|Jungkook's pov|
Ačkoliv jsem byl přesvědčen, že po tehdejší noci už bude vše tak, jak má a my s Taem budeme konečně spokojeni, mé pohádkové očekávání bylo sraženo tvrdě na zem krutou realitou.
Tae se měnil každým dnem v úplně jiného člověka, což mne děsilo.
Jistě, pár dní po tom to bylo všechno skvělé, ve škole nebyly problémy, u Taeho doma prý také ne, ale v jeho hlavě se tvořil zmatek, alespoň tak mi to říkal.Teď už se mnou sotva promluví a já nevím jak dál.
Přišlo mi, že se mi vzdaluje a už to nebylo zdravé.,,Tae baby, nepůjdeme dnes na pouť?
Přijela do města, tak bychom si mohli udělat hezké odpoledne."Vlídně jsem se na něj usmál. On seděl na gauči a koukal na nějaký seriál, ale byl jakoby duchem úplně mimo.
Takže jsem se nemohl divit, když mi na to jen nezaujatě hmknul.Frustrovaně jsem vydechl a odhodlal se posadit k němu. Slíbil jsem mu, žetu pro něj budu, hodlám to dodržet.
,,Tae... Mluv se mnou, prosím.
Už nevím co mám dělat
a mám o tebe starost."Snažil jsem se na něj mluvit pomalu, v klidu, aby věděl, že to myslím vážně.
A možná byly mé schopnosti komunikace konečně úspěšné.,,Kookie, rád s tebou půjdu a Baek taky."
Velmi nepřirozeně se usmál a já se byl nucen zarazit.
,,Baek?"
Zamračil jsem se nechápavě.
,,Mhm, říkal mi, že pouť nezná, takže se těší."
Řekl jakoby to bylo něco absolutně jasného a já byl totální hlupák, že to nechápal.
,,Kdo je Baek?"
Zamračil jsem se. Netušil jsem, byl to jeho kamarád, kterého chtěl vzít sebou?
Bylo to divné a já zmatený.,,Ah no, Baek je já."
Tak po tomhle jsem byl totálně mimo.
,,Cože?"
,,No, ten hlas."
Převrátil oči, jakoby mu vadilo mi to vysvětlit. Ale ja si zasloužil vysvětlení ne?
Říkal jsem mu, ať mi říká všechno co se v něm bude dít, tak proč o tomhle nevím?,,Ty sis ho pojmenoval?"
Zeptal jsem se nakonec.
,,Oh, no dejme tomu,
ale on má vlastní rozum,
to jméno jsme vybírali společně."Pokrčil rameny a dal sledoval seriál.
Zato já nevycházel z údivu.
Tak on ve své hlavě má další osobnost, která má dokonce i vlastní smýšlení?
Není to nějaká porucha?Byl jsem překvapený a odhodlaný si o tom zjistit víc, no ne dnes.
Dnes jsem doufal, že si s Taem užijeme pouť, a tak jsem ho nechal být a šel se připravovat.Rychlá sprcha, vyfoukat vlasy, oholit, obléct se do něčeho pohodlného, ale zároveň přitažlivého a pořádně se navonět.
Byl jsem přichystaný, ale něco mi chybělo, tedy spíš někdo.,,Baby! Já už jsem hotov,
můžeme vyrazit nebo?"Nechal jsem větu doznít, věděl co myslím.
A potvrdilo se mi to, když kolem mě proběhl a zamkl se v koupelně.
Musel jsem se uchechtnout, byl tak roztomilý, miloval jsem ho._______
Na ulicích bylo rušno, i když jsme se nemohli čemu divit, jelikož bylo okolo páté hodiny odpoledne a to je město nejvíc živé a ta pouť tomu také určitě nepřidala.
Nicméně já byl nadšený Taehyungovou společností, jelikož se opět znovu upřímně usmíval, za což jsem byl velmi rád a vděčný.
Záleželo mi na něm a chtěl jsem mu dávat důvod se usmívat každou vteřinu jeho života.
Zrovna jsme si užívali zábavy na střelnici, když jsem se soustředil na to, abych vystřelil Taemu pár růží.
Byla to zábava, vystřelil jsem asi tři dokud mi do uší neuhodil známý hlas.Bože, co ten tady chce? Vždycky na něj musíme narazit v tu nejvhodnější chvíli. Vážně ho nesnáším.
,,Ahoj TaeTae,"
Pozdravil mého Taeho slušně, potom se otočil na mě, odfrknul si a pak pronesl.
,,Jungkooku, jaké to překvapení."
Vařila se ve mně krev, chová se jako idiot, stejný jako kdysi.
,,Neboj, taky neskáču tři metry vysoko,
kvůli tomu, že tě vidím."Obrátil jsem oči vsloup.
,,No, ale aspoň je tu tenhle malý rozkošný drobeček."
Usmál se sladce a mně věnoval vražedný pohled. No já byl až nezvykle moc v klidu.
,,Být tebou, moc si nedovoluju,
to já jsem ten, který drží pušku v ruce."Ušklíbl jsem se, převzal od toho chlápka za pultem svoji odměnu v podobě pestrobarevných růží a přesunul se k Taehyungovi, který mi potom šeptl věc, po které jsem měl chuť toho chuje před námi vážně zabít.
,,Buď hodný, Baekhyunovi se líbí."
A/N
Zdravím...
Doufám, že díl byl aspoň trochu zajímavý a nenudili jste se.😅Mějte krásné dny, zůstaňte zdraví a choďte občas do přírody – ať nepřijdete o rozum, čerstvý vzduch dělá zázraky. ❤
Loučím se, papa😇
ČTEŠ
🥀𝓞𝓷𝓵𝔂 𝓯𝓸𝓸𝓵𝓼🥀
FanfictionV životě, který od mala neměl lehký mu konečně svitla hvězda naděje, avšak každá naděje v sobě nese i kapku temnoty. ,,Vzpamatuj se Tae, tohle přeci nejsi ty," ,,Nejsem, máš pravdu, ale i přesto mě dál miluješ," ________ cover by: @Marry_Stars