⑲️

110 11 4
                                    

|Taehyung's pov|

Byl jsem surově přitlačen ke zdi, toto tvrdší zacházení by mi asi za jiných okolností vadilo, no teď jsem neměl absolutně žádné námitky, ba naopak jsem si to užíval a bylo to znát na mém výrazu.

Slastně přivřená víčka, mžoural jsem jen skrz své dlouhé řasy, srdeční frekvence se mi každou minutou zrychlovala až jsem sám o sebe začínal mít strach, no věděl jsem, že tohle není nic špatného nýbrž jen ma počáteční nervozita z nedostatku zkušeností.

Nebál jsem se jeho doteku, ba naopak, vycházel jsem mu blaženě vstříc.
Nebál jsem se, když mne pevněji chytil za boky, bylo to uspokojující, nemusel jsem se ani bát o svoji přecitlivělou pokožku, jelikož ta nemoc díky práškům, které beru každé ráno ustupovala.
Měl jsem z toho velkou radost, doktoři bylo s výsledky také spokojeni, já jsem nemusel být stále pod drobnohledem mé starostlivé matky, bylo mi díky nim umožněno prožít krásný dlouhý život s tím, koho miluju, mohl jsem si plnými doušky vychutnávat Jungkookovi intenzivní doteky na mé touhou rozpálené pokožce, bylo to všechno dokonalé.

Škoda jen, že ne napořád, jak jsem doufal.

'Dělá to dobře, viď Tae? Líbí se ti to, viď Tae? Toužíš mít jeho velký penis ve své panenské prdelce, že Tae? Tak mu to dovol, vrhni se na něj, nebo to zařídím sám,'

Byl jsem zmatený, ale přesto jsem svůj vnitřní hlas poslechl, raději.

Začal jsem si rychle sundavat kalhoty a jen po oku sledoval, jak mě Kook nenasytně pozoruje, jako nějakou kořist. Jeho pohled mě vzrušoval a jen mi dával větší motivaci, abych nepřestal a strhal to ze sebe všechno, to bych to ale nesměl být já.

,,Kurva, n-nejde mi to rozepnout,"

Zakoktal jsem se jednak hanbou a druhak tím, že jsem sakra nutně potřeboval rozepnout ten zatracený zip, abych svého kámoše uvolnil ze sevření těsné džínoviny.

Jungkook se na mě s úsměvem, který připomínal spíš pobavený úšklebek podíval a sám mi nakonec z kalhot pomohl, ještě aby ne, když se mi chystá tak bolestivě přetáhnout zadek.

Ani jsem netušil jak, předehru zvládl bravurně, můj preejakulát jsem měl snad všude, což Kookovi zjevně velmi lichotilo, nicméně už jsem ležel zpocený na jeho posteli s nohama roztaženýma jak nejvíc mi to kyčle dovolovaly a s Jungkookem na svém nahém těle.

Jeho penis byl snad větší než kdy dřív, což se mi zdálo absolutně nemožné.
Ale i přesto, jsem dostal nepatrný strach z nadcházející činnosti, která, ač jsme ji oba chtěli, ba dokonce už potřebovali, mne začala v ten moment děsit. Přeci jenom, bude to moje poprvé s něčím takhle obrovským v mém zadku.

Jungkook jakoby mé obavy vycítil, mne pohladil po tváři a daroval mi letmou pusu na rty.

,,Neboj se zlatíčko, neublížím ti, připravil jsem se tě a budu nanejvýš opatrný,"

Usmál jsem se, byl jsem klidnější, potřeboval jsem tohle slyšet.

'Hm, nemusíš být cukrouši, klidně nám natrhni prdel.'

Tohle mě dočista zmátlo, nám?
Nechápal jsem to, avšak neměl jsem moc času nad tím dumat, jelikož jsem ucítil na svém otvoru tvrdou zvlhlou věc, přesněji tedy vlhký žalud mého přítele.

Pomaličku jsem cítil, jak se na můj vstup tlačí, říkal jsem si, že kdybychom to přeci jen dělali s kondomem, třeba by do mě vklouznul, díky lubrikaci, snadněji.
Ale byl jsem proti kondomu hned od začátku.
Byl jsem si na sto procent jist, že Kookie žádné pohlavní nemoce nemá, já jakožto panic také ne, no a jednoduše jsem ho chtěl cítit.

🥀𝓞𝓷𝓵𝔂 𝓯𝓸𝓸𝓵𝓼🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat