30. 24/7 = Heaven 🧚‍♂️

755 50 12
                                    

Asi je to každému jasné, v tejto časti je sexuálna scénka a nie moc dobre napísaná😂😂. Dostali ste varovanie, takže prajem pekné čítanie😉.

"Tae...hyung" zobudil som sa na drganie a Jungkookov naliehavý hlas.

"Jungkookie?" povedal som rozospane.

"Ja..prepáč nechcel som ťa budiť, ale už to nevydržím" Jungkookov previnilý hlas ma prebral..no nie len to.

"Vravel som ti, že ma pokojne zobuď, dúfam si nečakal príliš dlho" pohladil som ho po tvári a pritiahol som si ho bližšie k sebe, ovanula ma jeho úžasná vôňa. Neodolal som a na krk som mu začal pokladať jemné bozky.

"Iba pár minút...hyung prosím" zavzdychal Jungkook, keď som mu pohladil vnútornú stranu stehna príliž blízko jeho prirodzenia. Usmial som sa a ruku som presunul na gumu boxeriek, pod ktoré som vkĺzol svojou rukou.

"Neboj zajačik, nebudem to dlho predlžovať, ale stále mám trochu sebakontroly a nechcem ti ublížiť" iba prikývol a prehol sa v chrbte keď som doňho vnikol prvým prstom. O nedlho som pridal ďalšie dva a čo najrýchlejšie a najefektívnejšie som sa ho snažil pripraviť.

"Tae, ja už to nevydržím" povedal a s mojím prírazom na jeho prostatu sa prvý krát urobil. V heate a rute sme oveľa citlivejší, takže sa aj o moc rýchlejšie urobíme.

"Jungkookie prepáč ak to bude bolieť, ale ja už to nevydržím" nasadil som si kondóm, stiahol som z neho boxerky a na jeden rýchly príraz som do neho celý vnikol. Jungkook zavzdychal, ale neznelo to ako bolestný vzdych, takže som sa v ňom okamžite začal hýbať.

"Hyung rýchlejšie, už som zas blízko" prosil ma a ja som jeho želaniu samozrejme vyhovel. Vyložil som si jeho nohy na ramená, takže som do neho mohol prirážať hlbšie a rýchlejšie než pred tým. O malú chvíľu sme sa obaja spravili, ale ešte sme sa necítili na koniec, takže po bleskovej výmene kondómu sme zas pokračovali.

"Tae, môžem niečo vyskúšať?" spýtal sa udýchane Kookie.

"Čokoľvek" usmial som sa na neho. Zatlačil mi do hrude, takže som teraz ležal na posteli a on sa nado mnou skláňal. Vyzeral krásne, jeho červenajúcu tvár priblížil k mojej  a spojil naše pery. Popri tom ako sme si vymieňali bozky chytil moje prirodzenie do ruky a pomaly naň dosadol.

"Zajačik si chcel zajazdiť huh?" povokatívne som sa ho spýtal. 

"Hyung!" začervenal sa jemne ma udrel do hrude, načo som sa zasmial. Rukami sa o mňa zaprel a celý červený sa začal hýbať. Bolo to úžasné, pozeral som sa do jeho tváre, ktorá jasne dávala najavo ako moc si to užíva a tým pádom si si to užíval viac aj ja.

 Po ďalšom vrchole sme už neboli schopní pokračovať, takže sme sa ako tak, 'doplazili' do kúpeľne a rýchlo sme sa osprchovali, lebo nám bolo jasné, že ráno by sme sa hneď do sprchy nedostali.

"Nemôžem uveriť, že som to zvládal bez teba Jungkookie" zasmial som sa keď sme si znova ľahli do postele.

"Sme na tom rovnako, aj keď ty si to musel trpieť dlhšie" unavene si zívol a pritúlil sa ku mne. Dal som mu pusu do vlasov a hneď nato som upadol do tvrdého spánku.

Takto spolu a sami sme strávili celý týždeň, teda až na jeden deň čo prišli Jin a Namjoon aby nám doniesli jedlo a ďalšie potrebné veci (😏), čo nám došli. Kedže sa dnes už majú vrátiť rodičia, tak sme dávali do poriadku dom, lebo za ten týždeň tu bol dosť..bordel a povedzme, že naše aktivity neprebiehali iba v izbe.

"Bude to strašne trápne keď sa vrátia" sadol si na gauč Kookie založil si hlavu do dlaní. Prišiel som k neho a objal ho okolo pliec.

"No tak Kookie, bude to trošku trapas, ale oni to nebudú nejako riešiť, dúfam" ,zasmial som sa. Nikdy si nemôžem byť na sto percent istý čo mamina vytiahne, "mňa skôr trápi to, že nebudúce a ani potom tu nebudeme sami, to ešte len bude trapas"

I Don't want you here but...  [Vkook/Taekook (A/B/O) ]Where stories live. Discover now