4.let me know😌😯

1.2K 95 9
                                    

Kookieho pohľad:

Debil, debil, debiiiil. On mi to snáď robí naschvál, akože...sťažovať sa nemôžem, lebo Tae je vážne pekný, ale fakt by sa tu predo mnou nemusel odhaľovať hneď potom ako sme sa ako tak skamarátili.

Nemôžem zaspať, Taehyung už si spokojne chrupká, len ja stále rozmýšľam nad tým, prečo sa zrazu snaží byť milí.

Neviem, mal by som sa na to vykašľať a ísť spať. A tak som aj urobil.

Ráno

"Jungkookie, už je čas vstávať" počul som tlmený, jemný hlas, ktorý patril mojej mamine. Pootvoril som najprv iba jedno oko a nasadil som úsmev.

Je to krásny pocit, konečne mám domov. Vlastne ani stále neviem prečo si vybrali mňa, budem sa musieť na to neskôr spýtať.

"Dobré ráno" zachrapčal som. Môj pohľad som presunul na vedľajšiu posteľ, kde by mal ležať Taehyung, ale nikto tam nebol.

"Kde je Tae?" no čo som zvedavý.

Mamina sa zasmiala, ale zároveň mi venovala zvedavý pohľad.

"Je dole a spisuje veci, ktoré pôjdete kúpiť tebe do školy. Sám sa do toho pustil keď vstal, dosť ma to prekvapilo, lebo...no lebo proste Tae" nervózne sa ošila.

"Aha, no včera keď prišiel sme sa trochu skamarátili. Ospravedlnil sa mi, je to veľmi milí chalan, len si asi nemá rád nových ľudí" fakt som povedal, že je milí? On je viac než to...je to moja alfa preboha, je to najdokonalejšie stvorenie aké som videl, ale to jej tu vyprávať nemôžem.

"On je, len stala sa jedna vec a od vtedy moc neverí novým ľuďom, ale obľúbiš si ho a aj on teba, uvidíš" to mi dvakrát opakovať nemusíš. Pousmial som sa nad svojimi myšlienkami.

"Asi mi nepovieš čo sa stalo, ale pošleš ma za Taehyungom nech mi to povie sám, že?" fakt by ma zaujímalo, čo také sa stalo.

"Presne tak Jungkook" ,prikývla, "a teraz poď dole, neješ na a pôjdete do mesta.

Zišli sme spolu dole a tam mi pohľad padol na Taehyunga, ktorý si popíjal asi kakao a oca, ktorý ho znepokojene sledoval. Asi kôli tomu, že ho Taehyungovo správanie prekvapilo.

"Dobré ráno" pozdravili sme sa. Tae sa na mňa otočil a venoval mi široký úsmev.

"Dobré Kookie" trochu som sa začervenal kvôli tej prezývke.

"Čo ty len chystáš..." zašomral otec smerom ku Taehyungovi.

"Čo by som mal chystať?" zasmial sa Tae a postavil sa od stola.

"Idem sa obliecť, Kookie ty sa zatial napapaj, vieš aby sme čo najskôr mohli vyraziť" povedal a už aj kráčal ku schodom. Keď okolo mňa precházal žmurkol na mňa. On na mňa sakra žmurkol!!! Čo tým smeruje? To akože so mnou flirtuje, lebo čo? Možno si zo mňa robí srandu a chce ma proste rozhodiť, čo sa mu mimochodom darí.

........................................................................

Taehyungov pohľad:

Vyšli sme na ulicu a v tichosti sme sa dali smerom k centru mesta.

"Ehm..Kookie? Povieš mi niečo o sebe, alebo tak?" prerušil som ticho.

I Don't want you here but...  [Vkook/Taekook (A/B/O) ]Where stories live. Discover now