Είχαν λοιπόν συμφωνήσει να συναντηθούν στην παραλία και από εκεί να ανέβουν στο εκκλησάκι. Ετοιμαζόταν εκείνη χωρίς να ειδοποιήσει τις φίλες της. Απορημένες την κοιτούσαν να δοκιμάζει συνολάκια μπροστά στον καθρέφτη, ενώ ήταν ξαπλωμένες στο κρεβάτι.
-Τι ακριβώς κάνεις?, ρώτησε η Κόρτνευ. Πού θα πας?
-Αυτό το μπλουζάκι είναι πιο ωραίο ή το προηγούμενο? Μήπως να βάλω φόρεμα? Ναι νομίζω πως ένα φορεματάκι είναι ό τι καλύτερο, απάντησε ταξιδεύοντας στον πλανήτη του μυαλού της.
-Είσαι καλά?, συνέχισε ανήσυχη η Σελένα.
-Ναι, θα βάλω φόρεμα.
-Μάλλον δεν είσαι.
-Είπατε κάτι?, ρώτησε η Τζοάνα, αφού αποφάσισε τελικά.
-Όχι τίποτα.
-Τέλεια! Λοιπόν ακούστε. Θα σας πω εγώ, είπε και μπήκε ανάμεσά τους στις κουβέρτες. Θα πάμε με τον Κρίστοφερ στο εκκλησάκι στο λόφο.
Ξέσπασαν όλες σε γέλια.
-Το ήξερα ότι κάτι συμβαίνει με αυτόν, πετάχτηκε η Σελένα.
-Τίποτα δεν συμβαίνει. Απλά γνωριστήκαμε και θέλουμε να γίνουμε φίλοι.
-Και μετά τη φιλία έρχεται ο έρωτας., σχολίασε η Κόρτνευ και αγκάλιασε το μαξιλάρι.
-Δεν νομίζω ότι με θεωρεί κατάλληλη. Απλώς ήθελε πολύ να πάει εκεί και με προσκάλεσε.
-Καλά καλά. Θα μας πεις όταν γυρίσεις αν σε θεωρεί κατάλληλη. Αν γυρίσεις..., είπε η Σελένα και άρχισαν να γελούν.
Ο Κρίστοφερ από την άλλη έψαχνε ένα τρόπο να πει στους φίλους του πως πρέπει να πάει μόνος. Έλεγε πολλά μα πίστευε πως η αλήθεια ήταν ό τι καλύτερο μπορούσε να πει.
-Παιδιά, πρέπει να φύγω. Θα βγω μόνος.
Η απορία σχηματίστηκε στα πρόσωπα όλων.
-Μόνος? Εσύ? ,ρώτησε ο Στίβεν και κρεμάστηκε πάνω του. Έλα λέγε. Ποια γνώρισες πάλι?
-Την ξέρετε. Μα δεν είναι κάτι απλό. Δεν θέλω αυτό από εκείνη. Είναι διαφορετική. Θέλω μόνο να την γνωρίσω.
Άρχισαν να παίζουν και να γελούν οι άλλοι. Δεν πίστευαν ποτέ πως μπορεί να ερωτευτεί πραγματικά κάποια ο φιλαράκος τους.
-Δεν γίνεται αυτό., συνέχισε ο Στίβεν.
-Κι όμως γίνεται., πετάχτηκε ο Αλεξάντερ που είχε συζητήσει μαζί του. Ο φίλος μας είναι ερωτευμένος. Δεν τον βλέπετε? Δεν κοιμάται και πολύ και ύστερα φεύγει και πετάει πετρούλες στα κύματα. Αφήστε τον να το χαρεί γιατί δεν θα το ζήσει για πολύ. Το ξέρει άλλωστε. Μόνο πρόσεχε Κρις! Φρόντισε να το μάθει.
VOUS LISEZ
Μόνο ένα καλοκαίρι #SBC2018 #WCC
Roman d'amourΠώς μπόρεσε η καρδιά του να χτυπήσει έτσι; Τόσο αρμονικά, τόσο γαλήνια... Ήξεραν άραγε τα σκληρά βαμμένα με αίμα χέρια του να αγκαλιάσουν; Ήξεραν τι είναι ο έρωτας; Ήξεραν άραγε το τρόπο να μην πληγώσουν εκείνη τη μικρή με το όμορφο χαμόγελο... Εκεί...