani bize) karşı kin duyan katilleri toplardı. Mesela Ben onlara ihanet ettiği için Tail' s Doll, Herobrine, Entity 303' ü ve Sonic. exe' yi yanına aldı(Gerçi Herobrine ve Entity 303 birbirlerine ezelden beri düşmanlar. Bu yüzden her an Herobrine Slenderman' e katılabilir.). Sonra da bizim hakkımıza doldururup üstümüze saldı. Çocuklarına bile böyle yaptı.
Bu yüzden Toby olayından dolayı Slenderman' den ayrılıp Zalgo' ya katılmamak için direndik. Elimizden geleni yaptık ve hala aramızdan kimse Zalgo' ya katılmadı(Zalgo bu yüzden köpürüyor). Şimdilik.
En sonunda Nurse Ann' in yaşadığı eve vardık. Eve en son aylar önce gitmeme rağmen ev hala hatırladığım gibiydi: Kirli beyaz duvarlar, tozlu pencereler ve eski, koyu kahverengi bir kapı. Ve içeriden zincirli testere sesi geliyordu.
Gidip kapıyı hafifçe çaldım. İçeriden Nurse Ann' in sesi geldi:
"-Kapı açık gelin."
"-Jeffrey, çekil." İç geçirip yana çekildim. Slenderman kapıyı açtı.
Nurse Ann elektrikli testeresiyle bir adamı kesiyordu. Bizi görünce adamın boynunu kesip işi bitirdi ve yanımıza geldi.
"-Ne oldu Slenderman? Ne istiyorsun?"
"-Yaralı biri var."
"-Kim?" Araya girdim.
"-Aynı kişi."
"-Peki burada ne işi var?"
"-Beni arıyordu."
"-Öldürmek için mi?"
"-Hayır! Asla! Liu böyle şeyler yapmaz!"
"-Peki. Yaralıyı bana teslim edin."
"-Nurse Ann, Liu' nun yanında durabilir miyim?" Nurse Ann biraz düşündü.
"-Olur. Ama sakin ve sessiz ol. Ayrıca etrafı dağıtma."
"-Peki." Slenderman Liu' yu Nurse Ann' e teslim etti. Sonra da sessizce gitti. Ben içeri girdikten sonra Nurse Ann kapıyı kapattı. kapamadan önce hepimize son bir şey söyledi.
"-Bıçaklar hazır mı?"
"-Evet. Neden?"
"-Çünkü bu çocuk bir Creepypasta olabilir."

Liu Ve JeffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin