Pre tých, ktorý ešte nečítali Alfa/Beta/Omega storku si to doporučujem prečítať, inak budete stratený😂😇.
Alfa: majú najvyššie postavenie v spoločnosti. Sú dominantné, panovačné, agresívne a veľmi žiarlivé. Nerady prehrávajú a len ťažko si priznajú svoju chybu. Veľa krát ponižujú omegy iba pre radosť.
Beta: majú stredné postavenie v spoločnosti a sú ako normálny ľudia.
Omega: najnižšie postavenie v spoločnosti. Väčšinou plaché a poddajné (nájde sa iba pár výnimiek). Privádzajú na svet potomstvo bez ohľadu na to či je omega muž alebo žena, každá omega je schopná vynosiť dieťa. Často krát sa nechávajú ponižovať od álf a počúvajú ich na slovo aj keď je im to vyslovene proti srsti.
Rut: je to obdobie kedy sú alfy nadržané. Keď má alfa už svoju omegu, tá je mu povinná pomôcť sa uvoľniť a zbaviť sa bolesti. V tomto období sú alfy ešte viac majetnícke. Väčšinou toto obdobie trvá týždeň, ale je to individuálne. Počas rutu sa alfám zvýrazní ich špecifická vôňa, ktorá láka omegy, tie sa po zacítení alfy v rute veľmi ťažko vedia ovládať (a alfy sa ovládať už duplom nemôžu).
Heat: teoreticky to isté ako rut, ale pri omegách, akurát že omegy sú menej majetnícke.
Suspenzíva: lieky na zmiernenie rutu a heatu. Po ich podaní sa zmierni nadržanosť a taktiež aj vôňa buď alfy alebo omegy.
Knot: je to druch označenia omegy ku ktorému dochádza vyvrcholením sa alfy do tela omegy. Toto označenie je len krátko dobé, to znamená, že pach omegy sa na pár dní zmení na pach alfy s ktorou knot mala.
Bond: toto označenie je trvalé a vzniká tak, že alfa uhryzne omegu na určitom mieste na krku. Bond je označením lásky a spojuje dušu alfy s dušou omegy.
Mates: výraz pre omegu a alfu spojenú bondom. Vlastne to znamená ako keby boli zobratí.
Pretrhnutie bondu: veľmi bolestivý a nebezpečný zákrok, ktorým sa od seba oddelia duša alfy a jej omegy.
Alfa hlas: používajú ho alfy keď ich niečo rozčúli, alebo keď chcú niekoho zastrašiť. Omegám je alfa hlas hrozne nepríjemný a dokonca im môže spôsobiť aj zdravotné problémy. Bety znášajú alfa hlas lepšie.
Ešte chcem podotknúť, že nezáleží na tom či si alfa mužského pohlavia nájde omegu mužského pohlavia, alebo ženského.
Každá alfa aj omega majú svoju špecifickú vôňu. Nie každý každému vonia a hovorí sa, že alfy a omegy spoznajú podľa pachu kto je pre nich ten pravý.
No to by bolo tak všetko, dúfam že všetkému chápete a ak nie, tak sa kľudne spýtajte v komentároch😊😘.
-Miška💜
YOU ARE READING
I Don't want you here but... [Vkook/Taekook (A/B/O) ]
FanfictionNikdy som rodičov nežiadal o brata a ešte k tomu adoptovaného, ale aj napriek môjmu nesúhlasu ťa sem dotiahli...malú ustrašenú omegu. Nechcel som ťa tu a preto ma tak štvalo, že ma k tebe čosi ťahalo😶.