31. Epilóg - Love Is Not Over💜 + Poďakovanie

932 61 16
                                    

Time skip:

Už to bude pol roka, čo sa Kookie pridal k našej skupine. Pred pár dňami sme dokončili náš nový album, ktorého súčasťou bude už aj Jungkookie. Musím povedať, že som prekvapený ako to zvláda, pretože strašne veľa trénujeme, do toho aj natáčame, aby sme mali väčšie spojenie s našimi fanúšikmi. Aj keď ich nie je veľa, sú úžasní a dodávajú nám energiu aj motiváciu. 

Dokonca sme si našli spoločnosť, ktorá nás zobrala pod svoje krídla. Bohužiaľ na tom teraz nie sú najlepšie, takže musíme o to viac pracovať, aby sme sa dokázali postaviť na nohy. Aj keď to nie je najbohatšia spoločnosť, umožnili nám mať menšiu tour po Kórei, čo je úplne dokonalé, ale samozrejme máme všetci obavy. Zatiaľ sme vždy vystupovali iba na malých podujatiach, takže toto je pre nás úplne iný level.

"Tieto tanečné skúšky ma raz vážne zabijú, radšej by som do smrti iba 24/7 skladal pesničky" sťažoval si Joon.

"No tak Namjoon, to zvládneš, už ti to ide o mnoho lepšie, to sa týka všetkých. Je vidno, že tvrdo pracujeme" snažil sa nás povzbudiť Hobi. Ako tanečný učiteľ je naozaj úžasný, vie nás povzbudiť keď už toho máme všetci dosť.

"Hobi má pravdu, sme oveľa lepší, ale stále je čo zlepšovať" usmial sa Kookie.

"Ty máš čo hovoriť Jungkook, mal by si si dať trochu pohov" drgol doň Yoongi, načo som sa zasmial. Mal pravdu, Jungkook z nás cvičil najviac a to sa netýka iba tancu, ale aj spevu. Zostával aj po tréningoch a trénoval sám, čo sa mi moc nepáčilo, nechcel som aby sa prepracoval, takže som zostával s ním a dohliadal na neho.

"Vieš, že mám čo dobiehať, vy ste mali aspoň nejaké skúsenosti, ale ja nie" poškrabal sa na zátylku. Prišiel som k nemu a zozadu som ho objal.

"Zajačik, nepotrebuješ už nič doháňať, už si to dávno dohnal" dal som mu pusu do vlasov. On sa ku mne otočil chytil moju tvár do dlaní a jemne priložil jeho pery na moje.

"To nemení nič na tom, že vás nechcem sklamať, ani fanúšikov a spoločnosť, takže musím na sebe ešte veľa pracovať" usmial sa na mňa.

"Tak počuli ste najmladšieho, poďme sa zlepšovať a ukážme všetkým čo v nás je" zakričal Jimin a všetci sme sa do toho poriadne opreli.

Deň pred prvým koncertom:

Už sme mali po skúške a pripravovali sme sa na náš prvý koncert. Všetci sme boli moc nervózny, ale snažili sme sa si zlepšiť náladu, čo sa nám darilo..teda až na Jungkookieho, ktorý iba potichu sedel. Sadol som si k nemu a vyšvihol som si ho na svoje stehná, takže teraz na mne sedel otočený čelom ku mne. Objal som ho a on mi zavŕtal hlavu do ohybu môjho krku.

"Upokoj sa Kookie, všetci sme sa na toto tvrdo pripravovali, skúška bola úžasná. Fanúšici nás budú zbožňovať" zhlboka sa nadýchol a odtiahol sa odo mňa, jemne prikývol a usmial sa.

"Dúfam, že to nezbabrem."

"Uvidíš zamiluješ si to a aj keby urobíš chybu, hlavne pokračuj ďalej, nikto si tak nič nevšimne, dobre?" trochu som mu prehrabol upravené vlasy.

A týmto koncertom sa začala naša kariéra. Po rokoch tvrdej práce, radosti, bolesti občas aj hádok sa z nás stala najslávnejšia K-pop skupina. Nikdy sme si ani jeden nedokázali predstaviť, že sa naše životy takto obrátia hore nohami, ale stalo sa to a nikdy by som to nemenil. Fanúšici vedia o našich vzťahoch a našťastie je málo tých, ktorým to vadí. Čo sa týka mňa a Kookieho, je to zvláštne, ale nikdy sme sa nejak veľmi nepohádali, všetko je medzi nami ešte lepšie než na začiatku. Našim ostatným párikom sa taktiež darí dobre, aj keď problémy občas sú, ale to už patrí k tomu.

A toto bol príbeh našej lásky a priateľstva, ktorý ešte ani zďaleka nekončí.

안녕💜

Koniec prišiel skôr než som čakala, pôvodne som chcela ešte jednu časť, ale už by som to nemala čím predĺžiť, takže by to bolo také nezaujímavé😅.

Dúfam ten epilóg nebol moc od veci, lebo epilógy nie sú moja silná stránka😂.

Tak a teraz k tomu poďakovaniu. Veľmi vám ďakujem za mnoho trpezlivosti, pretože ste sa načakali no, ale aj tak ste zostali u tohto príbehu, začo vám moc ďakujem😌. Taktiež si moc vážim každého votu a komentu, pretože komentáre boli jediná vec, ktorá ma motivovala do písania, takže ďakujem všetkým, ktorí ma takýmto spôsobom podporovali. Ani neviete čo top pre mňa znamená💜.

Ešte pre zaujímavosť, táto storka má 37 936 slov, celkom dosť😂.

To bude asi všetko, dúfam, že sa niekedy uvidíme u nejakého ďalšieho príbehu, určite by som vám sem dala vedieť keby nejaký nový vydám😌.

To bude asi všetko, dúfam, že sa niekedy uvidíme u nejakého ďalšieho príbehu, určite by som vám sem dala vedieť keby nejaký nový vydám😌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





I Don't want you here but...  [Vkook/Taekook (A/B/O) ]Where stories live. Discover now