|autor's pov|
Někdy se sám sebe člověk ptá, proč a nač se všechno děje. Proč zrovna on má takový osud, proč se ty zlé věci dějí právě jemu.
Co se týče Taehyunga, už si otázky tohoto typu klade nějaký ten pátek, přesněji od doby, co tomu všemu okolo tak nějak rozumí, což je od tří let.
Od té doby se léčí z velmi vzácné nemoci, nikdo ji ještě nedal žádný pořádný lékařský název, jelikož ji nikdo nechápe, nezná a nerozumí jí.
Zatím se vymyslelo provizorní jméno, a to Hořlavá nemoc.
Ano, Taehyung je už od mala smířený s tím, že každý jeho krok může být ten poslední, že každý jeho nádech může být ten, který navždy ukončí jeho strastiplný život.
Jistě, může se to zdát morbidní, jelikož, říkejte tříletému chlapci, že druhý den může zemřít, jenomže Tae je nadprůměrně inteligentní a začal se vyptávat sám.Celkově, od doby, co byl maličký TaeTae na pozorování v nemocnici, u něj stanovili dosti podivuhodných diagnóz. Jenže kdo ví, zda se pojí k té nemoci, nebo je Taehyung prostě a jednoduše vybrán k tomu, aby celý svůj život zápasil s nejrůznějšími problémy.
Je to pro něj jakoby žil uvězněný v nějaké schránce, které se přezdívalo lidské tělo, pro něj je ten význam slova nepochopitelný, on se v něm totiž cítí jinak než všichni ostatní, ne bezpečně, ba naopak, jakoby byl dočista bezbranný a vedl válku proti vlastnímu tělu.
Jeho život nikdy nebyl a nebude pohádkově růžový, jistě, žije v průměrné rodině, jeho rodiče berou průměrný plat, má matku, otce, dokonce i mladší sestru, kteří jsou zdraví, avšak Tae jim přidělává veliké starosti. Taeho maminka se o něj stará nejlépe jak umí a může, samozřejmě i otec a sestra, ale ti mají svých starostí dost. Taehyungův tatínek pracuje ve dne v noci, domu se prakticky nevrací, jen výjimečně nebo o víkendech a jeho sestra studuje na prestižní škole, která se nachází v Pusanu, takže je tam na internátu, což také není nijak výhodné.
Taeho matka zároveň pracuje jako sestra na dětském oddělení, takže se o Taeho postará mnohem lépe, než nějaká pečovatelka, avšak i ona už je skoro na pokraji svých sil, přeci jen, není nejmladší a pracovat také musí a v poslední době mnohem více, takže se i přesto rozhodla, že Taehyungovi pečovatelku obstará, jenže s tím Tae nesouhlasí, nechce být závislý na pomoci druhých, chce to zvládnout sám. Přeci má ty bolesti jen dvakrát denně, ano, je zesláblý, že má problém se udržet na nohou, ale to ještě neznamená, že není nesamostatný.
Avšak jeho matka nehodlá riskovat, že až jednou bude muset něco jet rychle zařídit a tím pádem jej nechá samotného doma, nedej bůh se Teamu něco stane a je jasné, že on si sám pomoci nedokáže, nemůže se pomalu ani vykoupat, jelikož když se na jeho jemnou pokožku, často pokrytou puchýři jenž zacházejí do stavů kdy se celé rozpálí a nakonec prasknou díky Taeho vysoké teplotě, dostane teplá voda, jeho smysly se dočista otupí a kůže popraská.
Teplota vody musí být přesně regulována tak, aby byla vlažná, ani ne moc teplá, ale zase ne moc studená, aby Taehyung neprochladl, jelikož je díky této nemoci velice náchylný na sebemenší náznak jiné nemoci, například, když má někdo v jeho okolí rýmu, on se nakazí mnohem snáz a jeho imunita se tak oslabí ještě víc.Další komplikací je škola, nemůže docházet do školy, jelikož kontakt s tolika bakteriemi je pro něj velice rizikový, celkově i prostředí školy, nemohl by se vzdělávat na stejné úrovni jako jeho vrstevníci, nemohl by dělat stejné věci jako jeho vrstevníci. Tělesná výchova by vůbec nepřicházela v úvahu, laboratoře také ne, nemluvě o tom, že každé pochybení ze strany jeho spolužáků nebo personálu školy by jej mohlo stát život nebo při nejmenším újmu na zdraví, nejspíš v podobě hospitalizace.
No a proto má Tae výuku doma, docházejí k němu profesoři a učí ho nejdůležitější věci, avšak Taehyung, jak už bylo zmíněno je velice inteligentní, takže ví mnohem více, než obyčejný člověk, a také díky jeho volnému času, který mu proti své vůli vytváří ona nemoc, rád a ve velkém množství čte, takže o jeho vzdělanosti naštěstí není pochyb.
Život s touto nemocí netrápí jen postiženého, ale o mnoho víc trápí rodinu a přátele postižené osoby.
I toto je jeden z důvodů proč Taeho maminka zvolila výběr pečovatelské služby, sama si potřebuje odpočinout, jak fyzicky, tak psychicky, jelikož starat se o své dítě, které je vázáno na pomoc druhých, vyčerpává desetkrát více než se starat o dítě zdravé.
Jistěže by raději běhal venku se svými přáteli, nebyl závislý na pomoci své rodiny, našel si dívku a žil život jako normální člověk, ale bohužel, toto se v jeho osudu nepíše.
A/N
Hi, guys🖤
Zde menší objasnění Taeho situace.Jinak, co říkáte na nové album od BTS? Která písnička je vaše nejoblíbenější? Moje asi Dionysus a Boy with luv, jsem na kluky hrdá! ❣️🥰
Lepší dárek než jejich comeback jsem si k narozeninám nemohla přát🥳🥰
A ještě mě zajímá, jak jste někteří zvládli přijímačky a kam jste se hlásili?
Tohle bude ode mě dnes všechno, takže přeji hezký večer🥰❤️
ČTEŠ
🥀𝓞𝓷𝓵𝔂 𝓯𝓸𝓸𝓵𝓼🥀
FanfictionV životě, který od mala neměl lehký mu konečně svitla hvězda naděje, avšak každá naděje v sobě nese i kapku temnoty. ,,Vzpamatuj se Tae, tohle přeci nejsi ty," ,,Nejsem, máš pravdu, ale i přesto mě dál miluješ," ________ cover by: @Marry_Stars