-Να περάσω να σε πάρω στις 18.00?, ακούγεται η αντρική φωνή στο κινητό της.
-Ναι Νίκολας. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα τα πούμε σε λίγες ώρες.
Κλείνει το τηλέφωνο και αρχίζει να ετοιμάζει τη βαλίτσα της. Νιώθει όμως γοητευμένη από όλα όσα κάνει ο Κέβιν. Ίσως και να μπορούσαμε να κάναμε κάτι μαζί., σκέφτεται χωρίς να φέρει εκείνο το καλοκαίρι ούτε δευτερόλεπτο στο νου της. Μα δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Πάνω που αρχίζει εκείνη να θέλει να κάνει μια προσπάθεια ,ο Κέβιν βαριέται πια. Δεν θα την περίμενε για πολύ. Δεν ενδιαφέρεται όσο δείχνει ότι ενδιαφέρεται.
Φοράει εκείνη ένα εφαρμοστό μαύρο μπλουζάκι με μανίκι ως τους αγκώνες, ένα ψηλοκάβαλο τζιν και ψηλοτάκουνα μποτάκια. Τα μαλλιά της πιασμένα ψηλά. Δεν κάνει πολλά πράγματα γιατί ξέρει ότι θα την περιποιηθεί μια κοπέλα στο ξενοδοχείο, εκείνη που της έχει σχεδιάσει και την τουαλέτα που θα βάλει το βράδυ. Κατεβαίνει με τη βαλίτσα της και περιμένει να δει το αυτοκίνητο του Κέβιν. Πλησιάζει μια κόκκινη κάμπριο California και το βλέμμα της κατακλύζεται από δέος και περιέργεια. Δεν τον έχει ξαναδεί να οδηγάει τέτοιο αμάξι. Την βοηθάει με τις βαλίτσες και της ανοίγει την πόρτα ενώ εκείνη βολεύεται στο κάθισμα. Ανάβει τη μηχανή ο Νίκολας και χαμογελά αυθόρμητα η Τζοάνα. Της αρέσει ο ήχος του κινητήρα.
-Μου κάνεις πλάκα έτσι? Είναι φοβερά! Εννοώ ...δεν έχω ξανακαθίσει σε Ferrari στη ζωή μου Νίκολας. Είναι υπέροχη. Πότε την πήρες?, λέει γεμάτη ενθουσιασμό και κλείνοντας τα μάτια να νιώσει τον αέρα στο πρόσωπό της.
-Το είχα σχεδιάσει καιρό πριν και είπα να την εγκαινιάσω σήμερα. Είναι ξεχωριστή μέρα.
-Είναι τέλ..., λέει μα την διακόπτει απότομα ένας ήχος στην τσάντα της. Συγγνώμη Νίκολας. Δεν έχω σταματήσει να σηκώνω τηλέφωνα από το πρωί. Παρακαλώ, συνεχίζει με το ακουστικό στο αυτί. Ναι, ερχόμαστε. Ναι, ναι! Θα είναι έτοιμα όλα!, απαντά στο κινητό με παύσεις ανάμεσα στις προτάσεις.
-Συγγνώμη Νίκολας.
-Δεν πειράζει.
Δεν προλαβαίνει να του μιλήσει και πάλι αυτός ο ενοχλητικός ήχος. Δυο ,τρεις, τέσσερις φορές ώσπου να φτάσουν στο ξενοδοχείο. Παρκάρει το αυτοκίνητο σε έναν ασφαλή χώρο μόνο δικό του με κάποιους τύπους με μαύρα σμόκιν να προσέχουν τι γίνεται. Πέντε αστέρων το ξενοδοχείο. Μοιάζει με παλάτι. Έχουν σουίτα οι δυο τους. Τακτοποιούνται και κατεβαίνουν γρήγορα στην αίθουσα που θα γίνει η δεξίωση. Μεγάλος χώρος. Χωράει χιλιάδες ατόμων. Μια τζαμαρία τεράστια καλύπτει αρκετά μέτρα του τοίχου και διαγράφεται μια καθαρή με αλλόκοτο σχήμα πισίνα που στολίζει την αυλή. Ένας φίνικας στη μέση της και γύρω του πλατιά σκαλιά για να καθίσεις κάτω από τη σκιά του. στην υπόλοιπη αίθουσα παντού στρογγυλά τραπέζια ντυμένα στα λευκά με εννιά καρέκλες και τακτοποιημένα μαχαιροπίρουνα και πιάτα. Νομίζεις πως είσαι σε γάμο παρά σε δεξίωση της Gold. Μπροστά σε κάθε πιάτο ένα καρτελάκι με το όνομα του καλεσμένου. Αυτό στα επίσημα τραπέζια. Άλλα, για τους επισκέπτες και αυτά το ίδιο περιποιημένα και στολισμένα μα χωρίς καρτελάκια. Απλώνεται μια μεγάλη σκηνή μπροστά στα «καλά» τραπέζια για να μπορέσει να μιλήσει ο Κ.Νίκολας Κέβιν. Πίσω του ένα λευκό πανί για να προβληθεί ένα βίντεο αφιερωμένο στους πελάτες της εταιρείας. Στο βάθος η έκθεση με τα προϊόντα. Υπολογιστές ,κινητά και στη μέση κλειδωμένο καλά το νέο μοντέλο από την πιο νέα σχεδιάστρια της εταιρείας, την Τζοάνα.
ESTÁS LEYENDO
Μόνο ένα καλοκαίρι #SBC2018 #WCC
RomanceΠώς μπόρεσε η καρδιά του να χτυπήσει έτσι; Τόσο αρμονικά, τόσο γαλήνια... Ήξεραν άραγε τα σκληρά βαμμένα με αίμα χέρια του να αγκαλιάσουν; Ήξεραν τι είναι ο έρωτας; Ήξεραν άραγε το τρόπο να μην πληγώσουν εκείνη τη μικρή με το όμορφο χαμόγελο... Εκεί...