21. Winter Bear❄🐻

878 69 28
                                    

"N-no vieš..." snažil som sa v rýchlosti zo seba niečo dostať.

"Prepáč Kookie, aj keď si náš kamarát, musíš si na ňu počkať ako ostatní" zašklebil sa Namjoon. V duchu som si z čela utrel pot a začal som rozmýšľať nad tým ,či mu to iba pustiť alebo mu  urobiť jedno-pesničkový súkromný koncert. Asi ten koncert, aj keď to bude dlhšie trvať, rozhodne to bude stáť za to.

"Hej Tae, si tu s nami? Alebo sa nachádzaš v upside down svete? (nejaký fanúšikovia Stranger Things? 😂💜) Jin mi zamával vidličkou pred ksichtom. 

"Ale hej, len som sa zamyslel" pokrútil som hlavou a pustil som sa do jedla. Keď sme dojedli, neváhali sme a zavolali sme chalanom nech sa všetci zhromáždia u Giho doma. Bolo mi ľúto, že Kookieho musíme poslať domov, ale chcem aby mal pekné prekvapenie.

"Prídem čo najskôr zajačik, sľubujem" dal som mu pusu na líce. Už som sa neodvážil mu ju dať na pery, vtedy to bolo tou celkovou situáciou a atmosférou. Kookie sa smutne usmial a prikývol. Rozlúčil sa aj s chalanmi a išiel domov.

........................................................................

"OMG! Je to úžasné. Jungkookiemu sa to určite bude páčiť" Jimin ma od nadšenia objal. Bol ako taká koalka. Zatiaľ čo Jiminie a Hobi boli z pesničky úplne vo vytržení, Yoongi krčil nos a pozeral na obrazovku, ako keby mu mala prezradiť nejaký návod na šťastný a bezproblémový život.

"Chcelo by to ešte pár úprav, ale inak je to dobré. Idem na tom hneď zapracovať, takže von"povedal so ,skoro, nebadateľným úsmevom na tvári.

"Ako to vôbec vyzerá s tebou a Jungkookiem?" zaujímal sa Jimin.

"No...počas môjho rutu a jeho heatu to bolo dosť zaujímavé", zasmial som sa a následne následovalo dlhé rozprávanie všetkého, vrátane dnešku a našej detskej pusy, "no a potom nás Jin hyung zavolal na obed, takže tak.."

"Takže preto ste sa tak na seba lepili na tom gauči" nahlas rozmýšľal Jin. Nato som iba nesmelo prikývol.

"Bože Tae, predstav si to z úhlu pohľadu vašich rodičov" dobre, že sa Hobi s Jiminom nešúľali od smiechu na zemi.

"Mne to moc vtipné nepríde" zagúľal som očami.

"Vieš Tae,oni nie sú blbí. Časom na to určite prídu a myslím si, že by bolo lepšie keby sa to dozvedia od vás" vplietol sa do rozhovoru Joon. Asi mal pravdu, ale neviem si predstaviť, že by som za nimi prišiel a ďalej čo? 'Viete ,my vieme, že ste chceli aby sme si boli blízky, ale trošku sa nám to vymklo a sú z nás skoro partneri. Prekvapenie! '

"Ja viem Joonie, ale zatiaľ spolu nechodíme ani nič...takže nie je čo riešiť" snažil som sa upokojiť sám seba.

"To nie je pravda Tae a ty to vieš... a k tomu chodeniu. Prečo sa na to už nevykašlete a nedáte sa konečne do kopy? Prosím ťa, veď ste si dnes dali pusu a máte sa radi, tak načo čakať? Ja viem, že sa poznáte krátko a tieto sračky, ale koho to zaujíma" pozeral som a Joonieho hyunga ako vyoraný. V hlave sa mi vírilo strašne veľa myšlienok. Namjoon mi dal do hlavy poriadneho chrobáka.

"Čoho sa bojíš Tae?" spýtal sa Hobi.

"Ja...neviem hyung...ale Joon má pravdu. Dostal som nápad. Chcel by som aby sme Kookiemu tú pesničku na živo zaspievali a hneď potom by som sa ho spýtal či by nechcel byť mojim priateľom" Namjoon ma uznanlivo pobúchal po pleci.

"Som nevedel, že si taký romantik" zasmial sa Hobi. Chcel som povedať, že ani ja som to doteraz nevel, ale radšej som bol ticho a iba som mykol ramenami.

I Don't want you here but...  [Vkook/Taekook (A/B/O) ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora