„Jak vidím, nemáš ze mě strach, ale měla by jsi mít. A na obyčejnou čarodějku jsi silná. Kdo jsi?" pomyslel si Voldemort, jelikož se to nestávalo často.
„Měla bych ho snad mít? Jsem Irina Malfoyová a chci svého bratra," odpověděla mu dívka hrdě.
„Nejsi jak tvůj bratr. Proč bych to dělal, děvenko? Lusknutím prstu tě můžu kdykoliv zabít," ozval se úlisný hlas Pána zla.
„Chceš přece mně, a oba to dobře víme. Toužíš po mě a můj bratr ti je na nic," oznámila mu Irina. Pro Draca by udělala cokoliv.
„To bejvávalo, děvenko. Není nic, co by mně na tobě mohlo zajímat," zasmál se se pobavený Pán zla.
„Ani to, že jsem poslední Salazarův dědic?" odpověděla mu Irina sebejistým hlasem a vzápětí odešla z jeho mysli.
„To přece nemůže být pravda. Já jsem Salazarův dědic. Nikdo z rodů Salazara Zmijozela není, kromě mě!" vykřikl do temnoty zmatený a naštvaný Pán zla.
Malfoy Manor:
„Co, že jsi udělal? Zbláznil ses, jak si jen mohl?!" křičela žena z plných plic na Luciuse.
„Narcisso, co jsem měl dělat?! Pán zla mě chce zabít!" zvýšil hlas Lucius. Snažil se to své ženě vysvětlit po svém.
„Stále mluvíš, jen o sobě. A co náš syn? Pomyslel jsi vůbec na něj, když si ho tam nechal napospas Pánu zlu?" vyčítala mu Cissa. Ale měla pravdu, vždy se jednalo pouze o něj.
„Nic není tak horké, jak se to zprvu zdá. Pán zla mu neublíží. On Draca potřebuje," vysvětloval jí Lucius.
„Luciusi Malfoyi, styď se! Jsi jen zbabělec! Postav se tomu a buď konečně Malfoy. Ukaž všem, kdo jsi! Buď konečně otec, protože oni tě potřebují. Zachraň naše děti," promlouvala do duše Luciuse jeho žena.
Přemýšlel nad slovy své ženy, proč by měl pomáhat. Ještě k tomu, své údajné mrtvé dceři, kvůli které ho chce Pán zla zabít. Pravdou bylo, že Draco byl jeho syn a Irina potom všem, Luciusova dcera. Je přece takový Malfoy, jaký byl jeho otec. Krutý, přísný, chladný a nemilující. V tu chvíli Luciusovi pomalu docházelo, že takový nikdy nechtěl být. Být jako jeho otec, a přesto se to stalo. Měla snad Cissa pravdu? Postaví se Lucius svým démonům? Bude ochoten pomoci vlastní krvi?
Bradavice:
Mezitím, co Irina promlouvala v mysli s Voldemortem v Komnatě nejvyšší potřeby, byla Škola čar a kouzel napadena Smrtijedi, kteří do hradu vnikli tajným průchodem.
Draco se snažil, co mohl, ale bylo to marné. Smrtijedi to z něj nakonec dostali. Jediné, co neřekl bylo to, kde se nachází jeho sestra, a tak tento slib splnil. Ale jedno věděl. Že jeho osud je zpečetěn. Nebude z něj žádný smrtijed, čeká ho jen smrt. Takto se Pán zla rozhodl, že je mu zmijozel k ničemu. Když se objevil někdo lepší podle všech, jeho vlastní krev. Smrtijedi měli jediný úkol a to zabít Albuse Brumbála. Vedla je samotná Bellatrix. Severus Snape si toho vůbec nebyl vědom, protože mu Pán zla nic o změně plánu neřekl. Vše se odehrálo na Astronomické věži, bez jakýchkoliv svědků.„Jak jste se sem dostali?" zajímal se až moc klidný Brumbál.
„Stačilo pár hodin mučení a můj drahý synoveček zazpíval jako ptáček," ušklíbla se Bellatrix s pobavením.
„Pán zla změnil plán z nějakého důvodu, s tím jsem nebyl obeznámen," řekl Severus, když vyšel z temného kouta.
„Náš pán takto rozhodl, že nebude potřeba, aby ses toho zúčastnil, ale když už jsi tady," odfrkla si smrtijedka.
„Ty můj příteli, jak si jen mohl, Severusi?" hrál to Brumbál, i když dobře věděl, že patřil k Voldemortovi.
„Odpověď je jednoduchá, vybral jsem si tu lehčí cestu," pohlédl Severus na přítele.
„Dost už. Jsme tady z jiného důvodu!" věnovala jim úšklebek Bellatrix. Použila jednu ze svých kleteb, na kterou Brumbál okamžitě zareagoval a odrazil ji. Tak to trvalo několik minut. Všude lítaly kletby a zaklínadla, jedno za druhým. Když Bellatrix chtěla konečně vyřknout smrtící kouzlo, zničehonic ji ozbrojil Severus, když se zbavil smrtijedů po jejím boku.
„Expelliarmus!" zařval Severus odzbrojující kouzlo na Bellatrix.
„Co si, k čertu, myslíš, že děláš?!" křičela po něm Bellatrix, přičemž na ni stále mířil hůlkou.
„Pokud ho někdo zabije, tak to budu já. Rozuměla si mi, Bellatrix?" pohlédl na ni kamennou tváří Severus.
„To mně Pán zla udělil tento úkol!" rozčilovala se smrtijedka.
„Everte stativ!" Severus vyřkl kouzlo, které odhodilo Bellu na protější zeď.
„Severusi, příteli, víš, co musíš učinit? Dal jsi mi slib, tak ho dodrž," řekl Brumbál a roztáhl ruce na náznak, že se nebude bránit.
„Albusi," povzdechl si Severus. Dal mu slib, měl by ho splnit, ale stále váhal.
„Jen do toho, můj příteli," vyzval ho Brumbál, aby to skončil.
„Avada kedavra!" vyřkl smrtící kouzlo proti svému starému příteli, a tím ukončil jeho život. Severus sklonil hůlku na důkaz toho, že je Albus Brumbál, ředitel Čar a kouzel v Bradavicích, po smrti. Splnil jeho poslední přání a to, že zemře rukou svého přítele, Severuse Snapea.
„Enervate," vyslovil kouzlo, které probudí člověka z bezvědomí. Zničehonic se probudila Bellatrix jakoby na povel.
„Tohle bude mít ještě dohru," odfrkla si naštvaná smrtijedka, když poblíž sebe spatřila mrtvé tělo Brumbála. Stále byla naštvaná na Severuse, protože to byl její úkol, ne jeho.
„Toho jsem si vědom. Jde se, Pán zla čeká," ušklíbl se Severus, a přitom ji vyzval k odchodu.
Školou se šuškalo, že Severus Snape zabil ředitele Brumbála a poté sám zmizel do úkrytu Pána zla s hůlkou, která patřila Brumbálovi. Všichni věřili. že by toho byl Snape schopen, byl to přece jen posluhovač Pána zla. Ale co nevěděli, bylo to, že byl na obou stranách. Byl to špeh, který donášel Albusovi Brumbálovi. Jen jediná dívka tomu všemu nevěřila, byl to přece Severus. Musel k tomu mít určitě nějaký důvod. On nebyl takový, jak se o něm říká.
„Čekal bych od Snapea cokoliv, ale tohle doopravdy ne," odfrkl si ryšavý mladík s nechutí.
„A to jsem si myslel, když mu ředitel tolik důvěřoval, že byl na naší straně. Ale mýlil jsem se, byl to obyčejný podrazák," ozval se naštvaný chlapec s jizvou na čele.
„Přemýšleli jste třeba nad tím, že to profesor neudělal?" pohlédla dívka na své kamarády.
„Vzpamatuj se, Hermiono! Je to Snape. Zapomněla jsi, co všechno nám dělal?" kroutil nad tím hlavou mladík, který byl proti, věděl totiž své.
„Ron má pravdu. Snape byl vždy proti nám, už od samého počátku," pohlédl na ni mladík s brýlemi a jizvou.
ČTEŠ
Krev není všechno [HP]
FanfictionDo školy čar, a kouzel v Bradavicích se objevuje někdo. Kdo měl pro vždy, zůstat utajen. Je tady z jediného důvodu, aby ochránila svého bratra. Bude se muset postavit minulosti a přítomnosti. A kdoví jaká bude budoucnost? Ale jedno je jisté? Je to d...