-Τζοάνα έλα σε παρακαλώ στο γραφείο μου, ακούγεται μια φωνή από το ακουστικό δίπλα στον υπολογιστή του γραφείου της.
Άλλη μια μέρα στη δουλειά έχει ήδη ξεκινήσει. Πρωί με τον καφέ πάνω στο γυάλινο μεγάλο γραφείο της με τα ασημένια πόδια. Παίρνει τα σχέδιά της και πηγαίνει στον διευθυντή. Ο ήχος που βγάζουν τα λεπτά ψηλά τακουνάκια της γεμίζει το χώρο. Δεν περνάει απαρατήρητη. Το στενό μαύρο παντελόνι της τονίζει ιδιαίτερα τις γυναικείες καμπύλες της και τα μακριά όμορφα πόδια της. Να'ταν μόνο ο Κ.Κέβιν που τη διεκδικεί! Υπάρχουν κι άλλοι. Ένας από αυτούς δουλεύει και εκείνος εκεί μαζί της. Δεν κάνει και πολλά βέβαια. Απλώς κάθε μέρα της χαμογελά και όλο προσπαθεί να της μιλήσει και να την φέρει κοντά του μα φαντάζει δύσκολο. Άλλωστε και εκείνη τον αγνοεί αρκετά.
-Με ζήτησες? ,ρωτάει μπαίνοντας στον δικό του χώρο και κλείνοντας την πόρτα.
-Ναι γλυκιά μου. Κάθισε. Ήθελα να σου πω για την εκδήλωση που ετοιμάζουμε, όπως πρότεινες.
-Φυσικά! Η αίθουσα είναι κλεισμένη. Μίλησα χθες με το ξενοδοχείο. Θα μας παραχωρήσουν τη μεγαλύτερη αίθουσά τους. Περιμένουν μόνο να τους ειδοποιήσω για την ημερομηνία που θα μεταφερθούν τα εκθέματα.
-Άφησέ το σε μένα αυτό! Δεν χρειάζεται να τα αναλαμβάνεις όλα! Εσύ φρόντισε να το διαφημίσεις. Θα το κοινοποιήσεις στην ιστοσελίδα μας. Θα καλέσουμε και έναν φωτογράφο και θα δημοσιοποιήσουμε και αυτές τις φωτογραφίες.
-Ωραία. Στους ιδιαίτερους καλεσμένους έχω στείλει ήδη πρόσκληση και έχω πάρει θετική απάντηση.
-Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα. Πάντα τα καταφέρνεις. Λοιπόν μετά τη δουλειά θα πάμε για ένα καφέ?
-Δεν προλαβαίνω Νίκολας! Έχω αρκετά να κανονίσω.
Γυρνάει στο γραφείο της και επικοινωνεί με το ξενοδοχείο για τις τελευταίες λεπτομέρειες. Σε τρεις μέρες θα γίνει η εκδήλωση. Ως ιδιαίτερο μέλος της εταιρείας πρέπει να εντυπωσιάσει. Η τουαλέτα της ειδικά σχεδιασμένη για εκείνη. Έξοδα της εταιρείας. Ο Κ. Κέβιν έχει κλείσει και μια σουίτα στο ξενοδοχείο για εκείνον και τη Τζοάνα. Μόνο για ένα βράδυ, εκείνο της έκθεσης. Και που να'ξερε η Τζοάνα ποιος άλλος έχει κανονίσει να έχει μια πολυτελή σουίτα στο ίδιο ξενοδοχείο εκείνο το βράδυ. Ναι, είναι εκείνος ο άντρας που τώρα σίγουρα δεν σκέφτεται αφοσιωμένη στην δουλειά της. Εκείνος ο άντρας που μπορεί πάντα εύκολα να την βγάλει από το πρόγραμμά της. Ο άντρας που της χάρισε το πιο ωραίο καλοκαίρι της ζωής της. Ο άντρας που ζει με ένα μυστήριο να τον τυλίγει χωρίς να το θέλει. Ναι ο Κρίστοφερ Ντέιμον που τώρα αναλαμβάνει μια νέα υπόθεση με όνομα « Νίκολας Κέβιν». Μα πώς? Εκείνος ο τέλειος άντρας? Πού έχει μπλέξει?
VOUS LISEZ
Μόνο ένα καλοκαίρι #SBC2018 #WCC
Roman d'amourΠώς μπόρεσε η καρδιά του να χτυπήσει έτσι; Τόσο αρμονικά, τόσο γαλήνια... Ήξεραν άραγε τα σκληρά βαμμένα με αίμα χέρια του να αγκαλιάσουν; Ήξεραν τι είναι ο έρωτας; Ήξεραν άραγε το τρόπο να μην πληγώσουν εκείνη τη μικρή με το όμορφο χαμόγελο... Εκεί...