19. Boy With Luv👦+💜

948 75 5
                                    

Zavolal som mame, že prespím u chalanov, síce mi budú musieť požičať veci, ale to nevadí. Rozprávali sme sa a smiali na rôznych debilinách, pri nich som aspoň na chvíľu zabudol na Jungkooka, no až pokiaľ mi nezazvonil mobil.

"Kto ti volá Tae?" vykríkol Jin keď videl moju bielu tvár. Otočil som k nemu mobil.

"Asi bude lepšie keď mu to nedvihneš" zapojil sa Namjoon. Iba som prikývol a nechal mobil dozvoniť. Myslel som, že ho to po ďalších najmenej  piatich hovoroch prestane baviť, ale môj mobil neprestával svietiť a vyzváňať.

"Bože chudák..musí byť zúfalí. Daj mi mobil Tae, zdvihnem mu to ja" povedal Jin a natiahol ku mne ruku, nesmelo som mu mobil podal.

"Je to dobrý nápad hyung..?" Jin iba mykol plecami a hovor prijal, dal to tak aby sme všetci hovor počuli.

"Tae..ty...ty si mi to zdvihol" počul som jeho rozklepaný hlások, už iba z toho sa mi rozbúchalo srdce o niečo rýchlejšie.

"Kookie to som ja...Jin. Zlatko Tae už spí" z mobilu sa ozvalo trhané nadýchnutie, znelo to ako keby zadržoval plač.

"On ma opustil...už ma nechce? Za to, že som za ním neprišiel keď ma potreboval? Som zlá omega..." nemohol som už viac počúvať jeho plačlivý hlások. Asi som urobil chybu, ale teraz je mi to jedno. Vytrhol som  Jinovi mobil z ruky a chystal som sa mu povedať aká úžasná omega je, ale Joon mi zakryl rukou ústa než som stihol dačo povedať. Otočil si ma k nemu a pokrútil nado mnou hlavou.

"Nie Jungkookie, prišiel sa iba poďakovať Jooniemu a mne za to, že sme sa o teba a jeho postarali na tom výlete a zaspal tu. Neboj sa zajtra príde už domov"

"No..dobre teda. Ďakujem hyung" zaznelo tichým hláskom z mobilu.

"Nie je zač Jungkookie, keď ti skonči heat prídi na návštevu" Jin sa usmial do mobilu, aj keď to Jungkook nemohol vidieť.

"Vlastne..asi mi končí, cítim sa už..viac pri zmysloch, ale stále nie úplne" celkom zaujímavé. Máme tu ďalší dôkaz, že mi dvaja sme si fakt súdený, aby ste to pochopili, hovorí sa, že keď sa nájdu dve spriaznené duše, tak sa im zosynchronizujú rut a heat.

"Tak teda za, maximálne dva, dni tu buď už naklusaný. Teším sa ne teba Jungkookie. Už budem končiť, tak ahoj"

"Ahoj hyung" čudujem sa, že neprotestoval, ale asi vie, že proti Jinovi by nemal šancu.

"Wow Tae, väčšinou sa rut a heat zosynchronizujú až po bonde. Ty musíš byť stále niečo extra, že hej?" s úsmevom na tvári som iba pomykal ramenami, že neviem.

"Tiež ma to prekvapilo, myslel som, že je to náhoda. Ale keďže už aj jemu končí heat, tak to asi náhoda nebude. Inak keď už som tu, mohli by sme zapracovať na nejakej novej pesničke, nie?" pozrel som sa na Namjoona, lebo on a Yoongi sú tu hlavní textári.

"Jasné, veď prečo nie. Chcel by si niečo špeciálne?" Namjoon nahodil taký divný úsmev. Podozrievavo som sa na neho zamračil.

"Čo tým myslíš?" pozdvihol som jedno obočie.

"Niečo pre Jungkooka predsa..mohli by sme to napísať spolu, čo ty na to?" na tvári sa mi usadil nadšený výraz.

"To je super nápad hyung, tak poď do tvojho 'štúdia' " vyskočil som na nohy a už-aj som ho ťahal preč" Jin iba zakrútil hlavou.

"Hlavne, že mne si nikdy nič nezložil",posmešne si odfrkol," aspoň ma berte zo sebou, tiež som omega, viem lepšie, čo by ho mohlo zaujať, než vy dvaja" zatváril sa dôležito Jin hyung.

I Don't want you here but...  [Vkook/Taekook (A/B/O) ]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora