⑤️

126 15 2
                                    

|Taehyung's pov|

,,Děkuji bohu, konečně víkend!"

Zvolal jsem z vesela do prázdna pokoje a uvelebil se na svoji vodní postel — mám ji, kvůli puchýřům, její teplota je přiměřená k mé kůži.
Ovšem s peřinami a látkou na nich je to trochu obtížnější, ale i to zvládám.

Trávit čas s opatrovatelkou byl příšerný, přesněji jen tři dny, avšak zdálo se mi to jako věčnost.
Stále se mě na něco vyptávala, na nic mě nenechala sáhnout, i po schodech mi pomáhala a o záchodě ani nemluvě.

Byla horší než moje matka.
Vím, že to má v popisu práce a přesně za tohle je placená, ale prosím pěkně, prkénko od záchodu si zvednu sám, děkuji.

Byl jsem při vzpomínce na tu až přílišně starostlivou ženu nucen si promnout spánky, jak zoufalý jsem z toho začínal být.

,,Taehyungie, mohu dovnitř? "

Z mého sebelitování mne vyrušil matčin hlásek, který se ozval zpoza dveří a aniž bych matce tedy povolil vstup do mého pokoje, už byla vevnitř a usmívala se od ucha k uchu, což mě značně znepokojovalo.

,,Mami, víš, že jsem ti vděčný za všechno, co pro mě děláš, ale když už se tedy zeptáš, jestli můžeš ke mně do pokoje, tak počkej, až ti to povolím, co kdybych tu... "

Na chvíli jsem se odmlčel a zakousl se do rtu.

,,Já nevím, třeba tu byl nahý nebo,—"

Větu jsem raději nedokončil, jelikož se můj pohled setkal s matčiným, který byl dle mého názoru až příliš zmatený a troufám si říci, že byla i trochu zaskočena mými slovy, které si myslím domyslela.

Já ihned sklopil svůj obličej, který byl momentálně vařící tak, že kdybych si na tváře nebo kamkoliv jinam po obličeji rozkřápl vajíčko, jisto jistě by se usmažilo. Někdy svůj stud prostě nedokáži skrýt a tohle byl ten případ, jelikož rudá barva se musela nacházet i na mých uších.

,,Ach, Taehyungie...
To mi nedošlo, ale ehm... Víš...
Nevadí mi, že koukáš na ta videa a děláš ty věci. Já vím, že každý dospívající chlapec má takovéto potřeby a očividně jsem tě u jedné takové vyrušila,"

Byl jsem dočista zmaten. Zahanben. Zíral jsem na svoji matku jako na blázna, moje oči byly tak dvakrát větší než je obvykle mám, jak jsem je na ni třeštil, propaloval jsem ji pohledem, ve kterém se mísilo tolik pocitů, že nešlo rozeznat, který převládá.

Můj mozek zatím jaksi nedokázal zpracovat matčina slova, kterých bylo dost, až přes příliš, ale o to by ani tak nešlo, spíš jako o to, že si o mně myslí, že se dívám na porno a momentálně mě vyrušila, podle jejích slov, při onanii. Sice to neřekla úplně doslovně, ale stačí si dát jedna a jedna dohromady, aby mi to došlo.

,,Pro Krista pána, mami!
Co si to o mně myslíš?!
Jen jsem tu ležel, jelikož jsem unavený z celého týdne s tou ženskou, kterou jsi sem poslala a ty si myslíš, že jsem —
Bože můj jen to ne!"

Zoufalost byla v mém hlase jistě patrná, nikdy bych totiž nevěřil, že zrovna konverzaci tohoto typu někdy se svojí mámou povedu.

Bylo to značně nepříjemné.

Matka si jen odkašlala a rezignovaně přikývla.

,,Tak, copak jsi mi chtěla?"

Promluvil jsem, jakmile jsem zpozoroval, že matka ztratila nit.

Nedivil jsem se, že byla rozrušená, ani já na tom nebyl jinak.

,,Uh, ano...
Jen jsem ti chtěla říci, že v pondělí budu s tebou, jelikož nám v práci dělají nějakou rekonstrukci oken, ale v úterý už zase paní Somin přijde.
Povídala mi jak si náramně rozumíte, byla z tebe nadšená, prý by sis rozuměl s jejím synem, tak mě napadlo je oba pozvat v neděli na oběd,"

No to je vážně skvělé, tak ony mi začnou ještě shánět přátele.

A/N
Ahojky, tak jak se máte broučci v tak krásné sluneční dny?
I když, co si budeme... to vedro je k nesnesení 😂

Mám na vás takovou pikantnější otázku... Nachytali vás někdy rodiče při čemkoliv trapném? nemusí to být konkrétně se sexuálním podtextem, myslím obecně při čemkoliv? 😂

Mně třeba při tom, když jsem si tancovala (nahá) po sprše v pokoji a pěkně se kroutila... Myslím, že mamka měla záchvat smíchu ještě další den😂

🥀𝓞𝓷𝓵𝔂 𝓯𝓸𝓸𝓵𝓼🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat